Jump to content

Jaki kolektor???


Pawlo20
 Share

Recommended Posts

Z Perrina jestem bardzo zadowolony, Tomei to praktycznie to samo. Ma być równo czy różnoodległościowy?

Link to comment
Share on other sites

Myślałem że chodzi Ci o równo dla osiągów. Jeśli to ma być tylko dla efektów dźwiękowych to seria styknie.

Link to comment
Share on other sites

Myślałem że chodzi Ci o równo dla osiągów. Jeśli to ma być tylko dla efektów dźwiękowych to seria styknie.

 

Miałem równoodległościowy z GTka,ale był tak skonstruowany,że nie mogłem założyć płyty pod silnik.Jest sens zakładać równoodległościowy do 350kM :roll: Seryjnego żeliwa nie włożę nigdy.Problem z perrinem i itp. równoodległosciowym jest taki,ze musiałbym zmienić miskę olejową, na taką jak jest w 2,5,żeby się zmieścił

 

-- Pn sie 20, 2012 5:13 pm --

 

no chyba,że znowu pomożesz koledze

popytam:)

 

 

będę wdzięczny :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jest sens zakładać równoodległościowy do 350kM. Problem z perrinem i itp. równoodległosciowym jest taki,ze musiałbym zmienić miskę olejową, na taką jak jest w 2,5,żeby się zmieścił

 

Na serii 350KM też uzyskasz więc pod tym kątem sensu nie ma. A co do miski to co za problem? droga nie jest :)

Link to comment
Share on other sites

Jest sens zakładać równoodległościowy do 350kM. Problem z perrinem i itp. równoodległosciowym jest taki,ze musiałbym zmienić miskę olejową, na taką jak jest w 2,5,żeby się zmieścił

 

Na serii 350KM też uzyskasz więc pod tym kątem sensu nie ma. A co do miski to co za problem? droga nie jest :)

 

 

Wiesz,ja byłbym bardzo zadowolony z tego kolektora,który mam obecnie,gdyby tylko nie był chiński,to znaczy mógłby być nawet tajwański,ale ,żebym nie musiał Ciągle wymieniać uszczelek i poprawiać spawów,lubię dłubać,jednak robić jedno i to samo każdego kiedyś znudzi.Miskę oczywiscie można zmienić,ale ta jest większa :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam małą miskę i nie ma problemów.

 

A co do kolektorów to żeby były szczelne to muszą być markowe za konkretną kasę bo wtedy wiesz że są wykonane z porządnego materiału a nie z gównolitu. W moim przypadku Perrin też się wygiął w banana ale pracuje w dużo cięższych warunkach niż normalnie, po wspawaniu grubszych przylgni jest ok. Do 450KM Perrin spokojnie daje radę, podobnie Tomei, Fujitsubo, itd. Tanich w ogóle nie ma co kupować bo tak jak piszesz są nieszczelne.

Link to comment
Share on other sites

Koledze RCM pękał kilkakrotnie ale ma ponad 500KM, ALS, itp. więc mało co to wytrzyma.

Link to comment
Share on other sites

hmmm wiesz ile to pracy ale nie mówię nie,tig stoi i czeka

myslalem, zeby komus to dac do zrobienia.

mam kumpel kumpla, ktory motory sklada od podstaw jak w OCC tyle ze sam ramy robi :mrgreen:

tani nie jest ale profi:D :mrgreen:

jezdzi Cadillakiem:)

Link to comment
Share on other sites

Michał z MG Motorsport ma spore doświadczenie w spawaniu kolektorów, robił też do Subaru...może warto zadzwonić i pogadać. Robiłem już u niego sporo rzeczy i dawał radę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...