sebachon Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Pytanie do fachowców. Czy konieczna jest powyższa regulacja przy przebiegu 105 tys., czy dopiero wtedy, gdy będą okreslone objawy? No i czy konieczne jest wyjęcie silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Z tego co wiem to trzeba wyciągać silnik :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 regulacja nie jest konieczna , konieczne jest sprawdzenie , co w 95% przypadków seryjnych lub prawie seryjnych aut, kończy sie brakiem regulacji, oczywiscie jesli auto było jezdzonie na odp. paliwie, oleju, i nadmiernie nie upalane i oczywiście bez cyklonu B Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika? oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 carfit, nie trzeba? Słyszałem ze jest to konieczne bo wygodniej łatwiej itp... Czeka mnie wymiana uszczelek pod deklami i zastanawiam się jak to zrobić. Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Słyszałem ze jest to konieczne bo wygodniej łatwiej itp jakaś kompletna bzdura , albo co gorsza naciąganie na koszty ...... :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 ADK90 napisał(a):carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika? oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika carfit, dzięki za odpowiedź. U mnie jest total seria, olej zawsze najwyższa półka, benzyna 98. 8), więc raczej powinno być ok. A w jaki sposób można to sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika carfit, dzięki za odpowiedź. U mnie jest total seria, olej zawsze najwyższa półka, benzyna 98. 8), więc raczej powinno być ok. A w jaki sposób można to sprawdzić? sciagnąc pokrywy zaw. i zmierzyc -- 15 sie 2012, o 13:35 -- Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak? Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, my też raz wyciagamy silnik , a raz nie , wszystko zależy od roznych czynników Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak? Skoro da się bez wyjmowania silnika sprawdzić luzy to do regulacji tak samo. Zawory reguluje się jak w polonezie czy w maluchu wiec nie powinno być problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak? Skoro da się bez wyjmowania silnika sprawdzić luzy to do regulacji tak samo. Zawory reguluje się jak w polonezie czy w maluchu wiec nie powinno być problemu. Nie , sprawdzenie a regulacja to dwie rozne czynności , w silnikach dohc regulujsz za pomca płytek lub szklanek, a nie na srubki Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 sciagnąc pokrywy zaw. i zmierzyc I jeżeli okaże się, że konieczna jest regulacja, należy wyjąć silnik? I jeszcze jedno pytanie - czy praca silnika daje jakieś objawy, czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 emdzejj napisał(a):Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak? Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, my też raz wyciagamy silnik , a raz nie , wszystko zależy od roznych czynników Bo dużo osób mówi, że trzeba wyciągnąć silnik ... a to jednak kwestia nie do końca w 100% pewna Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 I jeżeli okaże się, że konieczna jest regulacja, należy wyjąć silnik? patrz post wyżej :wink: czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne? tylko Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 A w WRX 2002 Us Spec 2.0l co jest płytki czy na śrubki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 sebachon napisał(a):czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne?tylko I ten test powinno się wykonać przy 105 tys.? Bo nie pamietam czy w instrukcji jest w ogóle o tym info... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 A w WRX 2002 Us Spec 2.0l co jest płytki czy na śrubki? masz silnik dohc, wiec nie masz srubek Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 A w WRX 2002 Us Spec 2.0l co jest płytki czy na śrubki? w silnikach dohc regulujsz za pomca płytek lub szklanek, a nie na srubki w końcu też dohc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Bo nie pamietam czy w instrukcji jest w ogóle o tym info... o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 A to dzięki cały czas myślałem ze są śrubki... :roll: . A to w jakich silnikach one występują oczywiście w imprezie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 Czeka mnie wymiana uszczelek pod deklami i zastanawiam się jak to zrobić. Ja też musiałbym to zrobić bo mokre już mam :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu Czyli przy jakim przebiegu Ty byś zdecydował o przeprowadzeniu tego testu?... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 15, 2012 Share Posted August 15, 2012 o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu Czyli przy jakim przebiegu Ty byś zdecydował o przeprowadzeniu tego testu?... :roll: jesli jestes wlascicielem od poczatku auta , i znasz historie , to spokjnie co najmniej 150 tys. bez regulacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted August 15, 2012 Author Share Posted August 15, 2012 jesli jestes wlascicielem od poczatku auta , i znasz historie , to spokjnie co najmniej 150 tys. bez regulacji Od początku nie jestem, kupiłem od I właściciela z przebiegiem 67 tys., z udokumentowaną historią ASO. Obecnie ma 96 tys. Przy przebiegu 30 tys. miał na gwarancji wymienione UPG. Do tej pory bez żadnych problemów. Silnik równo pracuje na wolnych obrotach, równo przyspiesza, zawory nie hałasują (jedynie czasami je słychać w zimie przez kilka pierwszych sekund po rozruchu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now