Meecek Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Siemka, chce na dniach kupić Imprezkę GT MY97. problem jest w tym że chcąc rozpędzić ten wozik strasznie opornie mu to szło, szarpało go i nie mógł się rozkręcić. Po otwarciu maski przewody do świec były poklejone taśmą izolacyjną. Właściciel powiedział ze to od tego i od tego również świeci się kontrolka od "Check Engine". Powiedział mi również że przed przepaleniem przewodów samochód jeździł sprawnie jak każdy inny. Czy może być takie coś od czegoś jeszcze? Nie chciał bym się wkopać po prostu w jakieś bezsensowne koszta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Nie chciał bym się wkopać po prostu w jakieś bezsensowne koszta. Jak to mawiaja - jak sa watpliwosci, to nie ma watpliwosci. Albo poszukaj sprawnego, albo przekonaj obecnego wlasciciela do naprawy auta (nie bardzo rozumiem, dlaczego nie naprawi, tylko sprzedaje w takim stanie? - aaa zapomnialem, niektorzy, jak sprzedaja auto, to juz dwa lata wczesniej przestaja w nie "inwestowac", bo sie przeciez nie zwroci ), albo zbijaj cene do poziomu auta uszkodzonego i naprawiaj sam, ryzykujac jednak, ze moze byc tez cos wiecej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meecek Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 Na jednym z 3-miejskich forach i właściciela i samochód znają i mówią że nie powinno w sumie być nic wiecej. Tylko pytanie czy rzeczywiście od tego samochód może nie chcieć przyspieszać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Moze nie chciec przyszpieszac. Jak stare sa przewody ktore sa owiniete tasma to maja przebicie i slaby prad plynie przez nie do swiec. Najlepiej zmienic swiece i przewody. Check moze sie palic tylko przez zla mieszanke. Ale najlepiej by bylo podlaczyc pod kapa i popatrzyc jakie ma bledy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Tylko pytanie czy rzeczywiście od tego samochód może nie chcieć przyspieszać ? Tak. Ale czy to jest jedna z wielu usterek to Ci nikt nie odpowie... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Meecek, znasz osobiście tych co "samochód znają i mówią"? Przewody do świec drogie nie są... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Siemka,chce na dniach kupić Imprezkę GT MY97. problem jest w tym że chcąc rozpędzić ten wozik strasznie opornie mu to szło, szarpało go i nie mógł się rozkręcić. Po otwarciu maski przewody do świec były poklejone taśmą izolacyjną. Właściciel powiedział ze to od tego i od tego również świeci się kontrolka od "Check Engine". Powiedział mi również że przed przepaleniem przewodów samochód jeździł sprawnie jak każdy inny. Czy może być takie coś od czegoś jeszcze? Nie chciał bym się wkopać po prostu w jakieś bezsensowne koszta. Posłuchaj AMI , wie co mówi , przewody czy świece to jedno , a nie koniecznie , jak chcesz kupić to lepiej niech naprawi Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_20vt Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 kup przewody - kosztuja 120 pln za komplet i przejdz sie z nowymi Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 kup przewody - kosztuja 120 pln za komplet i przejdz sie z nowymi Chyba chińskie :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_20vt Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Check moze sie palic tylko przez zla mieszanke. jak tylko przez zla mieszanke? przez mase roznych rzecze i min wypadanie zaplonow przy uszkodzonych swiecach, cewakach i przewodach Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek_gdynia Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 a może przewody WN są celowo owinięte taśmą, żeby na nie zwalić winę i automatycznie zasugerować kupującemu, że naprawa będzie tania ( wymiana przewodow) a przyczyna jest zgoła inna, bardziej kosztowna? Niestety ale w Polsce żyjemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Meecek, 1. Zbadaj auto pod kątem korozji, dzwonów i ilości szpachli. Jak buda jest zdrowa (a podejrzewam, że raczej nie) to badaj auto pod kątem sprawności technicznej. 2. Jak nie chce przyśpieszać, mocno zbijaj cenę (na wszystko, łącznie z remontem silnika - choć na to pewnie nie wystarczy ceny wyjściowej ) 3. Jak jest super tani, odstąp od transakcji - w Polsce NIE MA okazji. I moim zdaniem jak chcesz dobrego technicznie GT, to poszukaj raczej modelu przedliftowego (do 1996), lub wybul na MY99, ewentualnie sti GC8 do przekładki, ale to inny budżet. I na koniec jeszcze jedno - stary "Gietek" to auto czasem tanie w zakupie, ale utrzymanie to inna bajka - wielu właścicieli starych imprez zwyczajnie nie stać na właściwy serwis i potem kupuje się totalnie zajechany samochód, w którym pierwszy przegląd kosztuje np. 10t pln. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilerzpruszkowa Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 house_1, zgodzę się z Kolegą :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 A jest jakiś link do aukcji tego GT-ka? Jestem z 3-miasta to może znam auto albo właściciela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now