Skocz do zawartości

Podciągnięcie ręcznego


edek2006

Rekomendowane odpowiedzi

Przy kołach jest regulacja i jeszcze przy dźwigni pod konsolą środkową regulujesz naciąg linki. Najlepiej jest chyba zobaczy jak wyglądają szczęki i odpowiednio wyregulować przy kołach a potem jeszcze sprawdzić naciąg linki.

 

Tylko tak żeby nie przesadzić :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do regulacji linki nie potrzebujesz się za dużo męczyć, na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego

musisz odkontrować śrubę M6 i drugą podciągnąć linkę, potem zakontrować

musi pozostać trochę luzu, żeby Ci ręczny nie blokował jak jest spuszczony, bo raz - niszczy się, dwa - auto pali więcej....

jak nie dasz rady musisz wymontować środkowy tunel w części gdzie jest dźwignia ręcznego

regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi :D jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sciagnac tarczobeben i wyregulowac reczny zakladajac go na kolo i krecac. Wtedy nie ma problemu a przy okazji zobaczy sie na stan szczenek i bebna. Naciag linki w tunelu srodkowym sciagasz klapke z tylnych siedzen i juz masz linki przed oczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku :idea:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No regulacja tyle trwa ale skad moze wiedziec jakie sa szczeki jak nie rozbieral? Lepiej popatrzec co tam jest i mozna regulowac wlasnie za pomoca srodokreta.

Przecież ta zaslepka gumowa jest specjalnie w takim miejscu aby zobaczyć np. na przeglądzie stan tylnych szczek oraz jednocześnie wyregulowac rozpierak :D i tak jest w 90% wszystkich aut ze szczekami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku :idea:

Carfit pomuk poleciał. Ręczny wczoraj naciągnąłem przy dźwigni ( jest zadowalająca poprawa ) a w weekend oblukam jeszcze tą zaślepkę. Teraz nawroty będą zupełnie inaczej wyglądały :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...