funio85 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Witam, przytrafił mi się problem z zaworem TGV, mam kilka pytań co do usunięcie i nastenych krokach zeby wszystko było ok. 1. Czy wyda usunięcie samych klapek, pozostawiając sensory i "oski" klapek w obudowie? 2. Gdzie remap kompa bo rozumiem ze bedzie potrzebny po usunieciu TGV (chyba że sie myle) oraz jakie koszty takiego remapu. O sorry chodzi o Subaru Impreze WRX 2000r. GD 218 KM, z góry dziękuje za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 viewtopic.php?p=1332700#p1332700 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hati Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Mozna same klapki wywalic, ja tak mam u siebie od 15tys km. Remap nie jest niezbedny, niestety caly czas mam swiecaca kontrolke silnika wskazujaca na bledy tgv. Mi to bardzo nie przeszkadza, bo i tak mam lapka wpietego prawie na stale do obd i kompa lpg i widze na biezaco czy cos sie dzieje ale zalecane byloby zrzucenie rom'u z ecu, wywalenie sygnalizacji tych błędów i zflaszowanie ecu tym z powrotem, wtedy powinno byc znowu bez smieci na blacie. Nie jest to remap - nie trzeba nic ruszac w mapach. Bardziej kosmetyka ale - trzeba miec/pożyczyć odpowiedni interfejs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.