twardziel Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 mam pewien problem. Auto : legacy outback BG '96 benz+gaz 2,5. Wóz nie odpala po zostawieniu go na 1,5-3 godziny. Kręci kręci i nie moze zaskoczyc..(obrotomierz ani drgnie) Po odstaniu aż silnik jest całkowicie zimny , niewiem.. z 8 godzin , odpala za 1-szym razem. Tak samo odpala wyśmienicie jak nie stoi dłużej niz te 1,5h..Nie wiem jak jest np. po 4-ech czy 5-7 godzinach gdyż nie odpalałem po takim czasie.. miał ktos kiedyś taki problem ? lub może jakis pomysł co to może być ? help ! :?: :!: :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Mam to samo w Forku, wszystkie pomysły, od mądrych, do głupich już przerobiłem, nic nie pomaga :-(. Podpinam się do tematu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Mam to samo w Forku, wszystkie pomysły, od mądrych, do głupich już przerobiłem, nic nie pomaga :-(. można spróbować schłodzić wodą (popryskać/oblać) czujnik obrotów wału i wałka rozrządu (osobno i spr. czy zapala) , zdarza sie , ze w pewnym zakresie temp. któryś nie dawał sygnału :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 U mnie jest tylko położenia wału. Sprawdzę. Czujnik mam nowy. Czy jest na to jakaś rada? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 U mnie jest tylko położenia wału. Sprawdzę.Czujnik mam nowy. w takim chyba nie to... Czy jest na to jakaś rada? aso Dierżoniow... :wink: ps, jeżeli z instal. gazowa to nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twardziel Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 słyszałem jedną opinie ze to czujnik temperatury wtrysku nawalił , co o tym myslicie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 czujnik temperatury wtrysku Nie bardzo wiem co to jest :?: Ja wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego i czujnik "Sensor assembly-intake air", ten w obudowie filtra powietrza. Nic to nie dało. Choć wydaje się pewnym, że problem ma związek z temperaturą silnika/otoczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tynek Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 twardziel, podjedź do aso, takie problemy na słuch rozwiązują. Kiedyś nie odpalała mi Impreza, gdy ją na chwile zgasiłem po rozgrzaniu silnika. Miałem wiele teorii, aż przyjechałem do serwisu po jakąś śrubkę, chcę odpalić auto i nie zapala... -Co jest? -Nie zapala -Zakręć -brgrhr -Podnieś maskę, to czujnik położenia wału....150zł "Co tak drogo, przecież puknął Pan raz młotkiem. Bo wiedziałem gdzie" Żeby nie było, są awarie które można rozwiązać online, w tym przypadku jest wiele możliwych przyczyn. Zaoszczędzisz sobie nerwów i zbędnych wymian jadąc do serwisu od razu. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
12fasola12 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Żeby nie było, są awarie które można rozwiązać online, w tym przypadku jest wiele możliwych przyczyn. Zaoszczędzisz sobie nerwów i zbędnych wymian jadąc do serwisu od razu. Też prawda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now