Skocz do zawartości

regulacja zaworów WRX 2.5T


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

Seba, ja bym na Twoim miejscu nie ryzykował, tylko jak najszybciej wyciągał silnik i regulował - dla spokoju ducha. Najlepiej u Carfita. Pomyśl tez przy okazji o wymianie wydechu i jak już będziesz to tez bym walnął od razu cały serwis, filtry, oleje itd.

I wiesz co dalej ;):mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej u Carfita.

 

 

bez przesady :wink: , ale dziekuje za uznanie :D

 

Od początku nie jestem, kupiłem od I właściciela z przebiegiem 67 tys., z udokumentowaną historią ASO. Obecnie ma 96 tys. Przy przebiegu 30 tys. miał na gwarancji wymienione UPG. Do tej pory bez żadnych problemów. Silnik równo pracuje na wolnych obrotach, równo przyspiesza, zawory nie hałasują (jedynie czasami je słychać w zimie przez kilka pierwszych sekund po rozruchu).

 

 

To dla Twojego świetego spokoju , pojechałbym do np. ASO Koper, czy jak masz w podpisie Grafix ( widocznie ich lubisz ) i poprosił zwyczajnie o kontrole luzów, zapłacisz parę stówek ale bedziesz spał spokojnie , uszczelki dekli są tanie , robocizna z 2h i wtedy masz jasnośc :D , jesli trzeba regulują (w co wątpie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - jedź Seba, jedź! Nie możesz mi pózniej takiego niepewnego samochodu sprzedawać :mrgreen:

Pisząc pózniej mam na myśli tak ze 3 miesiące jeszcze, prawda? :)

 

:lol::lol::lol: Dla Ciebie wszystko... :mrgreen:

 

To dla Twojego świetego spokoju , pojechałbym do np. ASO Koper, czy jak masz w podpisie Grafix ( widocznie ich lubisz ) i poprosił zwyczajnie o kontrole luzów, zapłacisz parę stówek ale bedziesz spał spokojnie , uszczelki dekli są tanie , robocizna z 2h i wtedy masz jasnośc , jesli trzeba regulują (w co wątpie )

 

Tak zrobię - przy 105 tys. 8) Dzięki jeszcze raz za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

jaki jest koszt regulacji luzów zaworowych ?

Zależy kto, gdzie, jak, w jakim silniku?

Koszt od ok. 350 zł (regulacja na śrubki) do 3xxx (regulacja szklankami). Ceny szacunkowe z szacowanymi kosztami materiałów ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już zaczyna być kiepsko z zaworami korekcje STFT lecą na minus jakby auto było przelane.

Nawet jak luz jest mniejszy niż powinien silnik dalej będzie pracował równo. Jak jest na prawdę źle dopiero zaczynają się jaja z falowaniem i gaśnięciem.

160 tys. to już przebieg przy którym sprawdziłbym luzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...