Skocz do zawartości

Jak wyjąć tylną półośke!?


tyca

Rekomendowane odpowiedzi

Podważyć przy dyfrze łomem.

 

Zaczepione to jest w środku na na pierścieniu (nr 3 na szkicu), który wsuwa się w przerwy w wieloklinie i jego gnieździe w dyfrze.

 

571494828102.png

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby pieronstwo nie chcialo wyjsc dobrze jest zrobic to we dwoch jeden niech lomem pcha aby bylo naszpanowane a drugi przez drewno uderzyc w przegub wtedy wyjdzie. Przy montazu ustawic pierscien/zabespieczenie tak aby rozsciecie znajdowalo sie u gory i przez przegob zewnetrzny uderzyc przez drewno aby weszlo pamietajac o tym aby polos tez byla jednoczesnie dociskana do dyfra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to półoski nie są "suche"?? tzn konieczne jest spuszczenie oleju z dyfra i wybicie przegubu wewnętrznego??

przednie półośki wychodziły elegancko i bez spuszczania oleju. Wystarczyło wybić trzpierń blokujący i odkęcić sworzeń...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym spuszczeniem pewny jesteś?

 

Jeżeli dyfer jest poziomo lub zamontowany na aucie, to wg mnie olej nie powinien się wylać przez odsłonięte otwory.

Najniższy poziom otworów na półośki jest wyżej niż korek do wlewania oleju.

 

0050m8e_20.jpeg

 

-- Wt sie 28, 2012 10:54 pm --

 

PS: Wiem, że dyfer jest z innymi mocowaniami półosiek, ale obudowy i ich zaślepki mają takie same wymiary i otwory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qbutek, o spuszczaniu oleju pisze tylko na podstawie zdjecia ktore dales kilka postow wyzej z ktorego wynika ze poloska wchodzi w dyfer bo przegub ma wieloklin ale dokladnie nie wiem.

Sam nigdy nie wyciagalem polosi z tylu w imprezie i pisze tylko patrzac sie na zdjecia i z praktyki wyciiagania polosiek z innych aut.

 

Ale jest jest tak jak na zdjeciu wyzej to nie trzeba spuszczac oleju tylko wybic zabezpieczenie tak jak z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest jest tak jak na zdjeciu wyzej to nie trzeba spuszczac oleju tylko wybic zabezpieczenie tak jak z przodu.

Dlatego dopisałem PS.

 

Obudowy są identyczne.

Jak się wyciągnie te małe końcówki, to będzie analogiczna sytuacja.

 

Znalazłem już fotkę takiego dyfra:

4635jfi_20.jpeg

 

Na moje korek wpustowy nie jest wyżej niż otwory na półośki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej się nie wyleje zwłaszcza że ta strona będzie na lewarku. Rozważ zmianę uszczelniacza w dyfrze - koszt w ASO 25 PLN a po wyjęciu półośki masz wszystko przed sobą :D

Zabawa jest z wyjęciem same półośki jak już jest luźno siedzi, trzeba zwrotnicą mocno kombinować. Ja w końcu odkręciłem śruby od uszczelniacza i wyjąłem całość z uszczelniaczem. Nie trzeba było rozbierać zwrotnicy tylko puścić śrubę od wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...