Jump to content

Dowód rejestracyjny wrx


prawkojazdy

Recommended Posts

Witam, jestem w trakcie kupna WRXA z 2003 roku. Samochód pochodzi z włoch. Prosiłbym o przejrzenie dowodu rejestracyjnego, silnika i tabliczki znamionowej. Wszystkie potrzebne zdjęcia udostępniam. Byłem już na serwisie i wszystko się niby zgadza, ale przez moją wrodzoną podejrzliwość liczę na jakieś uwagi i nieścisłości np związane z silnikiem i dowodem rejestracyjnym. Oprócz tego sprzedawca twierdzi, że przykręcił turbinę do 0.5 bara z powodu braku zaufania do klientów którzy nie potrafią jeździć tym samochodem - nie wiem jak do tego się odnieść, czy tu właśnie ma coś do ukrycia. Z góry dzięki. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Oprócz tego sprzedawca twierdzi, że przykręcił turbinę do 0.5 bara z powodu braku zaufania do klientów którzy nie potrafią jeździć tym samochodem - nie wiem jak do tego się odnieść, czy tu właśnie ma coś do ukrycia.

Podejrzana sprawa. Pamiętam temat jak komuś zaczeły grać panewki po przywróceniu właściwego doładowania.

Link to comment
Share on other sites

przykręcił turbinę do 0.5 bara z powodu braku zaufania do klientów którzy nie potrafią jeździć tym samochodem

 

:shock: Bardzo nieufny człowiek :twisted: Ja właśnie z tego względu tak samo bym do niego podchodził. Przy zmniejszonym doładowaniu nie jesteś w stanie ocenić czy auto prawidłowo jeździ...

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli sprzedawca i serwis nie mają nic do ukrycia i twierdzą, że z samochodem wszystko ok to dogadaj się ze sprzedawcą żeby ów serwis przywrócił seryjne doładowanie i wtedy sprawdź samochód bo 0,3b to dość dużo i tak, jak pisali inni forumowicze-mogą wyjść jakieś kwiatki. Panewki to chyba raczej nie bo jeżeli, któraś stuka to nawet bez doładowania ale przy pełnym doładowaniu samochód może np. przerywać albo coś

Link to comment
Share on other sites

Brak spinek linki przepustnicy.

Nieoryginalny zawór bypass IC.

Modyfikacja sterowania siłownikiem turbiny. Służy raczej do podniesienia ciśnienia doładowania.

Pogięty IC

Brak nalepek (np. na korku zbiornika płynu).

 

G11

Opcja: EL

Kolor 08V Blue Black Mica

Tapicerka Off black

Dest: EC

LH

Silnik 205

Zmiana: 0207

Link to comment
Share on other sites

Brak spinek linki przepustnicy.

Nieoryginalny zawór bypass IC.

Modyfikacja sterowania siłownikiem turbiny. Służy raczej do podniesienia ciśnienia doładowania.

Pogięty IC

Brak nalepek (np. na korku zbiornika płynu).

 

G11

Opcja: EL

Kolor 08V Blue Black Mica

Tapicerka Off black

Dest: EC

LH

Silnik 205

Zmiana: 0207

 

 

 

 

Ok, w takim razie dołączam jeszcze parę fotek ogólnych. Samochód wyniesie mnie 25500 PLN + ok 1500 wszystkich opłat. Czy to jest gra warta świeczki, czy uchybienia które zauważyliście dyskwalifikują go do kupna? Samochód ma służyć bardziej jako reklama szkoły jazdy :) ale i do użytku codziennego, napewno nie będzie za dużo przeciągany.

Link to comment
Share on other sites

prawkojazdy, skoro ktoś założył MBC i teraz zmniejszył boost do 0,5 bara to warto wrócić do fabrycznej wartości boostu i zobaczyć jak auto jeździ (płynność przyśpieszania etc.). A poza tym wspomniany MBC może (ale nie musi) wskazywać, że ktoś ten boost wcześniej podnosił powyżej wartości fabrycznych i to rodzi pytania: do jakich wartości ten ktoś doszedł i jak to zniósł silnik i napędy :?: Podnoszenie boostu MBC bez monitorowania parametrów pracy silnika bezpieczne niestety nie jest, tłoki mogą popłynąć, korby się pogiąć i inne takie atrakcje :roll:

I generalna uwaga :arrow: kupując Subaru z turbo warto je pokazać jakiemuś fachowcowi ogarniającemu samochody tej marki :idea: Nie masz w profilu miasta, więc trudno kogoś konkretnego polecić, ale poprzeglądaj to forum trochę i zobaczysz do kogo (w sensie do jakiego ASO :P ) jeździ się w różnych regionach Polski. Warto wydać parę stówek przed zakupem niż wpakować się na minę :wink:

Link to comment
Share on other sites

prawkojazdy, skoro ktoś założył MBC i teraz zmniejszył boost do 0,5 bara to warto wrócić do fabrycznej wartości boostu i zobaczyć jak auto jeździ (płynność przyśpieszania etc.). A poza tym wspomniany MBC może (ale nie musi) wskazywać, że ktoś ten boost wcześniej podnosił powyżej wartości fabrycznych i to rodzi pytania: do jakich wartości ten ktoś doszedł i jak to zniósł silnik i napędy :?: Podnoszenie boostu MBC bez monitorowania parametrów pracy silnika bezpieczne niestety nie jest, tłoki mogą popłynąć, korby się pogiąć i inne takie atrakcje :roll:

I generalna uwaga :arrow: kupując Subaru z turbo warto je pokazać jakiemuś fachowcowi ogarniającemu samochody tej marki :idea: Nie masz w profilu miasta, więc trudno kogoś konkretnego polecić, ale poprzeglądaj to forum trochę i zobaczysz do kogo (w sensie do jakiego ASO :P ) jeździ się w różnych regionach Polski. Warto wydać parę stówek przed zakupem niż wpakować się na minę :wink:

 

 

 

Ja jestem z Radomia, Subaru stoi w Limanowej k. Nowego Sącza.

Byłem wczoraj go obejrzeć ale widzę, że się nie skończy na jednej wizycie :( Wydawało mi się przede wszystkim, że tu cena wszystko wybacza bo w takich pieniążkach to tylko angliki z tego roku...

Link to comment
Share on other sites

jak koledzy pisza - zachowaj ostroznosc i nie napalaj sie;) jak juz myslisz o nim powaznie to podjedz do kogos kto ogarnia subaru zeby to chociaz obejrzal i posluchal...

 

podaz jest spora, czasy ciezkie i ta cena o ile na pewno przyzwoita nie wydaje mi sie jakas hiper okazja.

zwlaszcza ze te wczesniejsze manipulacje przy turbo wnosza dodatkowe ryzyka...

 

PS kolo Nowego Sacza to jazda prosto do Pana Carfita z forum! :)

Link to comment
Share on other sites

cena wszystko wybacza

 

Niska cena, która na pierwszu rzut oka nie odzwierdciedla powodu obniżki (uszkodzenia, nadmierne zużycia, etc) jest pierwszym powodem do podejrzeń; ktoś, kto sprzedaje samochód chce zazwyczaj odzyskać część poniesionych wcześniej nakładów i nie spuści za wiele z ceny będąc pewnym stanu technicznego swojego pojazdu. Woli poczekać na nabywcę oferującego oczekiwaną cenę, a ten wcześniej, czy później się znajdzie.

Link to comment
Share on other sites

No właśnie,umów wizytę i przegląd u carfita,jeśli właściciel się zgodzi :mrgreen:

Będziesz miał prześwietlone auto i wiedzę co jest do zrobienia,odległość niewielka,koszty do przyjęcia i spokój po zakupie.Jeśli tylko jest coś namieszane w aucie i ukrywane,to w NS wyjdzie na jaw. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Przede wszystkim odblokuj doładowanie i nich go oglądnie ktoś rozgarnięty w temacie.

Sprzedawca przykręcił turbo bo nie ma..... - każdy inny by w drugą stronę zrobił co by klientowi pokazać jak to to wymiata.

 

Odnośnie napraw blacharsko-lak. - w Italii , Niemcach i innych Szwajcarach te auta w idealnym stanie są droższe niż u nas.

Coś pewno było, ważne żeby naprawa była wykonana zgodnie ze sztuką .

Link to comment
Share on other sites

Subaru stoi w Limanowej k. Nowego Sącza.

 

No to chyba lepiej być nie mogło :!: Koledzy powyżej Ci już napisali gdzie się z tym autem zgłosić :wink: A jak sprzedawca nie będzie się godził na wizytę w serwisie, to lepiej od razu daj sobie z autem spokój :arrow: ktoś sprzedający zdrowe auto żadnego przeglądu się nie powinien bać.

Link to comment
Share on other sites

Subaru stoi w Limanowej k. Nowego Sącza.

 

No to chyba lepiej być nie mogło :!: Koledzy powyżej Ci już napisali gdzie się z tym autem zgłosić :wink: A jak sprzedawca nie będzie się godził na wizytę w serwisie, to lepiej od razu daj sobie z autem spokój :arrow: ktoś sprzedający zdrowe auto żadnego przeglądu się nie powinien bać.

 

 

Bardzo wszystkim dziękuję :) W takim razie znowu w trasę i do Carfita.

Pozdrawiam serdecznie

Link to comment
Share on other sites

W takim razie znowu w trasę i do Carfita.

 

Napisz później czy kupiłeś, a jeśli nie kupisz, to napisz co było nie halo, będzie przestroga dla ewentualnych innych zainteresowanych :idea:

 

 

Oczywiście, podam wtedy nawet namiary osoby, która może się okazać nieuczciwym sprzedawcą :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zapadł się jak w kamień w wodę od 5 września go nie było. Szkoda, bo nie zdziwiłbym się gdy ludziom się odechciało pomagać w podobnych sytuacjach :(

Może carfit napisze czy dotarł :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...