edek2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witam Trochę wysoko łapie mi ręczny, gdzie najlepiej go podciągać( przy kołach, a może jest gdzieś jakiś trójnik z regulacją ) ? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Przy kołach jest regulacja i jeszcze przy dźwigni pod konsolą środkową regulujesz naciąg linki. Najlepiej jest chyba zobaczy jak wyglądają szczęki i odpowiednio wyregulować przy kołach a potem jeszcze sprawdzić naciąg linki. Tylko tak żeby nie przesadzić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 do regulacji linki nie potrzebujesz się za dużo męczyć, na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego musisz odkontrować śrubę M6 i drugą podciągnąć linkę, potem zakontrować musi pozostać trochę luzu, żeby Ci ręczny nie blokował jak jest spuszczony, bo raz - niszczy się, dwa - auto pali więcej.... jak nie dasz rady musisz wymontować środkowy tunel w części gdzie jest dźwignia ręcznego regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego Ogólnie dosyć ciężko, ale da się regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Podziękował wszystkim dobrym ludziom. Wieczorkiem zawalczę z tematem. Należne Pomuki rozdane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Najlepiej sciagnac tarczobeben i wyregulowac reczny zakladajac go na kolo i krecac. Wtedy nie ma problemu a przy okazji zobaczy sie na stan szczenek i bebna. Naciag linki w tunelu srodkowym sciagasz klapke z tylnych siedzen i juz masz linki przed oczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 No regulacja tyle trwa ale skad moze wiedziec jakie sa szczeki jak nie rozbieral? Lepiej popatrzec co tam jest i mozna regulowac wlasnie za pomoca srodokreta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 No regulacja tyle trwa ale skad moze wiedziec jakie sa szczeki jak nie rozbieral? Lepiej popatrzec co tam jest i mozna regulowac wlasnie za pomoca srodokreta. Przecież ta zaslepka gumowa jest specjalnie w takim miejscu aby zobaczyć np. na przeglądzie stan tylnych szczek oraz jednocześnie wyregulowac rozpierak i tak jest w 90% wszystkich aut ze szczekami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 No masz racje ale roznie to bywa czasem okladzina sie odklei i sa jaja... Ale to juz extremalny przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Podziękował wszystkim dobrym ludziom. Wieczorkiem zawalczę z tematem.Należne Pomuki rozdane :wink: Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edek2006 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku Carfit pomuk poleciał. Ręczny wczoraj naciągnąłem przy dźwigni ( jest zadowalająca poprawa ) a w weekend oblukam jeszcze tą zaślepkę. Teraz nawroty będą zupełnie inaczej wyglądały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się