Tomulus Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam. Mam pytanie odnośnie kątu przednich kół. Impreza Gl 2.0 aut. Mają dziwny kąt jak w cieżarowkach w strasznym pozytywie - czyli góra koła wystaje na zewnątrz a dół jest schowany. Irytuje mnie to strasznie. Trzeba ustawic zawias,dac krotsze sprezyny czy moze poleciały górne mocowania amora Koła fabryczne - 205/55/16 Norma czy jednak coś musze zrobić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Najprościej pojechać na geometrię i sprawdzić. Nie powinno być na plusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Czy jest jakies ustawienie. Wiadomo w innych autach za te ustawienie odpowiedzialny jest wahacz i amortyzator. Mi sie wydaje ze ktos zmienił amory z wyższą spreżyną i to ona powoduje taki kąt koła. Strasznie wysoko przód stoi. Spróbuje włożyć amory od gt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Jest regulacja kąta pochylenia koła. podniesienie będzie miało wpływ. Dziwne ze ktoś po wymianie nie sprawdził geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stacho Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 A najlepiej podjedz na zbieżność i Ci powiedzą co jest nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubBlackbird Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Mocowanie McPersona posiada możliwość zmiany pochylenia koła. Wygląda to tak, że "talerz " z 3 otworami mocującymi jest lekko przekoszony do osi obrotu całego górnego mocowania. Jeżeli po wyjęciu amortyzatora nie został on przykręcony w tej samej pozycji czyli np. "talerz" został obrócony o 120st to taka sytuacja jaką opisujesz prawdopodobnie mogła zaistnieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Tomulus, pojedź na geometrię, a potem kup ode mnie sprężyny z GT. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Mocowanie McPersona posiada możliwość zmiany pochylenia koła. Wygląda to tak, że "talerz " z 3 otworami mocującymi jest lekko przekoszony do osi obrotu całego górnego mocowania. Jeżeli po wyjęciu amortyzatora nie został on przykręcony w tej samej pozycji czyli np. "talerz" został obrócony o 120st to taka sytuacja jaką opisujesz prawdopodobnie mogła zaistnieć. Ech, własnie zastanawiałem sie nad tym przy wymianie springów, z przodu miałem problem to ustawić :? Sprężyna sobie tego nie przekreci? tam są naprezenia jak cholera, to sie trzyma na jednej śrubie, w dodatku po środku. No i z przodu w imprezie top hat (to co ma 3 sruby i wchodzi w nadwozie) i "talerz" są osobno, jak luzowałem sciągacze to sprezyna i tak mi to poprzekręcała :? Nie bylem pewien jak to sie ułożyło,odkreciłem śruby tłoczyska w top hacie i dziwgnałem auto ,ale nie wiem czy coś dało.... a reką jest trudno wymacać (bo były na tyle luźne że sie kręciły,ale razem ze spręzyną) Nie gadajcie ze bede muaiał poprawiać... choć i tak bede musiał bo musze amory od komancza wrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Tomulus, pojedź na geometrię, a potem kup ode mnie sprężyny z GT.Pozdrawiam Dobrze aby te sprężyny kupił najpierw, potem je zamontował, a na końcu geometria 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 W końcu kupiłem amory całe od gt. W poniedziałek założe. Te niestety padły i jezdze tampczanem. -- N sie 26, 2012 12:35 pm -- Zapomniałem dodać ze opon od zewnetrznej a znaczy bieznika w ogóle juz niema. mam nadzieje ze te co przyjdą są dobrze złożone i przygoda z Subaru bedzie trwała. Tylko jeszcze ten check engine -- Pn sie 27, 2012 5:08 pm -- Problem rozwiązany. Oczywiscie ktos wymienial amory ale nie miał o tym pojecia jak ja na początku wątku. Ktos włożył amory i skrecił tak jak mu pasowało. Czyli nie ustawiając kątów. Założyłem całe amory od gt i jest bajka. Oczywiscie ustawiłem kąt taki jak powinien być. Super. Dzieki jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tomulus, a od czego jest geometria ??????????? 100 zł i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tak masz racje z geometrią ale i tak amory byly do wymiany. Jutro zakładam nowe opony i dopiero pojade na zbieznosc, geometrie. Chce miec wszystko na tip top a przy okazji zauważyłem przerwaną osłonę przegubu i to też chce zrobić. He he zapomniałem jeszcze wydech (bulkot) i dopiero na ustawienia zawiasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Czy opony 205/55/16 nie obcierają Ci o nadkole? Teoretycznie seria to 205/50/16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Już założyłem zimówki 185/60/16. Nic nie trze. Jest o.k Myslałem ze 205/55/16 to jest fabryczny rozmiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 filipozz, większość forum jeździ na 205/55 -są tańsze od 205/50 i nic nie obciera. Tomulus, dla GL seria to r15 195/60, dla GT r16 205/50. Przy r16 xxx/60 będziesz mieć przekłamania na liczniku -ale zawsze jakieś są Najważniejsze żeby wszystkie 4 opony były identyczne :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Dla mnie lepiej, ciut wyżej stoi. Wreszcie nie boje sie o kraweżniki i inne udogodnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się