sirdel Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Witam wszystkich Wiem że temat jest już nudny na tym forum ale siedzę już 5 godzinę i czytam a przypadków tyle ile ludzi na forum!! A wiedz Kupiłem wczoraj Forestera 2.0 s turbo 1999r jak go kupowałem nic się nie świeciło i wszystko było ok ale jak już dokonaliśmy transakcja i pojechałem w swoją stronę zaświeciła się sławna lampka ,,check engine'' Dodam tylko że mieszkam w Norwegii!! Po przeczytaniu dwóch tomów akt sczytałem błędy przez połączenie kostek i je skasowałem ale po chwili nadal się paliło ,,check engine''. Samochód nie przerywa nie gaśnie ani nic podejrzanego się nie dzieje Kody błędów to błąd 12, błąd 22 i błąd 32 Prosił bym o prostą podpowiedz jak można zaradzić tym błędom czy raczej będe musiał jechać do salonu a w Norwegi wizyta w salonie wiąże sie z kosztami rzędu 5.000 pln i to za samą robociznę jeśli usterka jest mała !!!!! Dziękuje z wszystkie podpowiedzi z góry !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojo02 Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 http://www.legacycentral.org/library/li ... /codes.htm viewtopic.php?f=22&t=126962 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdel Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 No tak ale to mi nie pomogło, o ile błąd 22 polega prawdopodobnie na wymianie czujnika jak i śruby mocującej, to na temat błędu 12 nie jest za dużo powiedziane myślę że ma to coś wspólnego z dość długim odpalaniem samochodu bo kiedy odpalam trwa to tak mniej więcej 2-3 sek trytytytytytyty wrzymmmmm!! Tak mniej więcej długo. No a 32 to lambda i teraz pytanie czy mogę ją wyjąć i przeczyścić w jakiś sposób czy trzeba wymienić ??? Panowie dajcie znak że tam jesteście i pomóżcie trochę użyjcie klawiatury bo podsyłanie linków mało daje bo jaj uż cały internet widziałem i nawet gadałem z Dyrektorem internetu http://www.sadistic.pl/dyrektor-internetu-vt135642.htm Proszę o pomoc DZIĘKI BARDZO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 No a 32 to lambda i teraz pytanie czy mogę ją wyjąć i przeczyścić w jakiś sposób czy trzeba wymienić ??? Forek MY99 więc ma sondę na 3 przewody a mase bierze z wydechu, warto sprawdzić czy nie ma korozji i czy jest przejście do masy, potem sprawdź czy sonda pracuje w zakresie od 01 do 1V. Jeśli stoi w miejscu i napięcie się nie zmienia, jest do wymiany. (auto rozgrzane) Sondy raczej nie czyścimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdel Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 A wiedz wyciągnąłem tą sondę nie było tak łatwo nie z powodu zapieczenia samej sondy ale osłona turbiny, 8 śrub mocujących osłonę ! z tego 3 ukręciłem Trzeba kliknąć na napis obrazek żeby wyświetliło zdjęcie nie wiem jak to się dodaje normalnie zdjęcia sorry Wyczyściłem szczotką gwint do białego po czym posmarowałem gwint pastą miedzianą i zainstalowałem z powrotem Nie kumam za bardzo o co chodzi z tym pomiarem potem sprawdź czy sonda pracuje w zakresie od 01 do 1V ale sprawdziłem omomierzem i jest przejście na kablach A co do błędu num 12 Rozrusznik bądź jego jego obwód może ktoś coś wie??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Nie kumam za bardzo o co chodzi z tym pomiarem Miernik ustaw na volty i wepnij się w przewód czarny i biały na ciepłym silniku powinno oscylować między 01 a 1V Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.