satori Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Witam Was serdecznie, stoję przed kupnem Legacy albo Forka, w zależności od kasy i okazji, pytanie moje brzmi następująco...jakie są znaczące różnice w eksploatacji między silnikiem 2 a 2,5 litrowym? (który bardziej Pr0) Ojciec jeździ Forkiem, wspominał mi kiedyś że najlepsze boxery to te 2,5 litrowe ale zważywszy na moje środki kasowe więcej ofert sprzedaży jest z 2 litrowym silnikiem :> Co mi się jeszcze zrodziło to to, na jakie modele zwracać uwagę aby były w miarę bezproblemowe, wiem , że niektóre wersję mają tylne amortyzatory mocno kosztowne, nie znam dokładnej nazwy (laik ze mnie :]) Za ewentualnie zdublowany wątek przepraszam mocno, to był przed ostatni raz Pozdrawiam serdecznie i z góry dzięx za info Maniacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 turbo? Wolnossące? Jakis rocznik Cie ogranicza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 wolnyssak, rocznik od 2003 w nowej budzie ps. które motory znoszą gazowanie w miarę bezproblemowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 wolne nie mają kłopotu z gazem...dobrze założonym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 ...jakie są znaczące różnice w eksploatacji między silnikiem 2 a 2,5 litrowym? (który bardziej Pr0) 2.5 SOHC - najlepszy wybór w NA, kompromis między jazdą a spalaniem 2.0 DOHC może jechać taka samo ale z większym wirem w baku, w porównaniu do 2.5 SOHC mniej lubi LPG 2.0 SOHC - najmniej kucy, najtańsza eksploatacja, LPG - ok ale jeździ najsłabiej z tej trójki NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satori Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 2.5 SOHC - najlepszy wybór w NA, kompromis między jazdą a spalaniem2.0 DOHC może jechać taka samo ale z większym wirem w baku, w porównaniu do 2.5 SOHC mniej lubi LPG 2.0 SOHC - najmniej kucy, najtańsza eksploatacja, LPG - ok ale jeździ najsłabiej z tej trójki NA czyli każdy 2,5 litrowy silnik to SOHC ? ja wychodzę z podobnego założenia jak kolega w innym poście, wolę posiadać ciut więcej mocy pod prawą stopą szczególnie podczas wyprzedzania, dlatego wolę 2,5 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 czyli każdy 2,5 litrowy silnik to SOHC ? w tym roczniku, w wersji NA - TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Witam Was serdecznie, stoję przed kupnem Legacy albo Forka, w zależności od kasy i okazji, pytanie moje brzmi następująco...jakie są znaczące różnice w eksploatacji między silnikiem 2 a 2,5 litrowym? (który bardziej Pr0) Ojciec jeździ Forkiem, wspominał mi kiedyś że najlepsze boxery to te 2,5 litrowe ale zważywszy na moje środki kasowe więcej ofert sprzedaży jest z 2 litrowym silnikiem :>Co mi się jeszcze zrodziło to to, na jakie modele zwracać uwagę aby były w miarę bezproblemowe, wiem , że niektóre wersję mają tylne amortyzatory mocno kosztowne, nie znam dokładnej nazwy (laik ze mnie :]) Za ewentualnie zdublowany wątek przepraszam mocno, to był przed ostatni raz Pozdrawiam serdecznie i z góry dzięx za info Maniacy Tak jak kolega wyzej napisal, jak uzbierasz i znajdziesz zadbanego to zdecydowanie 2.5, pala nie wiele wiecej niz 2.0, sa latwo gazowalne, a kuni maja wiecej . Odnosnie amorkow, to Obk maja drogie, poniewaz maja samopoziomowanie (uwazam za bardzo przydatna rzecz), pocieszajace jest to, ze sa baaardzo trwale (wytrzymuja bezproblemowo zazwyczaj powyzej 200kkm) i wlacznie ze sprezynami nie siada tak zaiwezenie jak w Legacy (bez nivo). Mozna je regenerowac, znacznie nizszym kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się