kubabed Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Witam, Impreza WRX 2002 225KM. Mam problem z czujnikiem położenia wału korbowego. Błąd cały czas istnieje, da się go skasować, ale po sekundzie wraca. Ktoś mi mówił, że jest to błąd stały. Czy to prawda? Podmieniłem sam czujnik i objaw jest ten sam. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 kubabed, jeśli podmieniłeś czujnik i dalej to samo, to sprawdź instalację, lub mniej prawdopodobne rozrząd przestawiony, ale wtedy miał byś problem z silnikiem. Ktoś mi mówił, że jest to błąd stały. Z błędem stałym spotkałem się w niektórych vagach ale nie w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jaki numer błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jaki numer błędu? Błąd P0335 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfinto Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Na amerykańskim forum napisali żeby sprawdzić 20 amperowe bezpieczniki. Inne ichniejsze rozwiązania to wymiana akumulatora a przede wszystkim sprawdzenie klem, masy która jest podłączona do budy. Często w tym miejscu koroduje. Ktoś rozwiązał problem dodając nowy kabel masowy z silnikiem. Na próbę możesz spróbować podłączyć silnik do masy kablami rozruchowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Odświeżam. Błąd położenia wału jest cały czas wyświetlany. Po skasowaniu i przekręceniu kluczyka (samochód nieodpalony) błąd odrazu się pojawia. Samochód odpala bez problemu. Rozrząd sprawdzany, ustawiony idealnie. Tutaj nasuwa się pytanie, czy jest możliwość, aby kabel był w którymś miejscu uszkodzony i stąd takie objawy? Mam już wszystko na wierzchu i jutro będę sprawdzał krok po kroku. Kolor kabla jasnoszary? Na coś jeszcze zwrócić uwagę przy oględzinach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Kabel/kable mogą być jak najbardziej uszkodzone, choć bardziej stawiałbym na wtyczki. Zajrzyj do serwisówki i pojedź po procedurze diagnostycznej - cztery pomiary rezystancji i kontrola prawidłowości dokręcenia. Powinno to nieco rozjaśnić sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Ok, będe działał. Dzięki za pomoc. Skrzynia już gotowa czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się