Jump to content

regulacja zaworów WRX 2.5T


sebachon

Recommended Posts

Pytanie do fachowców. Czy konieczna jest powyższa regulacja przy przebiegu 105 tys., czy dopiero wtedy, gdy będą okreslone objawy? No i czy konieczne jest wyjęcie silnika?

Link to comment
Share on other sites

regulacja nie jest konieczna , konieczne jest sprawdzenie , co w 95% przypadków seryjnych lub prawie seryjnych aut, kończy sie brakiem regulacji, oczywiscie jesli auto było jezdzonie na odp. paliwie, oleju, i nadmiernie nie upalane i oczywiście bez cyklonu B :twisted:

Link to comment
Share on other sites

carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika?

Link to comment
Share on other sites

carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika?

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika :idea:

Link to comment
Share on other sites

carfit, nie trzeba? Słyszałem ze jest to konieczne bo wygodniej łatwiej itp... Czeka mnie wymiana uszczelek pod deklami i zastanawiam się jak to zrobić. Dzieki

Link to comment
Share on other sites

Słyszałem ze jest to konieczne bo wygodniej łatwiej itp

 

 

jakaś kompletna bzdura , albo co gorsza naciąganie na koszty ...... :?

Link to comment
Share on other sites

ADK90 napisał(a):

carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika?

 

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika :idea:

 

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

Link to comment
Share on other sites

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika

 

carfit, dzięki za odpowiedź. U mnie jest total seria, olej zawsze najwyższa półka, benzyna 98. 8), więc raczej powinno być ok. A w jaki sposób można to sprawdzić?

Link to comment
Share on other sites

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika

 

carfit, dzięki za odpowiedź. U mnie jest total seria, olej zawsze najwyższa półka, benzyna 98. 8), więc raczej powinno być ok. A w jaki sposób można to sprawdzić?

 

sciagnąc pokrywy zaw. i zmierzyc

 

-- 15 sie 2012, o 13:35 --

 

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, my też raz wyciagamy silnik , a raz nie , wszystko zależy od roznych czynników

Link to comment
Share on other sites

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

Skoro da się bez wyjmowania silnika sprawdzić luzy to do regulacji tak samo. Zawory reguluje się jak w polonezie czy w maluchu wiec nie powinno być problemu.

Link to comment
Share on other sites

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

Skoro da się bez wyjmowania silnika sprawdzić luzy to do regulacji tak samo. Zawory reguluje się jak w polonezie czy w maluchu wiec nie powinno być problemu.

Nie , sprawdzenie a regulacja to dwie rozne czynności , w silnikach dohc regulujsz za pomca płytek lub szklanek, a nie na srubki

Link to comment
Share on other sites

sciagnąc pokrywy zaw. i zmierzyc

 

I jeżeli okaże się, że konieczna jest regulacja, należy wyjąć silnik?

 

I jeszcze jedno pytanie - czy praca silnika daje jakieś objawy, czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne?

Link to comment
Share on other sites

emdzejj napisał(a):

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

 

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, my też raz wyciagamy silnik , a raz nie , wszystko zależy od roznych czynników

 

 

Bo dużo osób mówi, że trzeba wyciągnąć silnik ... a to jednak kwestia nie do końca w 100% pewna

Link to comment
Share on other sites

I jeżeli okaże się, że konieczna jest regulacja, należy wyjąć silnik?

 

patrz post wyżej :wink:

czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne?

 

tylko

Link to comment
Share on other sites

sebachon napisał(a):czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne?tylko

 

I ten test powinno się wykonać przy 105 tys.? Bo nie pamietam czy w instrukcji jest w ogóle o tym info... :oops:

Link to comment
Share on other sites

A w WRX 2002 Us Spec 2.0l co jest płytki czy na śrubki?

 

masz silnik dohc, wiec nie masz srubek

Link to comment
Share on other sites

Bo nie pamietam czy w instrukcji jest w ogóle o tym info... :oops:

 

 

o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu

Link to comment
Share on other sites

o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu

 

Czyli przy jakim przebiegu Ty byś zdecydował o przeprowadzeniu tego testu?... :roll:

Link to comment
Share on other sites

o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu

 

Czyli przy jakim przebiegu Ty byś zdecydował o przeprowadzeniu tego testu?... :roll:

 

jesli jestes wlascicielem od poczatku auta , i znasz historie , to spokjnie co najmniej 150 tys. bez regulacji

Link to comment
Share on other sites

jesli jestes wlascicielem od poczatku auta , i znasz historie , to spokjnie co najmniej 150 tys. bez regulacji

 

Od początku nie jestem, kupiłem od I właściciela z przebiegiem 67 tys., z udokumentowaną historią ASO. Obecnie ma 96 tys. Przy przebiegu 30 tys. miał na gwarancji wymienione UPG. Do tej pory bez żadnych problemów. Silnik równo pracuje na wolnych obrotach, równo przyspiesza, zawory nie hałasują (jedynie czasami je słychać w zimie przez kilka pierwszych sekund po rozruchu).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...