Tomulus Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Trzasne v-powera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 w drugą strone, za dobre paliwo tez moze zaszkodzic, czytałem TU na forum. :roll: być tu mądry za ciosem- czytałem że chceck nie wskazuje wystąpienia spalania stukowego,tylko sugeruje błędy/uszkodzenia czujnika (ponoć cofie sobie zapłon po cichu, właśnie dlatego temat "dławienia wolnossaka 2.500obr" ma tyle stron ile ma...) zdecydujcie sie :roll: Poza tym jak moze byc słychać spalanie stukowe? Chodzi jak dizel czy co? Moja na zimnym wydaje z siebie orkiestre, moze opiszcie w końcu albo podajcie filmik. (kolejna sprzeczna rzecz- czytalem TU. ze stukania nie słychać "gołym uchem",dlatego jest czujnik, dlatego czujnik jest tak czuły i również dlatego łapie dzwięki łożysk albo osłon wydechu za spalanie stukowe) Jezeli spalanie stukowe słychać gołym uchem, to gdy ja je słysze nie słyszy go mój czujnik :roll: Logic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 No własnie z tym czujnikiem to naprawde jaja. To samo słyszałem ze czujnik jak jest zwalony to sie nie naprawia sie sam!!!! U mnie własnie tak jest. Jak sie nagrzeje to sie zapala bo naprawde może stukać blacha,łożysko i.t.p. Teraz jezdze z założonym na gume. Kto wie co jest prawdą a co nie. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :roll: -- N wrz 16, 2012 1:33 pm -- Temat do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 i co kolego poradziłeś sobie z tym czujnikiem? ja jeżdże z tym 15 tys, najpierw podmuchałem powietrzem z orlenu na czujnik usuwając syf i było dobrze jakiś czas a ostatnio odłączyłem kleme na chwile i 2 tyg spokoju i nie wiem czy nie będę robić takiego zabiegu poprostu...(bo gdyby faktycznie było coś z nim nie tak to odrazu by wracało tak myśle a nie po 2 tyg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 simonnt, nie lepiej kupić czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 U mnie spokój. Kupiłem,zamontowałem i jestem chociasz pewny ze jest oki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 U mnie spokój. Kupiłem,zamontowałem i jestem chociasz pewny ze jest oki:) I dobrze ze jest ok. Nie ma co isc pol srodkami tylko wyeliminowac usterke i cieszyc sie autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 ADK90 - SWIETA RACJA!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Witam, mam poważny problem z moją nowo nabytą Imprezką 2.0 1997r, otóż wyskakuje mi błąd 3 wolne mrugi i 2 szybkie, i się powtarza w kółko. nie wiem czy to jest kod 32?czujnik stukowy miałem podpięty pod masę a dalej był odpięty, czujniczek pod masę a ten kabelek wiszący gdzieś tam w dole:P Bardzo Proszę o pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 jeszcze raz z tymi kabelkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 juz znalażłem kabelek do knocka, tylko teraz muszę kluczem go dopracować dynamometrycznym;p ciąglę mi mryga <non stop>;/check;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 juz znalażłem kabelek do knocka, tylko teraz muszę kluczem go dopracować dynamometrycznym;p ciąglę mi mryga <non stop>;/check;p wymien . W koncu w ssaku wymieniłem i do tej pory cisza. Dałem za używke 80zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 czujniczek przykrecilem dynamometrem czy jakos tak, gra, tylko teraz pali mi sie ten caly missfire, wypada zapłon, czy to tez wina czujnika czy poprostu cos z tym zapłonem? bo juz mi kod wczesniejszy nie mryga dotyczacy knocka sensora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się