filester Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Koleżanki i koledzy, drodzy obywatele - potrzebuję pomocy Szukam informacji na temat silnika. Czy EJ205 z WRX New Age jest taki sam jak EJ205 z GT00/Forka S-Turbo? Ew jakie są różnice? Shortblock? Głowice? Wiem, że głowice mogą być inne bo w starszych była jedna cewka i kable... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 na pewno wałki rozrządu są inne, tłoki raczej też, może jest inny stopień sprężania ze względu na tłoki motor z S turbo jest chyba też składany na ,,szmacianych" uszczelkach, nie jestem pewien, jutro sprawdzę gabarytowo to samo, mocowanie kolektora ssącego i wydechowego jest to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
majch Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Właściwie to chodzi o to czy da radę przełożyć do forka s-turbo blok z głowicami od tego silnika, a zostawić forkową wiązkę silnika, kolektor dolotowy, cewkę itd... ? Mój s-turbo ma ten sam problem, duży apetyt na olej ale jeździ i nic poza tym się nie dzieje, chcę kupić drugi silnik do remontu, wyremontować na spokojnie, a później przełożyć silniki. W ten sposób samochód spędzi w warsztacie dzień lub dwa, a nie kilka tygodni. Podpowiecie coś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 czy da radę przełożyć do forka s-turbo blok z głowicami od tego silnika, a zostawić forkową wiązkę silnika, kolektor dolotowy, cewkę itd... ? tak, da rade... juz nie chce sie rozpisywac jakii wynalazek jezdzi w moim gacku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
majch Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 tak, da rade... juz nie chce sie rozpisywac jakii wynalazek jezdzi w moim gacku... Może jednak byś opisał co nieco Chciałbym wiedzieć czy czeka mnie rzeźbienie czy raczej klocki lego :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Może jednak byś opisał co nieco Chciałbym wiedzieć czy czeka mnie rzeźbienie czy raczej klocki lego mam 2002 Legacy B4 TwinTurbo. a serce to otwarty blok z EJ20G (1996/7 r WRX JDM) UPG z EJ20G - grube (1.6mm - bo tlok wystaje:) glowice od ej208 (przed-lift) osprzet i reszta z ej208 (po-lift) przed- i po-lift roznia sie innym cisnieniem sprezania (wieksze w po-lifcie tzn od maja 2001->) innymi turbinami (mniejsze A/R w polifcie) wszystko jest jak klocki lego. jedyny mankament to laczenie silnika ze skrzynia. tylko 4 z 8 otworow w bloku pasuja do skrzyni, 2 dolne i 2 szczytowe, zeby gralo musialem porzezbic z dolna od rozrusznika. rozstaw otworow jest inny albo od 1998 roku albo od 2001 (czyt. NEWAGE) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now