Giechu Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Czy ktoś z posiadaczy GT mógłby mi powiedzieć ile obrotów kierownicą można wykonać od oporu do oporu? Z góry dzięki i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Masz u mnie piwko :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Masz u mnie piwko :wink: Chcesz pewnie zmienić na Spec C, albo Q-Racka :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Stoi :!: kiedy podjechać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Stoi :!: kiedy podjechać? Podjeżdżaj z piwkiem :wink: Leżą na pułkach,jakie chcesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi hmmm w takim układzie będę musiał dokładniej pokręcić kierownicą 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi hmmm w takim układzie będę musiał dokładniej pokręcić kierownicą 8) Pokręć,pokręć :wink: Spec C mam około 2,2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Czyli nie ma sensu zmieniać ze strasznie długiej NA (3,2 obr) na niewiele krótszą GTkową ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyca Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Giechu, nie ma sensu. jeśli już to odrzałuj troche grosza i załóż sti. wtedy bedzie pan zadowolony 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Jedynie z STI przekladnie montuj. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Dzięki za porady Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Giechu poczeekaj,będę zamawiać przekładnie z USA Q-racka,2 obroty.Cenowo wyjdzie niewiele drożej od używanej STi,ale fun dużo większy :wink: Mam tam kolegę w razie czego wyśle dwie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Czyli nie ma sensu zmieniać ze strasznie długiej NA (3,2 obr) na niewiele krótszą GTkową ? Dokładnie jak koledzy wyżej napisali, założyłem kiedyś na chwile przekładnie od NA i powiem szczerze że różnica była minimalna, prawie nie zauważalna 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Wiec po co isc pol srodkami jak se chce to albo przekladnia z STI albo q-rack rauje sytuacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi hmmm w takim układzie będę musiał dokładniej pokręcić kierownicą 8) Pokręć,pokręć :wink: Spec C mam około 2,2 Dobra, pokręciłem kierownicą w moim WRX 2003 r. EU i wyszło 2,5 z groszem czyli 2,6 I za nic nie chciało wyjść inaczej .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
X69 Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Kurak to najlepsza modyfikacja SI! Szczerze polecam! Mam taką 2obroty i banana na paszczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 Giechu poczeekaj,będę zamawiać przekładnie z USA Q-racka,2 obroty.Cenowo wyjdzie niewiele drożej od używanej STi,ale fun dużo większy :wink: Mam tam kolegę w razie czego wyśle dwie :wink: Dzięki, propozycja kusząca ale jednak w moim przypadku inwestowanie w przekładnię kierowniczą 20% wartości auta jest trochę bez sensu :wink: Dlatego pytałem o GTkową, bo męczące jest takie kręcenie sterem jak obecnie, a akurat jest do wzięcia GTkowa za pasztet tu na forum. Pozdrawiam -- 12 sie 2012, o 09:55 -- A jeszcze tak z ciekawości - czy taki kurak nie obciąża bardziej pompy wspomagania, która lubi czasem -zwłaszcza w klasykach- sobie paść ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Pewnie ze obciaza bo musi wiecej oleju pompowac w przekladnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 załóż małą fajerkę i kup sobie hantle... , wyjdzie najtaniej.... przekładnie o 2 obrotach są zajebiste w akcji, ale w szybkiej cywilnej jeździe wymagają max uwagi, bo auto stara się za wszelką cenę opuścić drogę.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
X69 Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 emotorsport, mam używam na codzień i nie potwierdzam że auto chce uciekać z drogi tyle już o tym już było na forum.... i znowu :roll: jak masz geometrie całą ustawioną "na ostro" to premo pisał że trzeba trochę uważać bo autko jest czułe bardzo zwłaszcz na autostradzie przy dużych prędkościach... nie straszmy innych bo budują sobie potem jakieś wyobrażenie które jest lekko przesadzone :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 trzeba trochę uważać bo autko jest czułe I tylko o to chodzi, żeby o tym poinformować :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now