Amstaff23 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Seba, ja bym na Twoim miejscu nie ryzykował, tylko jak najszybciej wyciągał silnik i regulował - dla spokoju ducha. Najlepiej u Carfita. Pomyśl tez przy okazji o wymianie wydechu i jak już będziesz to tez bym walnął od razu cały serwis, filtry, oleje itd. I wiesz co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Najlepiej u Carfita. bez przesady :wink: , ale dziekuje za uznanie Od początku nie jestem, kupiłem od I właściciela z przebiegiem 67 tys., z udokumentowaną historią ASO. Obecnie ma 96 tys. Przy przebiegu 30 tys. miał na gwarancji wymienione UPG. Do tej pory bez żadnych problemów. Silnik równo pracuje na wolnych obrotach, równo przyspiesza, zawory nie hałasują (jedynie czasami je słychać w zimie przez kilka pierwszych sekund po rozruchu). To dla Twojego świetego spokoju , pojechałbym do np. ASO Koper, czy jak masz w podpisie Grafix ( widocznie ich lubisz ) i poprosił zwyczajnie o kontrole luzów, zapłacisz parę stówek ale bedziesz spał spokojnie , uszczelki dekli są tanie , robocizna z 2h i wtedy masz jasnośc , jesli trzeba regulują (w co wątpie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Dokładnie - jedź Seba, jedź! Nie możesz mi pózniej takiego niepewnego samochodu sprzedawać Pisząc pózniej mam na myśli tak ze 3 miesiące jeszcze, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Dokładnie - jedź Seba, jedź! Nie możesz mi pózniej takiego niepewnego samochodu sprzedawać Pisząc pózniej mam na myśli tak ze 3 miesiące jeszcze, prawda? Dla Ciebie wszystko... To dla Twojego świetego spokoju , pojechałbym do np. ASO Koper, czy jak masz w podpisie Grafix ( widocznie ich lubisz ) i poprosił zwyczajnie o kontrole luzów, zapłacisz parę stówek ale bedziesz spał spokojnie , uszczelki dekli są tanie , robocizna z 2h i wtedy masz jasnośc , jesli trzeba regulują (w co wątpie ) Tak zrobię - przy 105 tys. 8) Dzięki jeszcze raz za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawa1 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 jaki jest koszt regulacji luzów zaworowych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 No proszę, odkopany temat... A u mnie tymczasem 160 tys. km bez regulacji zaworów i silnik pracuje równo jak zegarynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 jaki jest koszt regulacji luzów zaworowych ? Zależy kto, gdzie, jak, w jakim silniku? Koszt od ok. 350 zł (regulacja na śrubki) do 3xxx (regulacja szklankami). Ceny szacunkowe z szacowanymi kosztami materiałów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Jak już zaczyna być kiepsko z zaworami korekcje STFT lecą na minus jakby auto było przelane. Nawet jak luz jest mniejszy niż powinien silnik dalej będzie pracował równo. Jak jest na prawdę źle dopiero zaczynają się jaja z falowaniem i gaśnięciem. 160 tys. to już przebieg przy którym sprawdziłbym luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się