VoytasL Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Witam, mam do Was pytanie jak w temacie... Macie jakieś doświadczenia z zakładaniem na Imprezę GT MY99 felg stalowych? Przymierzam się do startu w przyszłym roku w jakimś Winter Open, jeśli zima będzie taka jak tegoroczna, to może na zamarzniętym jeziorze, a szkoda mi orać na śniego-lodzie oryginalnych 16" alu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 od VAGa - 16 cali, otwor centrujacy jest nieco wiekszy, ale bez dramatu, da sie jezdzic. Nie wiem prawde mowiac jakie toto ma ET, ale dawalo rade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Są też felgi 16 stalowe z legasia, które powinny pasować na 4ro tłoczki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guerrilla Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 albo oryginalne Subarowe stalówki 16", np. z forków SF Vag'owskie felgi mają ET z reguły w przedziale 30-40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoytasL Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 I oryginalne Subaru będą pewnie miały otwór centralny 56, VAG ma 57. Niby mała różnica, ale chyba wolałbym, żeby się opierały o piastę... Ok, dzięki sprawdzę w takim razie felgi od Legacy i Forka. Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Zawsze mozesz utoczyc metalowy pierscien na piaste tylko wtedy lepiej powiekszyc otwor w feldze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubBlackbird Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Jedynie widziałem na necie felgi, które mają rozstaw 5x100 oraz otwór centrujący 63mm, ale w którym samochodzie są zastosowane oryginalnie to nie znalazłem. W takim wypadku pierścień redukcyjny da się dorobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoytasL Posted August 23, 2012 Author Share Posted August 23, 2012 Tylko jeszcze jest taki problem, że muszą wejść na czterotłoczek GieTekowy. A to już trzeba się zainteresować ET... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyca Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 VAG ma chyba ET38 ja mam VAGa felasie i to 15 cali i daj rade ( oczywiście z dystansami dystanse mam na sprzedaż, prosze na PW :wink: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Metalowy pierścień pod piastę o średnicy 0,9 mm chyba będzie trudno utoczyć. Chyba, że tak jak ADK90 pisze - rzeźbić i dodatkowo roztaczać otwór w feldze. U mnie na zimę są 16'' z VAG + teflonowe pierścienie centrujące. Wyszedłem z założenia, że lepsze takie centrowanie, niż zupełny brak. Po roku jazdy śladów używania nie widać na nich, koła nie biły, więc nawet taki kawałek "plastiku" daje radę. Na 4-tłoczek VAG-owe wchodzą z ogromnym zapasem Link to comment Share on other sites More sharing options...
filipozz Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Jeżeli chodzi o 15'', to do RX spokojnie wchodzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 Jeżeli chodzi o 15'', to do RX spokojnie wchodzą. Tylko RX ma taki tyci, tyci hamulec... Prawie każda felga 15 wchodzi bez problemu na dwutłoczek 277 mm... CO INNEGO TAKA FELGA: Jest to kuta 15 z A3 podobno wchodzi na czterotłoczek przy zastosowaniu dystansu, ja wkładałem ją na dwutłoczek 294 mm. (Fajna, bardzo lekka i ponoć mocna felga). Kupiłem wczoraj coś takiego: Pochodzi z seata leona: 16 cali średnicy, szerokość 7 cali, ET42. Na imprezie ładnie "leży" A cena porównywalna ze stalówkami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.