Giechu Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Czy ktoś z posiadaczy GT mógłby mi powiedzieć ile obrotów kierownicą można wykonać od oporu do oporu? Z góry dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Masz u mnie piwko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Masz u mnie piwko :wink: Chcesz pewnie zmienić na Spec C, albo Q-Racka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Stoi :!: kiedy podjechać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Stoi :!: kiedy podjechać? Podjeżdżaj z piwkiem :wink: Leżą na pułkach,jakie chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi hmmm w takim układzie będę musiał dokładniej pokręcić kierownicą 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi hmmm w takim układzie będę musiał dokładniej pokręcić kierownicą 8) Pokręć,pokręć :wink: Spec C mam około 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Czyli nie ma sensu zmieniać ze strasznie długiej NA (3,2 obr) na niewiele krótszą GTkową ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Giechu, nie ma sensu. jeśli już to odrzałuj troche grosza i załóż sti. wtedy bedzie pan zadowolony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Jedynie z STI przekladnie montuj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Giechu poczeekaj,będę zamawiać przekładnie z USA Q-racka,2 obroty.Cenowo wyjdzie niewiele drożej od używanej STi,ale fun dużo większy :wink: Mam tam kolegę w razie czego wyśle dwie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Czyli nie ma sensu zmieniać ze strasznie długiej NA (3,2 obr) na niewiele krótszą GTkową ? Dokładnie jak koledzy wyżej napisali, założyłem kiedyś na chwile przekładnie od NA i powiem szczerze że różnica była minimalna, prawie nie zauważalna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Wiec po co isc pol srodkami jak se chce to albo przekladnia z STI albo q-rack rauje sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Tyle co w WRXe czyli około 3 Dokładniej chyba z 2,6 2,5 to ma STi hmmm w takim układzie będę musiał dokładniej pokręcić kierownicą 8) Pokręć,pokręć :wink: Spec C mam około 2,2 Dobra, pokręciłem kierownicą w moim WRX 2003 r. EU i wyszło 2,5 z groszem czyli 2,6 I za nic nie chciało wyjść inaczej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Kurak to najlepsza modyfikacja SI! Szczerze polecam! Mam taką 2obroty i banana na paszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Giechu poczeekaj,będę zamawiać przekładnie z USA Q-racka,2 obroty.Cenowo wyjdzie niewiele drożej od używanej STi,ale fun dużo większy :wink: Mam tam kolegę w razie czego wyśle dwie :wink: Dzięki, propozycja kusząca ale jednak w moim przypadku inwestowanie w przekładnię kierowniczą 20% wartości auta jest trochę bez sensu :wink: Dlatego pytałem o GTkową, bo męczące jest takie kręcenie sterem jak obecnie, a akurat jest do wzięcia GTkowa za pasztet tu na forum. Pozdrawiam -- 12 sie 2012, o 09:55 -- A jeszcze tak z ciekawości - czy taki kurak nie obciąża bardziej pompy wspomagania, która lubi czasem -zwłaszcza w klasykach- sobie paść ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Pewnie ze obciaza bo musi wiecej oleju pompowac w przekladnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 załóż małą fajerkę i kup sobie hantle... , wyjdzie najtaniej.... przekładnie o 2 obrotach są zajebiste w akcji, ale w szybkiej cywilnej jeździe wymagają max uwagi, bo auto stara się za wszelką cenę opuścić drogę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 emotorsport, mam używam na codzień i nie potwierdzam że auto chce uciekać z drogi tyle już o tym już było na forum.... i znowu :roll: jak masz geometrie całą ustawioną "na ostro" to premo pisał że trzeba trochę uważać bo autko jest czułe bardzo zwłaszcz na autostradzie przy dużych prędkościach... nie straszmy innych bo budują sobie potem jakieś wyobrażenie które jest lekko przesadzone :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 trzeba trochę uważać bo autko jest czułe I tylko o to chodzi, żeby o tym poinformować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się