Jump to content

Drgający wskaźnik doładowania Defi


kraftpol

Recommended Posts

Podłączyłem wskaźniki Defi do mojego auta,poprzez centralkę sterującą Defi. We wskaźniku doładowania drga jednak wskazówka w czasie pracy silnika.

Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem i wie jak temu zaradzić?Dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

No tak,ale zegary Defi,to niby wyższa półka i powinny posiadać układ niwelujący te drgania,a może coś źle podłączyłem? Może ktoś posiada Defi i mógłby sie podzielic doświadczeniem na temat ich działania?

Link to comment
Share on other sites

raczej masz problem z zegarem lub centralką, tam ciezko cos xle podpiac , bo wtyczki nie pasuja inaczej, a zegar jest sterowany centralką, a centralka posiada info o boost , z przetwornika. No chyba że przetwornik padł i daje złe impulsy do centralki , tak naprawde trzeba elimniowac droga prob i bledów :(

Link to comment
Share on other sites

Tak,tylko co tu próbować i jak eliminować? Trzeba by mieć contralkę lub zegar na podmiankę,a to raczej nie jest możliwe....

 

jedynie to miec kogos kto pożyczy na chwile zegar do sprawdzenia , czy inne częsci , choc oczywiscie jest to tez na piechote do zrobienia ale wymaga troche pracy , i drazenia schematow el. :(

Link to comment
Share on other sites

mam defi w gacku i podczas pracy na jałowym wsjo jest ok...

 

podczaj jazdy z gazem wskazówka idzie ładnie w gore a im głębiej wcisniety gaz, tym płynniej...

 

mialem przez chwile problem z drganiami... ale przyczyną było podłączenie do nie tego przewodu...

z kolektora ida 3 wyjscia, jedno małe i 2 wieksze... każdy idzie w swoją strone... podpinając pod każde po kolei pokazywał inny odczyt.

teraz jest podpiety razem z boost controllerem i blow off'em i czymś tam jeszcze, póki co jest git.

ale w planach mam zrobienie osobnego portu tylko dla EBC i Boost gejdża bezpośrednio z kolektora.

Link to comment
Share on other sites

Czyli jest opcja,że moze być źle podpiety.....jakoś nie chce mi się w to wierzyć,ale oczywiście spróbuje podłączyc go inaczej.

Teraz podpiąłeś swój pod ten szerszy,czy pod węższy króciec?

Link to comment
Share on other sites

Teraz podpiąłeś swój pod ten szerszy,czy pod węższy króciec?

pod wezszy... i tak jest jeszcze zwezka pod wskaznik...

w B4 odchodza wezyki do puszki z solenoidami, cisnienie sie tam rozchodzi po wszystkich innych wezykach...

dodatkowo jakiekolwiek male nieszczelnosci w wydechu przed turbo tez maja wplyw na wskazania. :evil:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...