MichaPL Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Witam, Czeka mnie walka z odkręceniem koła pasowego. Napewno już ktoś z tym walczył. Co możecie poradzić. Proszę tylko nie pisać : "kup sobie browara a samochód wstaw do mechaniora niech on sie z tym męczy". Czy 5 bieg i hamulec pomaga? Blokowanie kola zamachowego? Niestety brak narzędzia do przytrzymania koła pasowego ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 A to chyba chodzi o wał korbowy ? Jak już to zablokować koło zamachowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Zrób sobie taki "klucz" z 2 płaskowników i 3 śrub - będzie najszybciej, najłatwiej i najpewniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 W Poldku to się rozrusznikiem odkręcało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 konik_80 chyba jednak pójdę tym śladem ;-) W oplu wsadziłem dlugą śrubę zablokowałem i poszło. Znajomy mechanior troche mnie wystraszył bo mówił, że oni używają długiej rury na 1,5 m i blokują koło zamachowe inaczej nie idzie. W legacy jest chyba od góry przy łączeniu skrzyni z silnikiem zaślepiona dziura przez którą można zablokować koło zamachowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Ja Ci radzę: "rób jak uważasz" ale to jest najlepszy wybór "kup sobie browara a samochód wstaw do mechaniora niech on sie z tym męczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Pietrek aby twoje słowa sie zamieniły w g ...... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 w manualu blokuje na 5 biegu, w automacie wyciagam chlodnice i pneumatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 panklex wielkie dzięki ;-) każda uwaga na wage złota klucz to 22 czy 24? Gwint prawy czy lewy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Klucz 22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Gwint prawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 wyciagam chlodnice i pneumatem jedyne wyjscie. w innych przypadkach groza obrazenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 wyciagam chlodnice i pneumatem jedyne wyjscie. w innych przypadkach groza obrazenia... Mozna sie jeszcze pokusic o blokowanie kola pasowego naciagajac szeroki pasek klinowy, przeciagnac przez duzy klucz oczkowy blokujac go o podloge/bude auta ( czasami sie nie udaje ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Koło pasowe zdjęte. 5 bieg+hamulec i poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Ale jak bedziesz zakładał to lepiej dorób klucz. Blokując na biegu nie dokręcisz tyle ile trzeba i koło Ci sie odkręci, przy okazji niszcząc klina. Dodatkowo ryzykujesz że przeciągniesz pasek rozrządu o ząbek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się