Jump to content

Zawór TGV, usunięcie , remap, POMOCY!!!


funio85

Recommended Posts

Witam, przytrafił mi się problem z zaworem TGV, mam kilka pytań co do usunięcie i nastenych krokach zeby wszystko było ok.

1. Czy wyda usunięcie samych klapek, pozostawiając sensory i "oski" klapek w obudowie?

2. Gdzie remap kompa bo rozumiem ze bedzie potrzebny po usunieciu TGV (chyba że sie myle) oraz jakie koszty takiego remapu.

O sorry chodzi o Subaru Impreze WRX 2000r. GD 218 KM, z góry dziękuje za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mozna same klapki wywalic, ja tak mam u siebie od 15tys km. Remap nie jest niezbedny, niestety caly czas mam swiecaca kontrolke silnika wskazujaca na bledy tgv. Mi to bardzo nie przeszkadza, bo i tak mam lapka wpietego prawie na stale do obd i kompa lpg i widze na biezaco czy cos sie dzieje ale zalecane byloby zrzucenie rom'u z ecu, wywalenie sygnalizacji tych błędów i zflaszowanie ecu tym z powrotem, wtedy powinno byc znowu bez smieci na blacie. Nie jest to remap - nie trzeba nic ruszac w mapach. Bardziej kosmetyka ale - trzeba miec/pożyczyć odpowiedni interfejs.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...