12fasola12 Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Czy ktoś wie, jak wygląda kompatybilność wałów napędowych w Forkach z manualną skrzynią bez Turbo? Czy do N/A z '98 pasuje wał od rocznika '03 lub jeszcze nowszego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Na Twoje pytanie nie odpowiem, ale wiem, że wał od Forka 2.0XT 2003 r. pasuje do Forka 2.5XT z 2006 r. , sprawdzone. A swoją drogą dobry wątek, czy np. do S-Turbo pasuje wał od XT (bez wymiany skrzyni i dyfra? a z wymianą skrzyni i dyfra, czy miejsca mocowań podpasują?). I jaki wał można wsadzić np do OBK 2.5 M/T 2003 r.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Kupiłem od Forka '03, jak dostanę, napiszę czy podpasował P&P, jak nie, to jestem 50 plnów w plecy, ale czego się nie robi dla nauki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 I jaki wał można wsadzić np do OBK 2.5 M/T 2003 r.? MY04 :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 a czemu nie sprawdziłeś http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_5/train/propeller_shaft/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/info/27031FC030/ więc nie powinien pasować Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Sprawdziłem, ale ponieważ na fotkach na żywo wyglądają tak samo, zaryzykowałem. Obadamy, rozstaw osi jest taki sam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Kupiłem od Forka '03, jak dostanę, napiszę czy podpasował P&P, jak nie, to jestem 50 plnów w plecy, ale czego się nie robi dla nauki... Jak to dobrze, że to na ciebie trafiło... :roll: , tzn. na kogoś tak chętnego do nauki. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 no i wszystko jasne, nie pasuje , a było tak blisko... wał jest identyczny, różnica jest w mocowaniu podpory do budy, do rocznika '02 są tylko otwory w obudowie podpory, później jakiś znudzony inżynier wymyślił sobie, żeby w otwory obudowy wtyknąć jeszcze tulejki metalowo-gumowe, po co, nie rozumiem , ale ja nie jestem inżynierem, mam tylko nadzieję, że miał jakiś dobry powód Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Czy to aż taka przeszkoda? Chodzi tylko o tulejki a reszta pasi? Nie da się tych tulejek usunąć, gdyby były nie potrzebne, albo dodać, gdyby potrzebne były? Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted September 8, 2012 Author Share Posted September 8, 2012 Chyba najprędzej usunąć i pokombinować coś, bo otwory na śruby zostaną za duże, ale to trochę druciarstwo, a tego, w przypadku mocowania wału, wolałbym uniknąć. Nie jestem mechanikiem, nie mam za bardzo warunków do przeróbek, choćby przełożenia podpory. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Zaspawaj za duże otwory -> rozwierć nowe otwory i będzie po sprawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.