Skocz do zawartości

Forester MY06 2.0 NA - hałas przy max skręcie na postoju.


iron

Rekomendowane odpowiedzi

Co to może być...
Zarzynanie zmęczonej pompy wspomagania.

 

Zacząłbym się rozglądać za nową, a tej nie dokręcał do końca.

 

Przemyślałem jeszcze jedną kwestię - płynu nie ubywa?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to może być...
Zarzynanie zmęczonej pompy wspomagania.

 

Zacząłbym się rozglądać za nową, a tej nie dokręcał do końca.

 

Przemyślałem jeszcze jedną kwestię - płynu nie ubywa?

 

Sprawdziłem płyn i wychodzi, że może go być trochę mało. Jutro podjadę do warsztatu i zobaczę co powiedzą.

 

Jaki płyn do wspomagania będzie najlepszy i czy wolno mieszać różne płyny ze sobą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało płynu --> możliwość zapowietrzenia pompy --> hałas.

 

Dolać --> dużo pokręcić --> smakować ciszy.

 

W mitasubiszi zadziałało i obeszło się tylko inwestycją w płyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przegięcia.

Owszem słychać, że pompa działa na maksymalnej wydajności i nie ma siły przepchnąć magla poza ogranicznik, ale nie aż tak głośno. Tutaj wyraźnie słychać, że coś było nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem coś jest albo było nie tak. Hałas pojawiał się co jakiś czas raz z prawej a raz z lewej strony ale nie zawsze. Jeżeli pojawił się z lewej to z prawej był spokój i na odwrót.

 

Płyn został wymieniony więc będę nasłuchiwał... :wink: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iron, nie chcę siać paniki, ale takie objawy mogą występować przy "kończącej" się maglownicy. Sprawdź w wolnej chwili czy Twój magiel nie jest mokry, ale to ekstremalna diagnoza :evil:

W naszym firmowym Citroenie przyczyną były górne zacierające się mocowania amortyzatorów i po prostu ciężko chodziło przy skręcie, aż pompa z bólem się odzywała.

Po wymianie mocowań amorów dźwięczenie pompy ustało i nigdy nie wróciło 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iron, spokojnie się nada 8) O dziwo ma wiele zastosowań :shock:

 

Mobil ATF to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów pojazdów osobowych i ciężarowych. Może być z powodzeniem wykorzystywany w niektórych ręcznych samochodowych skrzyniach biegów, układach wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po przerwie temat wraca, okazało się, że wymiana płynu nic nie dała. Byłem w ASO i przyczyna to zawór upustowy w pompie wspomagania, więc czeka mnie kiedyś wymiana całej pompy (koszt około 3000zł). Wiecie czy można zregenerować starą pompę i ile to kosztuje? Chyba, że ktoś ma do sprzedania pompę wspomagania do Forestera 2.0 MY06?

 

 

W ASO powiedzieli mi, że jeśli dźwięk nie przeszkadza to samochodem normalnie można jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...