ukaszWRX Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 szogun, twardy jestes wiesz przypominasz mi samego siebie ok 5lat temu jak mialem GC8 1.6 i chcialem wkladac silnik od JDM STI :roll: i dobrze ze posluchalem rad starszych sprzedalem "sraka" i kupilem wrxa i to bylo badzo madre posuniecie z mojej strony 8) i posluchaj forumowiczow a wszzegolnosci Carfita facet wie co mowi :!: Pozatym z "gowna bata nie ukrecisz" bez urazy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 ciekawy wątek się zapowiada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Ciekawy to on już jest. :wink: carfit, chyba te 50k to mało będzie. szogun, jak już pomontujesz silnik,napędy,zawieszenie to jeszcze komplet felg dolicz i oponek,na koniec się okaże że koła obcierają o błotniki. Bo wolnyssak porusza się na 16 i 5x100 a będą potrzebne 17 5x114,3.WRX czy STi w Lanosie mają poszerzone błotniki. A czemu nie chcesz pójść krok dalej?Graty z STi dużo lepsze(choć droższe)i starczą na dłużej,mocy też trochę więcej i podłubć się da na jeszcze więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 cybel, wersja RS jest w pakiecie WRX :roll: Błotniki ma poszerzone tylko STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Leoś, zaopiniuj.... Nie Eluś, ja czytam z uwagą. Może se do Kąąbi bebechy od estijaja wpakuję. A co ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Na upartość lekarstwa niestety nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Przy takiej przeróbce wpakowałbyś jakiś porządny silnik, a nie 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Przy takiej przeróbce wpakowałbyś jakiś porządny silnik, a nie 2.5T ale to jest bardzo porzadny silnik , jak sie go odpowiednio zrobi -- 4 wrz 2012, o 19:34 -- carfit, jadę w sbotę pooglądać graty. Zrobię trochę fotek i podzielę się na forum. Mnie ten model naprawdę sie podoba i dobrze się w nim czuje :0 jeździłem trochę WRX z 2006 roku i mam porównanie. Niestety ten brak mocy mnie dobija Próbuje sprzedać imprezę ale naprawdę nie jest łatwo i dlatego taki pomysł Mam już przerobiony wydech od STI, maskę i zegary od WRX. Powiedz proszę czy będzie potrzebna wymiana (oprócz silnika i skrzyni, elektryki) półosi, wału i tylnego mostu ? Ewentualnie co jeszcze przychodzi Ci do głowy Powiem Ci tak, generalnie modelami 08> naprawde jexdzi sie na co dzien bardzo dobrze , i to potwierdzam , natomiast to nie jest baza do budowania auta z kilku wzgledów Po pierwsze nie jest to model szczegolnie kultowy :wink: bedzie duzy problem z odsprzedaza po trzecie modele 08> elektronika jest na bazie szyny CAN , co stwarza wiele problemow przy swapach , w skrócie "car area network" czyli po polsku gadanie ze sobą dwukierunkowo roznych sterownikow :roll: Zanim znajdziesz chetnego , na takie przerobki , radze Ci sprawdzic jego wiedze w tej materii, bo moze byc wielka kupa na koncu tak czy siak zycze powodzenia oczywiscie , jest to spokojnie wykonalne , ale wymaga wiedzy ,doswiadczenia i budzetu , i byle magik co przeklada wszystko i wszystko , moze miec duzy problem . P.S. Ja tylko na takich czekam, stawka x 300% :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Dajcie szogunowi szansę W końcu przyjdzie czas na serię przekładek GH. Teraz graty są jeszcze drogie i również uważam, że lepiej opędzlować Lanosa póki jest cokolwiek warty i kupić gotowe STI. Nawet za cenę dotychczas poniesionych wydatków. ok 5lat temu jak mialem GC8 1.6 i chcialem wkladac silnik od JDM STI :roll: i dobrze ze posluchalem rad starszych sprzedalem "sraka" i kupilem wrxa i to bylo badzo madre posuniecie z mojej strony Jaki miałeś lub ktoś miał problem w przełożeniu turbo do 1,6.....? No chyba, że tylko silnik miałeś.... O to to tu jaki ładny 1,6 GL'ek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Przy takiej przeróbce wpakowałbyś jakiś porządny silnik, a nie 2.5T ale to jest bardzo porzadny silnik , jak sie go odpowiednio zrobi -- 4 wrz 2012, o 19:34 -- carfit, jadę w sbotę pooglądać graty. Zrobię trochę fotek i podzielę się na forum. Mnie ten model naprawdę sie podoba i dobrze się w nim czuje :0 jeździłem trochę WRX z 2006 roku i mam porównanie. Niestety ten brak mocy mnie dobija Próbuje sprzedać imprezę ale naprawdę nie jest łatwo i dlatego taki pomysł Mam już przerobiony wydech od STI, maskę i zegary od WRX. Powiedz proszę czy będzie potrzebna wymiana (oprócz silnika i skrzyni, elektryki) półosi, wału i tylnego mostu ? Ewentualnie co jeszcze przychodzi Ci do głowy Powiem Ci tak, generalnie modelami 08> naprawde jexdzi sie na co dzien bardzo dobrze , i to potwierdzam , natomiast to nie jest baza do budowania auta z kilku wzgledów Po pierwsze nie jest to model szczegolnie kultowy :wink: bedzie duzy problem z odsprzedaza po trzecie modele 08> elektronika jest na bazie szyny CAN , co stwarza wiele problemow przy swapach , w skrócie "car area network" czyli po polsku gadanie ze sobą dwukierunkowo roznych sterownikow :roll: Zanim znajdziesz chetnego , na takie przerobki , radze Ci sprawdzic jego wiedze w tej materii, bo moze byc wielka kupa na koncu tak czy siak zycze powodzenia oczywiscie , jest to spokojnie wykonalne , ale wymaga wiedzy ,doswiadczenia i budzetu , i byle magik co przeklada wszystko i wszystko , moze miec duzy problem . P.S. Ja tylko na takich czekam, stawka x 300% :wink: pozwólmy ludziom podejmować decyzje... nawet te w sposób oczywisty błędne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 pozwólmy ludziom podejmować decyzje... nawet te w sposób oczywisty błędne... carlos , chyba sam doskonale wiesz , ze jakbys sie obudzil w innej rzeczywistosci , z trzy lata temu , poszedl bys inna droga , albo mnie posłuchał ........ i nie patrzył na kochanego bębna , to moze miałbyś trojkę dzieci a nie dwójkę :wink: a tak scigacie sie z bebnem , który ma dłuzszego , , i za chwile obydwoje zwatpicie , tak jak Ja Wam mówiłem rok temu :roll: ale coz jestes kolejnym przykladem , zeby nie isc za moca za wszelka cene , nie majac sponsorow :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Generalnie nie takie fanaberie widział świat. :wink: Jak już z wolnegossaka zrobiony będzie WRX,to okaże się po jakimś czasie,że kurna nie jedzie,nie skręca i byle GT go objeżdża jak chce. I wtedy się zacznie przerabianie WRX na STi,czyli mały remap.......a następne etapy to niech Carlos opisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Koledzy nie próbujcie na siłę uratować świat. Szogun nie planuje przeszczepu końskich nerek, adopcji czarnoskórego żydka ani inwestycji w Amber Gold, to zaledwie jakaś głupia dłubanina w aucie/przekładka czy jak zwał tak zwał. Co może zaryzykować? "trochę" czasu i pieniędzy - to jest nic 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Przeróbka NA na WRX na STi=Inwestycja w Amber Gold. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 pozwólmy ludziom podejmować decyzje... nawet te w sposób oczywisty błędne... carlos , chyba sam doskonale wiesz , ze jakbys sie obudzil w innej rzeczywistosci , z trzy lata temu , poszedl bys inna droga , albo mnie posłuchał ........ i nie patrzył na kochanego bębna , to moze miałbyś trojkę dzieci a nie dwójkę :wink: a tak scigacie sie z bebnem , który ma dłuzszego , , i za chwile obydwoje zwatpicie , tak jak Ja Wam mówiłem rok temu :roll: ale coz jestes kolejnym przykladem , zeby nie isc za moca za wszelka cene , nie majac sponsorow :roll: i dokladnie o tym mówię - mi też się wydawało na początku "drogi" z Subaru, iż rady radami, a i tak jestem najmundrzejszy... ale dało mi to "szkołę" i teraz wiem że jak ktoś z wieloletnią praktyką w temacie mówi mi - "nie rób tego" , to znaczy że nie nalezy tego robić i koniec ALE - pozwólmy jednak innym także się o tym przekonać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Przeróbka NA na WRX na STi=Inwestycja w Amber Gold. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Koledzy nie próbujcie na siłę uratować świat. Szogun nie planuje przeszczepu końskich nerek, adopcji czarnoskórego żydka ani inwestycji w Amber Gold, to zaledwie jakaś głupia dłubanina w aucie/przekładka czy jak zwał tak zwał. Co może zaryzykować? "trochę" czasu i pieniędzy - to jest nic 8) raison, o ile Twój post jest serio :roll: , owszem mozesz miec racje , ale tylko pod jednym warunkiem, " klient nasz Pan " i klient ma fanaberie , budzet , i koniecznie chce , zresztą jest wiele pomysłów na swiecie na rozne swapy , wiec mnie juz nic nie zdziwii , i to co chce dokonac jest wykonalne , pytanie jakie kosztem i jaki sens . Dla mnie total bez sens , bo wolałbym puscic z 10k taniej swoje auto , i dolozyc nawet z 20k czy 30k do wrx-a oryginalnego i tak wyjdzie taniej i lepiej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 cybel: nie do końca. Lewa strona równania daje jakiś pozytywny efekt, prawa natomiast jedynie płacz carfit: poważnie pisałem i właśnie chodziło mi o fanaberię osobnika. Sensu może w tym nie być, ale kto go wymaga w tak błahym przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Przeróbka NA na WRX na STi=Inwestycja w Amber Gold. Romek, nie zgodzę się z Tobą kasa wrzucona w amber tombak to jakbyś ją wyrzucił przez okno....bo i tak co mu zabrali to skasuje państwo jako kary i podatki, nie patrząc, że to są tak naprawdę pieniądze naiwniaków-marzycieli.... a tu kolega szogun za rok albo dwa będzie miał do sprzedania wywrotkę części od ssaka i WRXa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 cybel: nie do końca. Lewa strona równania daje jakiś pozytywny efekt, prawa natomiast jedynie płacz carfit: poważnie pisałem i właśnie chodziło mi o fanaberię osobnika. Sensu może w tym nie być, ale kto go wymaga w tak błahym przypadku? raison , dlatego mówie , sa klienci , ktorzy maja totalnie w dupie racjonalnosc , i ida inna droga , mimo ze dla mnie bez sensowna , ale kto bogatemu zabroni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 bogaty to kupuje astona martina, a nie lepi do kupy z dwóch albo trzech dwustukonnego subaraka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 cybel: nie do końca. Lewa strona równania daje jakiś pozytywny efekt, prawa natomiast jedynie płacz Fakt,banan na twarzy i inne wrażenia,zależy jak auto bedzie wykorzystywane.Jak tylko do jazdy po bułki to równanie prawidłowe. Jeśli składowe lewej strony są prawidłowe,to nawet udział w pojeżdżawkach czy innych imprezach,spowoduje wydzielanie się adrenaliny i endorfin,ale później przy odsprzedaży auta będzie właśnie równe prawej stronie. :wink: Napisał to gość który od XII.2011 nieustannie modzi 13-letnie autko. -- 4 wrz 2012, o 21:53 -- a tu kolega szogun za rok albo dwa będzie miał do sprzedania wywrotkę części od ssaka i WRXa.... No,za pół ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 da się wszystko, tylko jest pytanie, czy inwestor podoła finansowo... jeżeli ma gołą budę NA a do tego powypadkowego WRXa czy STI, czy nawet angola, i umie to sam zrobić, wie co i jak, dłubał już przy pojazdach tej marki, ma gdzie, ma wystarczająco cierpliwości, czasu itd, to ok ale jeżeli musi oddać auto do warsztatu, takiego który ogarnia markę, bo nie każdy, nawet dobry mechanik sobie z tym poradzi, i będzie musiał zapłacić za roboczogodziny.....to współczuję..... naszym celem nie jest całkowicie zniechęcić szanownego inwestora do jakichkolwiek eksperymentów technicznych, tylko mu uzmysłowić, na co się porywa.... chyba lepiej, niż patrzeć, jak ktoś tonie i w konsekwencji znienawidzi markę.... a takie przypadki znam osobiście.... Dyzio włożył w WRXa 100k żeby zrobić z niego STI, a kupujący nie wykazał się zrozumieniem i zapłacił duuuuuużo mniej...... takie jest życie, niestety..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 da się wszystko, tylko jest pytanie, czy inwestor podoła finansowo... jeżeli ma gołą budę NA a do tego powypadkowego WRXa czy STI, czy nawet angola, i umie to sam zrobić, wie co i jak, dłubał już przy pojazdach tej marki, ma gdzie, ma wystarczająco cierpliwości, czasu itd, to ok ale jeżeli musi oddać auto do warsztatu, takiego który ogarnia markę, bo nie każdy, nawet dobry mechanik sobie z tym poradzi, i będzie musiał zapłacić za roboczogodziny.....to współczuję..... naszym celem nie jest całkowicie zniechęcić szanownego inwestora do jakichkolwiek eksperymentów technicznych, tylko mu uzmysłowić, na co się porywa.... chyba lepiej, niż patrzeć, jak ktoś tonie i w konsekwencji znienawidzi markę.... a takie przypadki znam osobiście.... Dyzio włożył w WRXa 100k żeby zrobić z niego STI, a kupujący nie wykazał się zrozumieniem i zapłacił duuuuuużo mniej...... takie jest życie, niestety..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Dyzio włożył w WRXa 100k żeby zrobić z niego STI, a kupujący nie wykazał się zrozumieniem i zapłacił duuuuuużo mniej...... Ja już włożyłem koło 80k a wejdzie jeszcze, oj wejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się