12fasola12 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Czy ktoś wie, jak wygląda kompatybilność wałów napędowych w Forkach z manualną skrzynią bez Turbo? Czy do N/A z '98 pasuje wał od rocznika '03 lub jeszcze nowszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Na Twoje pytanie nie odpowiem, ale wiem, że wał od Forka 2.0XT 2003 r. pasuje do Forka 2.5XT z 2006 r. , sprawdzone. A swoją drogą dobry wątek, czy np. do S-Turbo pasuje wał od XT (bez wymiany skrzyni i dyfra? a z wymianą skrzyni i dyfra, czy miejsca mocowań podpasują?). I jaki wał można wsadzić np do OBK 2.5 M/T 2003 r.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Kupiłem od Forka '03, jak dostanę, napiszę czy podpasował P&P, jak nie, to jestem 50 plnów w plecy, ale czego się nie robi dla nauki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 I jaki wał można wsadzić np do OBK 2.5 M/T 2003 r.? MY04 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 a czemu nie sprawdziłeś http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_5/train/propeller_shaft/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/info/27031FC030/ więc nie powinien pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Sprawdziłem, ale ponieważ na fotkach na żywo wyglądają tak samo, zaryzykowałem. Obadamy, rozstaw osi jest taki sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Kupiłem od Forka '03, jak dostanę, napiszę czy podpasował P&P, jak nie, to jestem 50 plnów w plecy, ale czego się nie robi dla nauki... Jak to dobrze, że to na ciebie trafiło... :roll: , tzn. na kogoś tak chętnego do nauki. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 no i wszystko jasne, nie pasuje , a było tak blisko... wał jest identyczny, różnica jest w mocowaniu podpory do budy, do rocznika '02 są tylko otwory w obudowie podpory, później jakiś znudzony inżynier wymyślił sobie, żeby w otwory obudowy wtyknąć jeszcze tulejki metalowo-gumowe, po co, nie rozumiem , ale ja nie jestem inżynierem, mam tylko nadzieję, że miał jakiś dobry powód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Czy to aż taka przeszkoda? Chodzi tylko o tulejki a reszta pasi? Nie da się tych tulejek usunąć, gdyby były nie potrzebne, albo dodać, gdyby potrzebne były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Chyba najprędzej usunąć i pokombinować coś, bo otwory na śruby zostaną za duże, ale to trochę druciarstwo, a tego, w przypadku mocowania wału, wolałbym uniknąć. Nie jestem mechanikiem, nie mam za bardzo warunków do przeróbek, choćby przełożenia podpory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Zaspawaj za duże otwory -> rozwierć nowe otwory i będzie po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się