navibolo Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Witam, Mam problem z odpowietrzeniem hamulcow w WRX 2006r. probowalem "recznie"-czyli kazde kolo osobno, pompowanie pedalu itd, ale nic z tego . Slyszalem ze moze musze uzyc komputera do odpowietrzenia lub specjalnego urzadzenia(tak mi podpowiedzieli mechanicy w moim miescie acz ani programu do WRXa oraz tego urzadzenia niestety nie posiadaja!) . Czy moze przerabial ktos taki temat i moze mi pomoc...? Z gory dziekuje i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario007 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Robiłeś to sam czy miałeś kogoś do pomocy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Slyszalem ze moze musze uzyc komputera do odpowietrzenia lub specjalnego urzadzenia Można, ale można też organoleptycznie, trzeba pamiętać tylko o kolejności odpowietrzania. Z tego co pamiętam to: 1.prawy przód 2.lewy tył 3.lewy przód 4.prawy tył Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Można, ale można też organoleptycznie, trzeba pamiętać tylko o kolejności odpowietrzania. Z tego co pamiętam to:1.prawy przód 2.lewy tył 3.lewy przód 4.prawy tył Skąd taka kolejność? Nie stosowałem takiej kolejności, więc jestem ciekaw czy może coś skopałem i dlatego hamulec jest słabszy moim zdaniem niż powinien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Skąd taka kolejność? Auta z pompą ABS inaczej się odpowietrza niż bez ABS Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Auta z pompą ABS inaczej się odpowietrza niż bez ABS To co napisałeś wcześniej dotyczy tych z ABS, tak? W subarach bez ABSu kolejność nie ma znaczenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 To co napisałeś wcześniej dotyczy tych z ABS, tak?W subarach bez ABSu kolejność nie ma znaczenia? Tak, w autach bez ABS lecisz od najdalszego koła od pompy czyli prawy tył itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 navibolo, Ale wiesz jak to robić ?- bo może jakiś prosta rzecz całość psuje.Opisz jak robiłeś. Kolejność inna z ABS i bez-jak Krzychu pisze. Nie stosowałem takiej kolejności, więc jestem ciekaw czy może coś skopałem i dlatego hamulec jest słabszy moim zdaniem niż powinien. Jeśli przepychałeś nowym płynem to kolejność nie ma raczej wpływu-ale warto ją zachować.Jeśli hamulec słaby z powodu powietrza to pedał rośnie przy kolejnych pompowaniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Ja też odpowietrzałem według takie instrukcji i wszystko jest ok No i ważne jest info pod zdjęciem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.