Skocz do zawartości

Impreza WRX 94 JDM Przekładka...Problem ze ster. nawiewami


Furti

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki

 

Tak, z tego co wiem to wersje EU,UK miały sterowanie na linki, JDMy miały elektryke.

Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Najlepiej to kupcie panel sterowania nawiewami i po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie. Kolega przekłada Impreze JDM i ma problem ze sterowaniem nawiewami.Oryginalnie w JDM jest sterowanie elektryczne a kolega dostał nagrzewnice sterowana na linki. Czy ktos na forum przerabiał już ten temat i wie jak to rozwiazać? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

Wystarczy przełożyć silniczki sterujące otworami z oryginalnej nagrzewnicy z JDM do tej Eu. mocowania powinny pasować. jedyny minus to silniczki będą z lewej a nie jak z prawej w Eu.

 

 

Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo :P

 

Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu.

 

Jak masz problem to daj foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś takie coś? Własnie się w tym grzebie i nie widze takiej możliwości zabardzo :P

 

Z czym masz problem? sprawa dość prosta... w nagrzewnicy Eu wywalasz całe stare sterowanie nawiewami z prawej strony i zakładasz sterowanie elektryczne z lewej strony z nagrzewnicy JDM (tak jak było w niej oryginalnie). Na te plastikowe prowadnice którymi steruje silniczek elektryczny są mocowania po obu stronach nagrzewnicy Eu.

 

Jak masz problem to daj foty.

 

Hm może i masz racje jutro pokombinuje i zobacze co sie uda zrobić dzięki.

 

-- N wrz 09, 2012 12:58 pm --

 

Obejrzałem to dokładnie i dalej słabo to widze w nagrzewnicy eu prowadnice sa po lewej stronie i tylko tam je można założyć, można by coś kombinować i montować te silniczki ale na pewno nie ma tam gotowych mocowań, może nie o tych samych nagrzewnicach mówimy? Szkoda ze fotek nie zrobiłem ale nie miałem aparatu pod ręką :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...