Skocz do zawartości

regulacja zaworów WRX 2.5T


sebachon

Rekomendowane odpowiedzi

regulacja nie jest konieczna , konieczne jest sprawdzenie , co w 95% przypadków seryjnych lub prawie seryjnych aut, kończy sie brakiem regulacji, oczywiscie jesli auto było jezdzonie na odp. paliwie, oleju, i nadmiernie nie upalane i oczywiście bez cyklonu B :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika?

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem ze jest to konieczne bo wygodniej łatwiej itp

 

 

jakaś kompletna bzdura , albo co gorsza naciąganie na koszty ...... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADK90 napisał(a):

carfit, a co jest łatwiej zrobić wyciągnąć silnik i przy okazji sprawdzić zawory czy zostawić go licząc ze mieści się w tych 95% i zmienić tylko uszczelki pod deklami zaworowymi nie wyjmując silnika?

 

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika :idea:

 

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika

 

carfit, dzięki za odpowiedź. U mnie jest total seria, olej zawsze najwyższa półka, benzyna 98. 8), więc raczej powinno być ok. A w jaki sposób można to sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie że do sprawdzenia nie wyciagamy silnika

 

carfit, dzięki za odpowiedź. U mnie jest total seria, olej zawsze najwyższa półka, benzyna 98. 8), więc raczej powinno być ok. A w jaki sposób można to sprawdzić?

 

sciagnąc pokrywy zaw. i zmierzyc

 

-- 15 sie 2012, o 13:35 --

 

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, my też raz wyciagamy silnik , a raz nie , wszystko zależy od roznych czynników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

Skoro da się bez wyjmowania silnika sprawdzić luzy to do regulacji tak samo. Zawory reguluje się jak w polonezie czy w maluchu wiec nie powinno być problemu.

Nie , sprawdzenie a regulacja to dwie rozne czynności , w silnikach dohc regulujsz za pomca płytek lub szklanek, a nie na srubki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciagnąc pokrywy zaw. i zmierzyc

 

I jeżeli okaże się, że konieczna jest regulacja, należy wyjąć silnik?

 

I jeszcze jedno pytanie - czy praca silnika daje jakieś objawy, czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emdzejj napisał(a):

Do sprawdzenia, ale do samej regulacji, już chyba tak?

 

 

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi, my też raz wyciagamy silnik , a raz nie , wszystko zależy od roznych czynników

 

 

Bo dużo osób mówi, że trzeba wyciągnąć silnik ... a to jednak kwestia nie do końca w 100% pewna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeżeli okaże się, że konieczna jest regulacja, należy wyjąć silnik?

 

patrz post wyżej :wink:

czy tylko zajrzenie pod pokrywy może być miarodajne?

 

tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie pamietam czy w instrukcji jest w ogóle o tym info... :oops:

 

 

o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile mnie pamiec nie myli to od 2006, nie ma o tym ani w instrukcji ani w manualu

 

Czyli przy jakim przebiegu Ty byś zdecydował o przeprowadzeniu tego testu?... :roll:

 

jesli jestes wlascicielem od poczatku auta , i znasz historie , to spokjnie co najmniej 150 tys. bez regulacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jestes wlascicielem od poczatku auta , i znasz historie , to spokjnie co najmniej 150 tys. bez regulacji

 

Od początku nie jestem, kupiłem od I właściciela z przebiegiem 67 tys., z udokumentowaną historią ASO. Obecnie ma 96 tys. Przy przebiegu 30 tys. miał na gwarancji wymienione UPG. Do tej pory bez żadnych problemów. Silnik równo pracuje na wolnych obrotach, równo przyspiesza, zawory nie hałasują (jedynie czasami je słychać w zimie przez kilka pierwszych sekund po rozruchu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...