Fx Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Cześć, Czy żeby wymienić uppipe wystarczy go odkręcić od kolektora i turbo czy trzeba będzie się bardziej bawić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Oj chyba troche wiecej zabawy bedzie - bo raczej nie przejdzie miedzy belka a silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 ja tylko troszkę silnik podniosłem jak zakladlem kolektor tomei, nie wiem czy seryjna jest grubsza bo nigdy nie mialem Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Jak to Hulk - zrobil to lewa reka, a prawa przelozyl uppipe oczywiscie. Wprawdzie po tym, trzeba bylo wymienic mocowanie silnika, bo stare sie niechcacy zerwalo (kto by tam o srubach i nakretkach pamietal), ale to juz drobiazg Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 właściwie to ślinik trzymałem lewa a i parę nakrętek popuściłem, co myślisz ze duży to zaraz głupi Krasnal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 silnika to nie będę unosić ,bo szpinaku mi ostatnio zabrakło Ostatnio jak go wymieniałem to nie pamiętam czy udało się wyjąć uppipe z kolankiem zbiorczym kolektora czy coś przy turbo grzebałem , a nie mam czasu się na podnośnik wybrać i tak się zastanawiam jak to było :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Podniesienie silnika o te parę centymetrów to tylko dwie śrubki i lewarek od auta pod silnik podkładasz (poprzez deseczkę) i już silnik do góry wędruje.Tych parę centów powinno ci starczyć na wyciągnięcie uppipa,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Mi się udało bez podnoszenia silnika, ale trochę się nakombinowałem z obracaniem go itd (jeszcze trzeba odkręcić downpipe bo jest jedna śruba pod nim, przynajmniej u mnie - TD04L) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Też mam TD04L i właśnie coś mi się kojarzy, że to nie było takie wyjął <-> wsadził ,bo DP też ruszałem :/ dzięki, będę walczyć jak tylko znajdę na to czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 skorzystaj z wd40 i poczekaj trochę żeby się rozgryzło, bo jak urwiesz jakąś śrubę albo Ci się nakrętka omknie, masz pozamiatane....a pamiętaj-urywa się zawsze OSTATNIA śruba.... podniesienie silnika na poluzowanych poduszkach powinno wystarczyć/na ogół styka, do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladi1976 Posted August 24, 2012 Share Posted August 24, 2012 kujawski z pierwszego lepiej działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.