Derion Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Mam pytanie czy jak wstawie zamiast 2 katalizatorow w układzie wydechowym rurę przelotową i wywale sądy to co sie wtedy stanie czy musze kombinować ze spiralami itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 bedzie sie palił check, silnik bedzie źle pracował, szczegolnie przez brak 1 sondy która jest dośc wazna , mozna to obejsc emulatorami , lub tulejka , ale to bz sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derion Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Czyli co najlepiej zrobić zeby to wszystko miało ręce i nogi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Czyli co najlepiej zrobić zeby to wszystko miało ręce i nogi ? miec pomysł i napisac ci chesz osignac przez wywalenie katow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derion Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Co chce osiągnąć hmm... Lepszy dźwięk Subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Bulgot w N/A daje podobno kolektor nierównoodległosciowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Co chce osiągnąć hmm... Lepszy dźwięk Subaru Napewno tego nie osiągniesz wywalajac katy i sondy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derion Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 Tzn mam końcówkę SS ale nadal dźwięk jest trochę stlumiony dlatego chce cos pokombinowac z katami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Jeśli usuniesz katy to głośniej na pewno będzie, ale efektu bulgotu nie otrzymasz, co do sond to pierwsza musi zostać, natomiast druga tak jak carfit pisał musisz na tulei odsadzić lub ominąć programowo. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radik Posted August 16, 2012 Share Posted August 16, 2012 Załóż nierównoodległosciówke i weź odemnie 3 cale i będziesz miał bulgot nie z tej ziemi Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 Derion, Tu masz wątek który powinien wyjaśnić o co kaman w tym temacie viewtopic.php?f=26&t=121977&start=900 A tutaj masz drugi z pewną przeróbką seryjnego kolektora-też dobra opcja jęsli nie znajdziesz takiego kolektora viewtopic.php?f=21&t=156727&view=unread#unread Droga którą obierzesz należy jednak do Ciebie:) Od Siebie mogę podpowiedzieć montaż samego kolektora z legacy antyka wersja silnika obojętna byle z pierwszych lat produkcji (mkI) (szukaj najlepiej z sondą lambda-jak carfit napisał...jest obowiązkowa w układzie b działał prawidłowo-ewentualnie zaadoptujesz swoją fabryczną....a już na pewno by owy kolektor miał katalizator-coś o tym wiem) do końcowego który już masz zostaw serię i zobaczysz różnicę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now