Pawlo20 Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Jaki wybrać kolektor wydechowy: Tomei, Invidia,,Prein,HKS ? A może coś innego? Tylko nie seria i nie chiński Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Z Perrina jestem bardzo zadowolony, Tomei to praktycznie to samo. Ma być równo czy różnoodległościowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Pawlo20, u mnie siedzi fujitsubo. jest elegancko:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 19, 2012 Share Posted August 19, 2012 Fujitsubo to kawior, też polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Równo już miałem,chcę różno... :wink: Perrin robi też różnoodległościówkę :?: Saszynski wiem,widziałem,ale raczej mnie nie stać na Fujitsubo,no chyba,że znowu pomożesz koledze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Myślałem że chodzi Ci o równo dla osiągów. Jeśli to ma być tylko dla efektów dźwiękowych to seria styknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 no chyba,że znowu pomożesz koledze popytam:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Myślałem że chodzi Ci o równo dla osiągów. Jeśli to ma być tylko dla efektów dźwiękowych to seria styknie. Miałem równoodległościowy z GTka,ale był tak skonstruowany,że nie mogłem założyć płyty pod silnik.Jest sens zakładać równoodległościowy do 350kM :roll: Seryjnego żeliwa nie włożę nigdy.Problem z perrinem i itp. równoodległosciowym jest taki,ze musiałbym zmienić miskę olejową, na taką jak jest w 2,5,żeby się zmieścił -- Pn sie 20, 2012 5:13 pm -- no chyba,że znowu pomożesz koledze popytam:) będę wdzięczny :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Pawlo20, a myslales nad jakims custom-made? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Jest sens zakładać równoodległościowy do 350kM. Problem z perrinem i itp. równoodległosciowym jest taki,ze musiałbym zmienić miskę olejową, na taką jak jest w 2,5,żeby się zmieścił Na serii 350KM też uzyskasz więc pod tym kątem sensu nie ma. A co do miski to co za problem? droga nie jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Jest sens zakładać równoodległościowy do 350kM. Problem z perrinem i itp. równoodległosciowym jest taki,ze musiałbym zmienić miskę olejową, na taką jak jest w 2,5,żeby się zmieścił Na serii 350KM też uzyskasz więc pod tym kątem sensu nie ma. A co do miski to co za problem? droga nie jest Wiesz,ja byłbym bardzo zadowolony z tego kolektora,który mam obecnie,gdyby tylko nie był chiński,to znaczy mógłby być nawet tajwański,ale ,żebym nie musiał Ciągle wymieniać uszczelek i poprawiać spawów,lubię dłubać,jednak robić jedno i to samo każdego kiedyś znudzi.Miskę oczywiscie można zmienić,ale ta jest większa :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Ja mam małą miskę i nie ma problemów. A co do kolektorów to żeby były szczelne to muszą być markowe za konkretną kasę bo wtedy wiesz że są wykonane z porządnego materiału a nie z gównolitu. W moim przypadku Perrin też się wygiął w banana ale pracuje w dużo cięższych warunkach niż normalnie, po wspawaniu grubszych przylgni jest ok. Do 450KM Perrin spokojnie daje radę, podobnie Tomei, Fujitsubo, itd. Tanich w ogóle nie ma co kupować bo tak jak piszesz są nieszczelne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 RCM za €350 owiniety bandazem €400 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Koledze RCM pękał kilkakrotnie ale ma ponad 500KM, ALS, itp. więc mało co to wytrzyma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 20, 2012 Author Share Posted August 20, 2012 Pawlo20, a myslales nad jakims custom-made? hmmm wiesz ile to pracy :?: :wink: ale nie mówię nie,tig stoi i czeka Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 hmmm wiesz ile to pracy ale nie mówię nie,tig stoi i czeka myslalem, zeby komus to dac do zrobienia. mam kumpel kumpla, ktory motory sklada od podstaw jak w OCC tyle ze sam ramy robi tani nie jest ale profi:D jezdzi Cadillakiem:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Michał z MG Motorsport ma spore doświadczenie w spawaniu kolektorów, robił też do Subaru...może warto zadzwonić i pogadać. Robiłem już u niego sporo rzeczy i dawał radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now