pawlaswrc Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Takie szybkie pytanie - czy sprężyny zawieszenia w Imprezie GC 1.6 N/A są takie same jak w 2.0 N/A? Pytam, bo zatrułem RXa gazem i tył siedzi trochę niżej od przodu, a kupiłem za pasztet kompletne mcpersony z 1.6. Całość i tak chciałem lekko obniżyć, więc mam dylemat: mam wolne przednie sprężyny Eibacha i z przodu amortyzatory do wymiany (ciekną). Tył chyba jest OK, ale przez ciężar butli, siedzi trochę niżej. Obniżając sam przód powinna się zniwelować różnica wysokości, tylko nie wiem jak będzie z prowadzeniem? Na tył mogę dać sprężyny z 1.6 albo 2.0, czy może np. kupić z GTka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Jak zrobisz twardy przód (Eibach) i miękki tył, to auto powinno być bardziej podsterowne. Chyba lepiej byłoby wejść w cały zestaw Eibach lub innych springów, ew. próbować Eibach + GT. Może tył z Wagona byłby rozwiązaniem? W nowszych dawali na tył twardsze sprężyny (http://www.northursalia.com/techdocs/spring/spring.html). Nie wiem jak wcześniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 To wszystko raczej wiem, tylko, że to ma być rozwiązanie budżetowe bo: 1. drugie auto do zabawy się właściwie buduje, jest na AGXie i Eibachu 2. to autko jest codziennym dupowozem i nie będzie używane w jakiś ekstremalny sposób. Zostały mi przednie sprężyny Eibacha z kompletu (tylne były już zużyte) i tak myślę, żeby je jakoś wykorzystać, a przy okazji zrobić trochę ładniej. Ostatecznie chyba będę szukał tyłu z GTka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 a kupiłem za pasztet kompletne mcpersony z 1.6. Nie chcesz sie pozbyć top hatów i talerzy? :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_20vt Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 jakby CI sie przydalo to mialbym na sprzedaz dwie tylne sprezyny z GT w kombi lekko obnizajace i usztywniajace tyl,pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Nie chcesz sie pozbyć top hatów i talerzy? :?: Już myślałem o Tobie, ale one są trochę pordzewiałe, oczywiście powierzchownie, tak, że lakier odłazi. Musiałbyś sobie to wyczyścić i pomalować. Jak będę jechał na Śląsk, o ile nie zapomnę, to Ci je przywiozę za dwa pszeniczne Erdingery pawel_20vt, te sprężyny masz serię z GT czy coś innego? Bo ja bym raczej potrzebował serię, żeby zniwelować różnicę wysokości przy butli LPG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 przy ciężkiej butli gazowej rozsądniejszym rozwiązaniem byłyby sprężyny z forestera niż ze słabszej silnikowo i lżejszej imprezy Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 No właśnie, dlatego raczej obstawiam sprężyny z GTka. Z Forka może być trochę za wysoko, a chodzi o to, żeby też całość trochę obniżyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 no to z GT , ewentualnie z grubszymi gumami, butla swoje waży.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted August 27, 2012 Author Share Posted August 27, 2012 Gumy te, między sprężyną a talerzykiem? Jeśli te, to mam zamiar za radą Marasa naciągnąć na nie zbrojony wąż ogrodniczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_20vt Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 hmmm moje sprezeyny sa tein-owskie wiec na pewno auto lezaloby nizej niz seria, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted September 2, 2012 Author Share Posted September 2, 2012 pawel_20vt, Teiny raczej odpadają. Będę szukał OEM z GT emotorsport, masz może jakąś zdrową serię z GTka na tył, oczywiście za pasztecik :wink: ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now