Knurek1111 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Na podstawie własnych świeżych doświadczeń, polecam przyjrzeć się wężykowi sterującemu kierownicą gazów turbiny Wężyk wchodzi do membrany podciśnieniowej od strony prawego koła (wszystko widać po ściągnięciu dolnej osłony silnika). U mnie był wyraźnie nieszczelny (fabrycznie jest mocowany bez opasek i chyba niewiele trzeba żeby stracił szczelność). W każdym razie po wymianie zniknęło przymulanie, szarpanie podczas przyśpieszania oraz na biegu jałowym. Jak na 25cm gumowego wężyka w cenie (pewnie) kilkunastu PLN za mb - całkiem nieżle 8) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się