Jump to content

DCCD - awaria, naprawa, alternatywy ?


Harvester
 Share

Recommended Posts

Wygląda na to, że moja centralna szpera powiedziała papa... Wiem, że kilka osób na forum już ten problem przerabiało... Niestety za cholerę nie pamiętam kto i jak ten problem rozwiązał... Powiedzcie mi proszę, o ile pamiętacie kto miał ten problem, albo jak to najlepiej naprawić.. ? Wiem, że są firmy produkujące płytki do tych szper, wiecie może za ile i jak wygląda i trwałość w odniesieniu dajmy na to do oryginału ?

Link to comment
Share on other sites

Harvi a co padło,płytki, jak tak to może w Kapsie będą mieli.Ja tam zakupuję i jest ok.Ostatnio Premowi szykowałem i mieli na miejscu.Koszt coś okoł 180euro. :wink:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Maras, chyba właśnie o to mi chodziło... :) Raczej płytki, chociaż jeszcze nie mam potweirdzone, bo dopiero w tym tygodniu skrzynię rozbiorą... ale obstawiam płytki, bo auto jeździ tak -->

:mrgreen::mrgreen: Komputer sterujący jest sprawny... a co jeszcze tam może się zepsuć ? :P
Link to comment
Share on other sites

wstaw zwykle wisco mocno spiete i ciesz sie autem.dccd to wrzucony na sile dodatek

myślałem, że w pewnych warunkach dccd jest nieodzowne, szczególnie przy jeździe w śniegu

Link to comment
Share on other sites

Jak najbardziej, auto zaczyna być tylnopędne, jak robłem u Prema centralny i tył to dopiero teraz Premo wie jak to się kręci.Inna liga.Do ogarniecia.

Link to comment
Share on other sites

Nie prawda, moje auto jeździ jak zaladowany Kamaz z przyczepą, nie róbcie tego modu... Lepiej kupić skrzynię z GT-ka i cieszczyc się przyjemną jazdą :mrgreen:

Szczególnie Ty Toszi nie Rob tego... Będę miał luz za rok ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam ten sam problem :mrgreen:

Ale co do płytek KAPSa to okazało się, że nie pasują bo wieloklin na płytce był źle zrobiony.

Czekam na dostawę nowych :roll:

Więc KAPS też się czasem myli.

Link to comment
Share on other sites

wstaw zwykle wisco mocno spiete i ciesz sie autem.dccd to wrzucony na sile dodatek

To oczywiście moja prywatna opinia, jednak nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że sterowanie spięciem dyfra to zbędny gadget.

Nie mam co prawda porównania do wiskozy spiętej na stałe, jednak dccd "bawię" się często i diametralnie zmienia to charakter auta.

Z technicznego punktu widzenia zmiana na wisco jest oczywiście możliwa, ale sam bym z tego udogodnienia zrezygnował bardzo niechętnie. Względem KAPSa, tudzież innych alternatyw niestety nie pomogę, gdyż nie korzystałem.

Link to comment
Share on other sites

bzyq se pobzykał na żarty, a Ty, speed, się przejąłeś rolą..... :D

 

wiadomo, że wiskoza zachowuje się na ogół jak kucharka z drewnianą nogą, taka z peerelowskiej jadłodajni, a DCCD to primadonna baletu moskiewskiego :twisted::D

Link to comment
Share on other sites

Harvester, zajrzyj do tego wątku :arrow: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=150572&view=unread#unread

bo miałem ten sam problem jakiś czas temu i wówczas również rozważałem KAPSA, koniec końców po rezebraniu DCCD okazało się że płytki popękały i uszkodziły koła zębate w DCCD które są nienaprawialne (oficjalnie) więc zmieniłem całe DCCD, niemniej płytki widziałem a co do szczegółów to pytaj Bryka bo to On je dla mnie zamawiał i składał więc myślę, że ma w tym temacie jakieś doświadczenie

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...