tyca Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jak wyjąć tylna półośke z dyfra w sti gc8? Musze wymienić osłone przegubu i niewiem jak wyjąć półośke. nakrętke przegubu odkręciłem i amorek też. co dalej!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Pozniej wybirasz przegob z piasty spuszczasz olej z dyfra i lyszka czy breszka wantujac o przegob przy dyfrze i pchasz tak aby wyszla. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Podważyć przy dyfrze łomem. Zaczepione to jest w środku na na pierścieniu (nr 3 na szkicu), który wsuwa się w przerwy w wieloklinie i jego gnieździe w dyfrze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jakby pieronstwo nie chcialo wyjsc dobrze jest zrobic to we dwoch jeden niech lomem pcha aby bylo naszpanowane a drugi przez drewno uderzyc w przegub wtedy wyjdzie. Przy montazu ustawic pierscien/zabespieczenie tak aby rozsciecie znajdowalo sie u gory i przez przegob zewnetrzny uderzyc przez drewno aby weszlo pamietajac o tym aby polos tez byla jednoczesnie dociskana do dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 to półoski nie są "suche"?? tzn konieczne jest spuszczenie oleju z dyfra i wybicie przegubu wewnętrznego?? przednie półośki wychodziły elegancko i bez spuszczania oleju. Wystarczyło wybić trzpierń blokujący i odkęcić sworzeń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Przeguby sa suche tzn wysmarowane smarem grafitowym ale przegub wewnetrzny wchodzi do dyfra. I konieczne jest spuszczenie oleju. Ale przeciez to zaden problem olej spuscic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Z tym spuszczeniem pewny jesteś? Jeżeli dyfer jest poziomo lub zamontowany na aucie, to wg mnie olej nie powinien się wylać przez odsłonięte otwory. Najniższy poziom otworów na półośki jest wyżej niż korek do wlewania oleju. -- Wt sie 28, 2012 10:54 pm -- PS: Wiem, że dyfer jest z innymi mocowaniami półosiek, ale obudowy i ich zaślepki mają takie same wymiary i otwory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Demontowałem w WRX półosie i tam nie mimo niespuszczonego oleju nie uroniła się żadna kropelka... a później z dyfra można było spuścić prawie litr oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 qbutek, o spuszczaniu oleju pisze tylko na podstawie zdjecia ktore dales kilka postow wyzej z ktorego wynika ze poloska wchodzi w dyfer bo przegub ma wieloklin ale dokladnie nie wiem. Sam nigdy nie wyciagalem polosi z tylu w imprezie i pisze tylko patrzac sie na zdjecia i z praktyki wyciiagania polosiek z innych aut. Ale jest jest tak jak na zdjeciu wyzej to nie trzeba spuszczac oleju tylko wybic zabezpieczenie tak jak z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ale jest jest tak jak na zdjeciu wyzej to nie trzeba spuszczac oleju tylko wybic zabezpieczenie tak jak z przodu. Dlatego dopisałem PS. Obudowy są identyczne. Jak się wyciągnie te małe końcówki, to będzie analogiczna sytuacja. Znalazłem już fotkę takiego dyfra: Na moje korek wpustowy nie jest wyżej niż otwory na półośki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Olej się nie wyleje zwłaszcza że ta strona będzie na lewarku. Rozważ zmianę uszczelniacza w dyfrze - koszt w ASO 25 PLN a po wyjęciu półośki masz wszystko przed sobą Zabawa jest z wyjęciem same półośki jak już jest luźno siedzi, trzeba zwrotnicą mocno kombinować. Ja w końcu odkręciłem śruby od uszczelniacza i wyjąłem całość z uszczelniaczem. Nie trzeba było rozbierać zwrotnicy tylko puścić śrubę od wahacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 olej się nie wyleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się