Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą w silniku 2,5 XT - awaryjność


marhof

Chcesz mieć ten rodzaj zdarzenia?  

22 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Koszt całkowity zamknął się w 6,5k zł. W tym były szpilki arp, wzmocniony smok oleju, nowe osłony uppipe'a i węże chłodnicy. Bez tych 'dziwactw' wyszłoby ponad 2k mniej. Na pytanie 'czy warto pakować się w 2,5 XT' każdy musi odpowiedzieć sobie sam... UPG na pewno można zrobić taniej, można też drożej (np. wymienić też tłoki przy tym). Tak czy inaczej wrażenia z jazdy po 3 tygodniach przerwy - bezcenne :D Mam nadzieje na kilkanaście tysięcy km będzie spokój nim coś innego padnie....  :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...