waka Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Witam, co może być powodem tego, że silnik ledwo chodzi na wolnych obrotach, a po dodaniu gazu obroty praktycznie nie rosną? Nie da się wjechać nawet pod minimalną górkę, bo auto jest tak słabe. Raz na jakiś czas przy gazowaniu na luzie obroty wskoczą, ale ruszyć bardzo ciężko, bo zaraz spadają. Czy powodem tego może być to, że mechanior posmarował od spodu jakąś wazeliną pasek- ten od koła pasowego(tam tych kółek jest chyba więcej min. alternatora) i np. nie dostaje odpowiedniego prądu i dlatego obroty spadają, bo pasek się ślizga? Czy tam jest jakieś koło które odpowiada za temperature cieczy chłodzenia? Bo dziś jeszcze jak jechał normalnie to temperatura cieczy poszła w górę. Ma ktoś pomysły? Jeżeli nie to, to może rozrząd przeskoczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Hmm, przyczyn może być mnóstwo, zacznij od sprawdzenia błędów, to że mechanik posmarował pasek wazeliną nie spowodowało by takich objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Wygląda na problem z przepływomierzem ale przez internet tego i tak nie naprawimy. Musisz na porządną diagnostykę komputerową podjechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Wygląda na problem z przepływomierzem ale przez internet tego i tak nie naprawimy. Musisz na porządną diagnostykę komputerową podjechać. Tez zaczalbym od tego, ewentualnie sprawdzil dolot powietrza i wezyki od podcisnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 niby wyklikało przepływomierz ale po jego odpięciu nie ma poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 niby wyklikało przepływomierz ale po jego odpięciu nie ma poprawy. I nie będzie. W Subaru odpinanie przepływki w celach diagnostycznych nie działa. To nie Ford Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Musisz w miejsce uszkodzonej podpiąć sprawną. Sent from my GT-S6500D using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 po podpięciu do kompa pokazało bład 12 i 23. myślicie, że to może powodowac aż takie problemy, żeby jeździć się nie dało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Tak. Numer 23 świadczy o awarii przepływomierza, a bez niego Turbo Subaru nie będzie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 a na czym zazwyczaj polega awaria tego przepływomierza ?? elektronika uwalona czy brudny sensor ?? czy coś innego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się