funio85 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witam, przytrafił mi się problem z zaworem TGV, mam kilka pytań co do usunięcie i nastenych krokach zeby wszystko było ok. 1. Czy wyda usunięcie samych klapek, pozostawiając sensory i "oski" klapek w obudowie? 2. Gdzie remap kompa bo rozumiem ze bedzie potrzebny po usunieciu TGV (chyba że sie myle) oraz jakie koszty takiego remapu. O sorry chodzi o Subaru Impreze WRX 2000r. GD 218 KM, z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 viewtopic.php?p=1332700#p1332700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Mozna same klapki wywalic, ja tak mam u siebie od 15tys km. Remap nie jest niezbedny, niestety caly czas mam swiecaca kontrolke silnika wskazujaca na bledy tgv. Mi to bardzo nie przeszkadza, bo i tak mam lapka wpietego prawie na stale do obd i kompa lpg i widze na biezaco czy cos sie dzieje ale zalecane byloby zrzucenie rom'u z ecu, wywalenie sygnalizacji tych błędów i zflaszowanie ecu tym z powrotem, wtedy powinno byc znowu bez smieci na blacie. Nie jest to remap - nie trzeba nic ruszac w mapach. Bardziej kosmetyka ale - trzeba miec/pożyczyć odpowiedni interfejs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się