Derion Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Mam pytanie czy jak wstawie zamiast 2 katalizatorow w układzie wydechowym rurę przelotową i wywale sądy to co sie wtedy stanie czy musze kombinować ze spiralami itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 bedzie sie palił check, silnik bedzie źle pracował, szczegolnie przez brak 1 sondy która jest dośc wazna , mozna to obejsc emulatorami , lub tulejka , ale to bz sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derion Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Czyli co najlepiej zrobić zeby to wszystko miało ręce i nogi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Czyli co najlepiej zrobić zeby to wszystko miało ręce i nogi ? miec pomysł i napisac ci chesz osignac przez wywalenie katow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derion Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Co chce osiągnąć hmm... Lepszy dźwięk Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Bulgot w N/A daje podobno kolektor nierównoodległosciowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Co chce osiągnąć hmm... Lepszy dźwięk Subaru Napewno tego nie osiągniesz wywalajac katy i sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derion Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Tzn mam końcówkę SS ale nadal dźwięk jest trochę stlumiony dlatego chce cos pokombinowac z katami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Jeśli usuniesz katy to głośniej na pewno będzie, ale efektu bulgotu nie otrzymasz, co do sond to pierwsza musi zostać, natomiast druga tak jak carfit pisał musisz na tulei odsadzić lub ominąć programowo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Załóż nierównoodległosciówke i weź odemnie 3 cale i będziesz miał bulgot nie z tej ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Derion, Tu masz wątek który powinien wyjaśnić o co kaman w tym temacie viewtopic.php?f=26&t=121977&start=900 A tutaj masz drugi z pewną przeróbką seryjnego kolektora-też dobra opcja jęsli nie znajdziesz takiego kolektora viewtopic.php?f=21&t=156727&view=unread#unread Droga którą obierzesz należy jednak do Ciebie:) Od Siebie mogę podpowiedzieć montaż samego kolektora z legacy antyka wersja silnika obojętna byle z pierwszych lat produkcji (mkI) (szukaj najlepiej z sondą lambda-jak carfit napisał...jest obowiązkowa w układzie b działał prawidłowo-ewentualnie zaadoptujesz swoją fabryczną....a już na pewno by owy kolektor miał katalizator-coś o tym wiem) do końcowego który już masz zostaw serię i zobaczysz różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się