qska Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Witam jestem zmuszony do wyciągniecia silnika i zastanaiwm sie w których miejscach sa wchwyty do tego przygotowane ? Prosze o jakies zdjęcia tak obrazowao .pozdrawiam wszystkich silnik EJ 207 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na mocowaniu alternatora/pompy klimy masz ucho i po przekatnej z tylu przy kole zamachowym po stronie pasazera jest (powinno byc) ucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a wiesz co zrobić, żeby odłączyć motor od skrzyni? :shock: najlepiej, jak już musisz to sam robić, poprosić do pomocy kogoś kto to już robił, bo eksperymenty w Subaru kosztują drożej jak pozorna oszczędność na zrobieniu we własnym zakresie a nie w warsztacie..... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Najlepiej pasami obwiazac silnik dookola niz za te uszy ciagnac. emotorsport, co nalezy zrobic aby silnik od skrzyni odlaczyc ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Najlepiej pasami obwiazac silnik dookola niz za te uszy ciagnac. emotorsport, co nalezy zrobic aby silnik od skrzyni odlaczyc ? :shock: ja wiążę za kolektor ssący, jest wygodniej, a jak obwiążesz motor pasami wkoło, zawsze może się wyśliznąć i zrobić jeb na glebę... rozłączanie skrzyni i motoru - zależy od typu napędu, EU czy US, ssak czy uturbiony.... kolega pytający jak widzę w podpisie posiada same wiatraki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a wiesz co zrobić, żeby odłączyć motor od skrzyni? :shock: jak juz masz wszystko rozkrecone to zostało pewnie jeszcze sprzegło... jeśli masz turbo i typ pchajacy sprzegła jak w wiekszości turbo, i skrzynia nie chce sie rozdzielić to tak.. trzyma sprzegło. na obudowie sprzegła po przeciwnej stronie bagnetu jest zaślepko-śrubka na imbus chyab 6mm(lub 8mm).. trzeba odkrecic i wyjąć sworzeń ze sprzegła na którym śmigaja widełki. najlepiej pomóc sobie magnesem ciągnąc go i ruszając widełkami prawo-lewo aż wyjdzie. Najlepiej pasami obwiazac silnik dookola niz za te uszy ciagnac. nie p....ol juz kilka razy targałem silnik z subaru sam, i samemu wkładałem i nie było żadnego problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 nie p....ol jakbym pier...olil to bym dupa ruszał A ja z kumplem wyciagałem silnik nie obwiazujac pasami ale zalezy jak kto woli a nie ze musi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 jakbym pier...olil to bym dupa ruszał A ja z kumplem wyciagałem silnik nie obwiazujac pasami ale zalezy jak kto woli a nie ze musi. obwiazujac silnik pasami prawie na pewno uszkodzisz oslone rozrządu, silnik 10kg nie waży. po co komplikować sobie zycie skoro już jakiś inżynier subaru przewidział takie pytanie i zamontował specjalne uszy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 saszynski, popieram jak najbardziej ze za uszy! Mowie tylko ze jest również możliwość pasem. A ten silnik był z Nissana wyciągany bo było po prostu łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 A ten silnik był z Nissana wyciągany bo było po prostu łatwiej. nadal uważam, że to zła rada... i w przypadku boksera nie zda egzaminu... jak również uwazam, że NIE MA MOŻLIWOŚCI TARGANIA SILNIKA OBWIĄZANEGO PASEM ktokolwiek twierdzi inaczej... myli sie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 na obudowie sprzegła po przeciwnej stronie bagnetu jest zaślepko-śrubka na imbus chyab 6mm(lub 8mm).. trzeba odkrecic i wyjąć sworzeń ze sprzegła na którym śmigaja widełki. najlepiej pomóc sobie magnesem ciągnąc go i ruszając widełkami prawo-lewo aż wyjdzie. Trochę nie tak :roll: ,fakt że pod rozrusznikiem jest zaślepka na imbus i trzeba ja wykręcić (jeśli ruszana pierwszy raz to mocno siedzi),następnie trzeba w otwór wkręcić śrubkę (5 lub 6 sorry nie pamiętam) i wyciągnąć trzpień.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Trzeba 6 wkręcić z pół cm i podważyć czymś , najlepiej śrubokrętem płaskim o osłonę skrzyni , lekko wyjdzie , jak będziesz składał pamiętaj o nasmarowaniu trzpienia . o tu z czerwoną wkręconą śrubą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Jak to ucho wygląda od strony sprzęgła- pasażera :?: jakaś fotka ja nie mam u siebie takiego Na pasach też wyjdzie nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 wiąż za kolektor ssący, najlepiej nadaje się do tego obcięty pas bezpieczeństwa z auta, wyważysz sobie motor jak będziesz chciał, jest wygodniej wyjmować i wkładać, lepiej niż na fabrycznych uszach, bo na nich się motor czasem kantuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 wiazac silnik pasami za kolek czy obwiazac go dookola, za duzo rzeczy moze sie popsuc/polamac/ukruszyc "przy okazji"... ale... jak kto woli. trzeba w otwór wkręcić śrubkę (5 lub 6 sorry nie pamiętam) i wyciągnąć trzpień Radik, ooo nawet ja sie czegos nowego dowiedzialem:P po pomuku ode mnie:P lepiej niż na fabrycznych uszach, bo na nich się motor czasem kantuje :shock: :shock: :shock: ze co robi? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Kantuje - ustawia sie w sposób zahaczający kantem lub czymstam,klinuje Moze to pomoże, z tego co pamietam obciagnał łancuchem w koło ( :shock: ) ale mam zepsutą wtyczke Flash Player i nie moge przewijać filmików na YT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 emotorsport napisał(a):lepiej niż na fabrycznych uszach, bo na nich się motor czasem kantuje :shock: :shock: :shock: ze co robi? :shock: :mrgreen: To tak jak nazwa wskazuje chlebak służy do noszenia granatów 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 ooo nawet ja sie czegos nowego dowiedzialem:P Nie widziałeś odcinka Fanów 4 kółek ze srebrnym bugiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Nie widziałeś odcinka Fanów 4 kółek ze srebrnym bugiem? jakos mnie nie rajcuja takie programy... ogolnie rzadko spedzam czas przed tv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qska Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam dzięki za wachowe podpowiedzi poradziłem sobie ,nie takie straszne , odpowiednim sprzętem bez problemu wychodzi , polecam tz:RÓWNOWAŻNIK ja akurat kupiłem Facoma ale wydziałe tansze super sprawa szczególnie kiedy musiałem trafic do otworu ale do stojaka na silnik . pozdrawiam wszystkich -- Pn sie 20, 2012 12:43 pm -- a tak zamocowałe silnik -- Pn sie 20, 2012 12:45 pm -- jeszcze jedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się