Skocz do zawartości

Przyspieszanie GT`ek


Meecek

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

chce na dniach kupić Imprezkę GT MY97.

problem jest w tym że chcąc rozpędzić ten wozik strasznie opornie mu to szło, szarpało go i nie mógł się rozkręcić.

Po otwarciu maski przewody do świec były poklejone taśmą izolacyjną.

Właściciel powiedział ze to od tego i od tego również świeci się kontrolka od "Check Engine".

Powiedział mi również że przed przepaleniem przewodów samochód jeździł sprawnie jak każdy inny.

 

Czy może być takie coś od czegoś jeszcze?

Nie chciał bym się wkopać po prostu w jakieś bezsensowne koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciał bym się wkopać po prostu w jakieś bezsensowne koszta.

 

 

Jak to mawiaja - jak sa watpliwosci, to nie ma watpliwosci.

 

Albo poszukaj sprawnego, albo przekonaj obecnego wlasciciela do naprawy auta (nie bardzo rozumiem, dlaczego nie naprawi, tylko sprzedaje w takim stanie? - aaa zapomnialem, niektorzy, jak sprzedaja auto, to juz dwa lata wczesniej przestaja w nie "inwestowac", bo sie przeciez nie zwroci :)), albo zbijaj cene do poziomu auta uszkodzonego i naprawiaj sam, ryzykujac jednak, ze moze byc tez cos wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nie chciec przyszpieszac. Jak stare sa przewody ktore sa owiniete tasma to maja przebicie i slaby prad plynie przez nie do swiec. Najlepiej zmienic swiece i przewody. Check moze sie palic tylko przez zla mieszanke. Ale najlepiej by bylo podlaczyc pod kapa i popatrzyc jakie ma bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

chce na dniach kupić Imprezkę GT MY97.

problem jest w tym że chcąc rozpędzić ten wozik strasznie opornie mu to szło, szarpało go i nie mógł się rozkręcić.

Po otwarciu maski przewody do świec były poklejone taśmą izolacyjną.

Właściciel powiedział ze to od tego i od tego również świeci się kontrolka od "Check Engine".

Powiedział mi również że przed przepaleniem przewodów samochód jeździł sprawnie jak każdy inny.

 

Czy może być takie coś od czegoś jeszcze?

Nie chciał bym się wkopać po prostu w jakieś bezsensowne koszta.

Posłuchaj AMI , wie co mówi :D , przewody czy świece to jedno , a nie koniecznie , jak chcesz kupić to lepiej niech naprawi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meecek,

1. Zbadaj auto pod kątem korozji, dzwonów i ilości szpachli. Jak buda jest zdrowa (a podejrzewam, że raczej nie) to badaj auto pod kątem sprawności technicznej.

2. Jak nie chce przyśpieszać, mocno zbijaj cenę (na wszystko, łącznie z remontem silnika - choć na to pewnie nie wystarczy ceny wyjściowej :mrgreen: )

3. Jak jest super tani, odstąp od transakcji - w Polsce NIE MA okazji.

 

I moim zdaniem jak chcesz dobrego technicznie GT, to poszukaj raczej modelu przedliftowego (do 1996), lub wybul na MY99, ewentualnie sti GC8 do przekładki, ale to inny budżet.

 

I na koniec jeszcze jedno - stary "Gietek" to auto czasem tanie w zakupie, ale utrzymanie to inna bajka - wielu właścicieli starych imprez zwyczajnie nie stać na właściwy serwis i potem kupuje się totalnie zajechany samochód, w którym pierwszy przegląd kosztuje np. 10t pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...