kozalka Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Witam, jestem nową posiadaczką OBK 2005 2,5XT z USA, niestety samochód był sprowadzony tylko z kluczykiem valet, jeździ super ale nie wiem jak zaprogramować pilot, czy procedura jest ta sama co w WRX: tzn: "Programming: 4 codes may be programmed. Sit in driver's seat and unlock all doors. Open and close the driver's door Turn the ignition key from LOCK to ON position 10 times within 15 seconds. Be sure to stop at both lock and on. The horn will HONK once to indicate transmitter programming mode is activated. Leave key in LOCK position and don't remove it from ignition. You now have 45 seconds to complete the programming as below. Open and close driver's door again. Push either lock or unlock button on the remote you want to program. The horn will honk 2 times when successful. To continue and program other remotes at the same time: open and close the driver's door and push lock or unlock on the remote. The driver's door must be opened and closed between each remote you want to program. Done programming? remove the key from the ignition and the horn will honk 3 times. DELETE old codes? Reprogram 4 times, it will overwrite old codes. " czy jak zacznę sama kombinować przy programowaniu a mi się nie uda czy włączę opcję że bez pilota ani rusz? aha i jeszcze jedno pytanko: czy wiecie gdzie w Łodzi można dorobić klucze do subaru? Pozdrawiam serdecznie Aga Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Mogę Ci wysłać insrukcje w PDF programowania, wyśli na PW swój e-mail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozalka Posted August 22, 2012 Author Share Posted August 22, 2012 dziękuje, adres mailowy już na prw Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 poszło, daj znać czy odebrałaś Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Witam ! Mam problem z połączeniem pilota z centralnym zamkiem i fabrycznym alarmem w outbacku US 2012. Kluczyk był dorobiony, immobilizer działa ale niestety nie jest połączony z centralnym zamkiem i alarmem. Może ktoś wie, jak to można zaprogramować ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remian Posted September 8, 2014 Share Posted September 8, 2014 Podpinam się do tematu . Od zakupu używanego subaru Outback 2008 EU 2.5 miałem 2 kluczyki i Podstawowy z metalowa końcówką nie otwierał/nie zamykał centralnego. Zakładałem że rozładowała się bateria. (klucze takie w kształcie trujkąta z 3 prztciskami otwieranie zamykanie i bagażnik) Zapasowy działał. W problematycznym "Podstawowym" (tak go dalej będę określał) wymieniłem baterię Ale nadal centralny na niego nie reaguje.Auto ma od zakupu zainstalowany w aso autoalarm X safe Car security (nie wiem czy to istotne). -Po wymianie bateryjki w Podstawowym pilocie, rozebrałem lewy słupek i połączyłem 2 białe wtyczki (zielone też mam połączone probowalem tez przy rozlaczonych zielonych) . po połączeniu białych zaczęła migać lampka sufitowa. -Zamykam wszystkie drzwi łącznie z drzwiami kierowcy -kluczyk Podstawowy przekręcam na pozycję tuż przed zapłonem - w drzwiach powerlock przechylam w kier na OPEN i trzymam (rozlega się powtarzające pikanie) i naciskam 2x przycisk otwierania na kluczyku i ... nic nie nie miga nie otwiera się i nie zamyka - rozłączam białe wtyczki kluczyk podstawowy jak nie działał tak dalej nie działa. -dodam że kluczyk Podstawowy odpala auto ale nie otwiera centralnego - w/w operacja dla działającego zapasowego tak samo nie daje komunikatu potwierdzającego zarejestrowanie pilota (czy zarejestrowanego już nie potwierdza (zamknięciem otwarciem i kierunkowskazami)) I tu moje pytania -czy da się jakoś zdiagnozować że kluczyk cokolwiek transmituje do centralnego ? -czy w/w procedura rejestracji zarejestrowanego już nie potwierdza ? czy może wykonuje coś nie tak? - wyczytałem też metodę dla modelu 2008 w górę która nie wymaga łączenia kabli ale to jest jakby do kodowania nowych pilotów i wtedy wprowadza się 8 cyfrowy pin dostarczony z nowym pilotem. W obu kluczykach (podstawowym i zapasowym nie znalazłem 8 cyfrowego piny zadnego gdzie go szukac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzejxx Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 U mnie okazało się, że kluczyk jest do wersji europejskiej i pilot nie będzie działał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now