szogun Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Witam. Przymierzam się do wymiany silnika w imprezie GH 2.0 150 KM na 2.5 230 KM. Jakie mogę napotkać trudności i co powinienem wiedzieć przed wymianą. Jestem zdecydowany więc proszę o fachową pomoc w tym zakresie. Pzdr, Ł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Witam.Przymierzam się do wymiany silnika w imprezie GH 2.0 150 KM na 2.5 230 KM. Jakie mogę napotkać trudności i co powinienem wiedzieć przed wymianą. Jestem zdecydowany więc proszę o fachową pomoc w tym zakresie. Pzdr, Ł. Jeśli jesteś rzeczywiście zdecydowany , to sprzedaj swój wóz i kup imprezę 2.5 T , bo operacja jest tak skomplikowana i nieopłacalna ze aż trudno uwierzyć żeby ktoś sie na to decydował :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 bo operacja jest tak skomplikowana i nieopłacalna ze aż trudno uwierzyć żeby ktoś sie na to decydował :shock: Szogun jest głodny mocy :wink: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=146972&start=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 bo operacja jest tak skomplikowana i nieopłacalna ze aż trudno uwierzyć żeby ktoś sie na to decydował :shock: Szogun jest głodny mocy :wink: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=146972&start=0 Uuuuu to coś czuje ze zaraz dostanę po łapkach ze sie nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
LukiGT Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 szogun, ognia! robimy swapa 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 szogun, jak już wywalisz worek pieniędzy, a spodziewanego efektu nie będzie, to wspomnij mądre słowa kolegów z tego forum. Czytam, że w innym wątku twierdzisz, że słowa Cię nie przekonują, ale te słowa funkcjonują na tym forum od początki jego istnienia nie bez powodów... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 I się zaczęło. Zero konkretnych podpowiedzi tylko pogawędki. Interesuje mnie wymiana doświadczenia w tym temacie a jeżeli ktoś go nie posiada to proszę dac szansę innym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 szogun, nikt nie ma doświadczenia w tym temacie, bo każdy wie, że dużo bardziej się opłaca sprzedać wolnegossaka i kupić turbo! Nie obrażaj się na mnie, tylko posłuchaj - ja kiedyś nie posłuchałem i do dzisiaj wywalam kasę na coś, co dawno powinno przestać tyle kosztować. Samego silnika, bez wiązki i elektroniki nie wymienisz, potem okaże się, że padnie Ci skrzynia biegów (niedostosowana do momentów obrotowych turbo), potem hamulce okażą się za słabe, zawias itd itp. Wydasz kupę kasy za coś co zawsze będzie hybrydą pomiędzy N/A a WRX, podczas gdy za połowę tego mógłbyś mieć po prostu WRX. No cóż, widzę że jesteś jednym z tych co sami się muszą przekonać... Ja po trzech latach posiadania Subaraków nauczyłem się już słuchać bardziej doświadczonych i obeznanych w temacie. PS. Oczytwiście jeżeli chcesz osiągów, bo estetykę wolnego ssaka, tj. bulgodanie turbo, czy tym podobne rzeczy da się zrobić, ale Subaru N/A to jest chyba najgorszy samochód do dłubania osiągów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 I się zaczęło. Zero konkretnych podpowiedzi tylko pogawędki. Interesuje mnie wymiana doświadczenia w tym temacie a jeżeli ktoś go nie posiada to proszę dac szansę innym. Jakieś tam mam, jeśli masz wolne z 50 k , to możemy poważnie porozmawiać :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 1. Rozbierz swoje auto do gołej budy 2. Kup dawcę, (rozbitek, anglik) 3. Poskładaj do kupy Oprócz silnika potrzebujesz: skrzyni biegów, wału, dyfra, sprzęgła, pedałów, zegarów, wiązki, turbiny, IC, wydechu, chłodnicy, i setki innych kabelków, przewodów, rurek, dupurek i innych gratów. Więcej mocy pasowało by czymś zahamować oraz przenieść na drogę lepszym niż w N/A zawieszeniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 I się zaczęło. Zero konkretnych podpowiedzi tylko pogawędki. Interesuje mnie wymiana doświadczenia w tym temacie a jeżeli ktoś go nie posiada to proszę dac szansę innym. i się zaczęło..... kolejny młody gniewny.... jest w PL kilku facetów, którzy znają się na subaru jednym z nich jest carfit masz przyjemność otrzymać cenne rady od kogoś, kto z gołej budy buduje wurce, więc się nie pultaj, tylko podziękuj za ostrzeżenie przed popełnieniem życiowej klęski..... przez którą możesz na całe życie znienawidzić motoryzację..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Panowie mam do kupienia silnik + skrzynie z małym przebiegiem. W komplecie komputer, imo, stbcyjka, instalacja. Całość za 10 tys. Oczywiście mogę sprzedać subaru ale nie jest tak łatwo. Poza tym trochę w niego zainwestowałem. Dowiedziałem się, że technicznie jest to do zrobienia więc czemu nie spróbować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 to po co pytasz jak już wiesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Panowie mam do kupienia silnik + skrzynie z małym przebiegiem. W komplecie komputer, imo, stbcyjka, instalacja. Całość za 10 tys. Oczywiście mogę sprzedać subaru ale nie jest tak łatwo. Poza tym trochę w niego zainwestowałem. Dowiedziałem się, że technicznie jest to do zrobienia więc czemu nie spróbować. Po pierwsze z którego roku masz ten silnik :?: Po drugie to dużo za mało :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Panowie mam do kupienia silnik + skrzynie z małym przebiegiem. W komplecie komputer, imo, stbcyjka, instalacja. Całość za 10 tys. Oczywiście mogę sprzedać subaru ale nie jest tak łatwo. Poza tym trochę w niego zainwestowałem. Dowiedziałem się, że technicznie jest to do zrobienia więc czemu nie spróbować. + sprzęgło wydech półosie dyfer amory kpl stabilizatory chłodnica intercooler pompa paliwa i,i,i,i,i..... ale to drobiazgi, ważne, że silnik jest.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 + belka , maska, spliter, licznik, i kupa innych rzeczy które wychodzą w trakcie , 50k jak nic :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 50k jak nic :roll: za 50k lepiej kupić "gotowego" WRX'a ... N/A sprzedać ... i nie kombinować :wink: chyba że ktoś bardzo chce sie bawić w przekładki, remonty i szukanie różnic pomiędzy autami N/A i turbo ... to nie można sie upierać i zabraniać na siłę .. nawet jak pomysł wydaje się bez sensu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 + belka , maska, spliter, licznik, i kupa innych rzeczy które wychodzą w trakcie , 50k jak nic :roll: Licznik mam,belke też ,spliter również pw proszę Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario007 Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Nawet zakup STi wyjdzie taniej! Modowalem WRX Wagona takze cos o tym wiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 kolejny młody gniewny... Że też tak późno ten wątek zobaczyłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Leoś, zaopiniuj.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 carfit, silnik z 2010 roku. Licznik też jest w komplecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 carfit, silnik z 2010 roku. Licznik też jest w komplecie. Ok, żeby poznać w miarę dokładnie kwotę , to musisz mieć przynajmniej zdjęcia wszystkiego co możesz w tym komplecie mieć , oraz mieć pewność że ten silnik jest ok , i nie jest do rewizji choć dla mnie operacja jest bez sensu, ale co kto lubi Rozumiem jeszcze ludzi którzy do klasyka pakują graty z new age, ale do Lanosa ? :shock: , naprawdę operacja mało sensowna , przemyśl to jeszcze raz Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 carfit, jadę w sbotę pooglądać graty. Zrobię trochę fotek i podzielę się na forum. Mnie ten model naprawdę sie podoba i dobrze się w nim czuje :0 jeździłem trochę WRX z 2006 roku i mam porównanie. Niestety ten brak mocy mnie dobija Próbuje sprzedać imprezę ale naprawdę nie jest łatwo i dlatego taki pomysł Mam już przerobiony wydech od STI, maskę i zegary od WRX. Powiedz proszę czy będzie potrzebna wymiana (oprócz silnika i skrzyni, elektryki) półosi, wału i tylnego mostu ? Ewentualnie co jeszcze przychodzi Ci do głowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 szogun, inaczej - z Twojego auta zostanie z grubsza karoseria i trochę wnętrza Calutki układ napędowy, cała elektryka, całe zawieszenie i hamulce musisz zmienić, więc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now