chojny Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 @chojny, to jest okropne. Dekapitacja jest okropna... naczepy w EU są faktycznie trochę inaczej skonstruowane ale generalnie rama naczepy jest jak betonowa ściana, tylko ma jeszcze ostre krawędzie. U mnie "wujek" nie wyszedł ze zderzenia własnie w tył naczepy. Nadal mam przed oczami widok VW transportera po tym wypadku a było to z 30 lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Był taki wypadek na ul. Hlonda w Poznaniu jak dwa dźwigi holowany się w poprzek pasa ruchu za pomocą stalowej linii. Było późno, blisko 23.00. Kierująca Seicento jechała od Swarzędza i skręcała w lewo w Hlonda. Niestety nie skojarzyła co robią dwa dźwigi w poprzek drogi i wjechała w napiętą linę. Co było dalej wyobraźnia podpowiada. Niestety żadne auto osobowe nie oparłoby się takiemu skalpelowi na wysokości ramion kierowcy... Patrzeć, myśleć, jak coś budzi nasze wątpliwości to zwolnić kosztem bycia zawalidrogą. P.S. Nie jeździć nocą po kraju we mgle po nieprzespanej nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 @chojny, to jest okropne. Dekapitacja jest okropna... naczepy w EU są faktycznie trochę inaczej skonstruowane ale generalnie rama naczepy jest jak betonowa ściana, tylko ma jeszcze ostre krawędzie. U mnie "wujek" nie wyszedł ze zderzenia własnie w tył naczepy. Nadal mam przed oczami widok VW transportera po tym wypadku a było to z 30 lat temu. problem leży w tym gdzie z tą sztywną i wytrzymałą ramą konstrukcją ramy auto osobowe się spotyka stąd odboje po bokach jak i zderzak na tyle aby za bardzo pod naczepę nie wjechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 P.S. Nie jeździć nocą po kraju we mgle po nieprzespanej nocy Dobrze że o tym wiemy... ale czasem nie pamiętamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Była taka piosenka bodajże Sojki "Cud niepamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Izotom, ja tam jednak jestem zdania, ze nie tylko kierowca ale rowniez aktywne systemy typu EyeSight to jest to. Media psiocza na Tesle bo dopuscila jedna smierc. Ale porownujac to do ilosci smierci spowodowanych bledem ludzkim jest to wciaz miazdzace na korzysc robotow. I mozna sie temu sprzeciwiac, mozna sie nie zgadzac, ale nie zmienia to faktu, ze maszyna zawsze bedzie lepsza od przecietnego kierowcy, a byc moze nawet od najlepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 ze maszyna zawsze bedzie lepsza od przecietnego kierowcy, a byc moze nawet od najlepszego. Pod warunkiem, że maszyna będzie umiała uczyć się. Maszyna nie ma emocji, maszyna pamięta i jest powtarzalna. Dodając do tego umiejętność uczenia się i adaptacji to będzie ideał. Już teraz musielibyśmy stworzyć sieć monitorującą i nadzorującą wszystkie samochody analogowe - czyli te które teraz użytkujemy. To dałoby bazę danych dotyczącą ludzkich zachowań w autach itd. Budowanie auta autonomicznego i programowanie go przez ułomnego człowieka ... Same kamery, systemy i GPS - jak widać - jeszcze nie wystarczają. Musi być, bierny bo bierny, ale jednak musi być nadzór operatorski. Trzymam kciuki za stworzenie takiego systemu bo bez niego daleko nie zajdziemy - jeśli chodzi o technikę przemieszczania się. Nie neguję żadnego systemu wspomagającego kierowcę w prowadzeniu auta ale to jest tylko dodatek, nie zastępstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 To wlasnie robi Tesla, wypuszczając wersje "beta" na drogi - po to, aby zbierać informacje i udoskonalać system Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się