Jump to content

Potrzebuję szybkiej pomocy przed kupnem subaru


done

Recommended Posts

Witam serdecznie, jutro lub najpóźniej po jutrze chcę kupić subaru. Wiem że auto jest z USA, pierwsza rejestracja w kraju 2008, w 2010 zamontowane LPG. Auto jest z okolić Przemyśla, miało przygody z blacharką tyle ze raczej powierzchowne, jedzie ogólnie dobrze. Nie lata po drodze, hamulce ok. 44 tyś mil

LINK do ogłoszenia http://otomoto.pl/subaru-impreza-gaz-bezwypadkowy-zarejestr-C24943173.html

 

VIN: JF1GG67676G805698

Marka: SUBARU

Model: IMPREZA 2.5I

Rok produkcji: 2006

Typ nadwozia: STATION WAGON

Silnik: 2.5L H4 FI DOHC

Kraj pochodzenia: JAPAN

Suma kontrolna: POPRAWNA

 

Czy LPG nie skończy silnika? Może ktoś zna ten samochód lub coś o nim wie? Bym był bardzo wdzięczny bo dla mnie to kupa kasy a nie chciał bym się w coś wpakować. Będę bardzo wdzięczny za info, również na temat silnika.

Link to comment
Share on other sites

Uno

Do takich spraw jest TYLKO ten wątek

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=41&t=146545&start=2250

Due

Poduszki w stanach raczej nie wystrzeliły

http://www.carfax.com/cfm/check_order.cfm?vin=JF1GG67676G805698&y=16&x=92&partner=PRL_M_ADC_01

Auto z ameryki... trzeba bardzo uważać.

Tre

Na gazie w Subaru jeszcze nikt nie przejechał więcej niż 1002 km. Po tym przebiegu silnik się zaciera bo gaz jest suchy a powinien być mokry.

Quatro

Więcej informacji na temat tego auta poniżej

motyl_na_magicznej_kuli.jpg

 

lub po podjechaniu autem do polecanego serwisu na przegląd przed sprzedażowy.

Link to comment
Share on other sites

Tre

Na gazie w Subaru jeszcze nikt nie przejechał więcej niż 1002 km. Po tym przebiegu silnik się zaciera bo gaz jest suchy a powinien być mokry.

 

Trochę mnie to zmartwiło...

Przepraszam za pomylenie miejsca tematu.

Link to comment
Share on other sites

OK Dzięki wielkie, odpuszczam... wprawdzie zdjęć nie widziałem ale jak było tak bite... I LPG ma zniszczyć silnik to daje sobie spokój. Dzięki ze nie wtopiłem pieniędzy. Szukam innej.

Link to comment
Share on other sites

done, nie bój sie aut z USA ani z LPG - na to nie ma reguły ... nie wszystkie US-spece były kiedys przystankiem i nie każdy silnik z LPG pada po 1002km (niektóre po 1003, a inne po 100003km) ;-)

 

ale jak już masz auto z USA kupować, pamiętaj że transport takiego auta jest bardzo drogi ... i bardzo często (żeby to się w ogóle opłacało) sprowadzane są auta po mega-dzwonach i naprawiane "po kosztach" ... a to się później mści, ... choć zdarzają sie okazje, perełki, bezwypadkowe (sprowadzane nowe, albo jako mienie przesiedleńcze, albo o prostu ktoś chciał mieć auto z USA i je sobie tam kupił i tyle) ...

dlatego trzeba to dokładnie sprawdzać :idea:

 

-- 10 sie 2012, o 14:11 --

 

a o tego Twojego już ktoś kiedyś pytał ;-)

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... 72&start=0

Link to comment
Share on other sites

Uno

Do takich spraw jest TYLKO ten wątek

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=41&t=146545&start=2250

Due

Poduszki w stanach raczej nie wystrzeliły

http://www.carfax.com/cfm/check_order.cfm?vin=JF1GG67676G805698&y=16&x=92&partner=PRL_M_ADC_01

Auto z ameryki... trzeba bardzo uważać.

Tre

Na gazie w Subaru jeszcze nikt nie przejechał więcej niż 1002 km. Po tym przebiegu silnik się zaciera bo gaz jest suchy a powinien być mokry.

Quatro

Więcej informacji na temat tego auta poniżej

[ http://swiat-obrazkow.pl/obrazy/2/318/motyl_na_magicznej_kuli.jpg ]

 

lub po podjechaniu autem do polecanego serwisu na przegląd przed sprzedażowy.

 

Możesz mi powiedzieć ile miałeś subaraków z lpg że wypisujesz takie bzdury?

PS. Forkowi właśnie stuknęło 100 000 km na lpg i ma się świetnie.

Sent from my GT-S6500D using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Na gazie w Subaru jeszcze nikt nie przejechał więcej niż 1002 km. Po tym przebiegu silnik się zaciera bo gaz jest suchy a powinien być mokry.

 

to mam silnik zatarty już 80 razy :shock: :shock: :shock:

 

skąd się biorą ...... a zresztą .... :roll: :roll:

Link to comment
Share on other sites

Wyglada na to ze jest ok ale poszukaj sobie w necie innych wyszukiwarek VIN. na bezwypadkowy.net nie ma zdjec.

A pytania o VIN kierujemy tutaj

viewtopic.php?f=26&t=113874&view=unread&sid=2c3d09fd3a036d3f0b212c6aea2ba135#unread

Ale widze ze cos chlopaki chyba maja urlop bo nie podaja co znalezli.

Link to comment
Share on other sites

Na gazie w Subaru jeszcze nikt nie przejechał więcej niż 1002 km. Po tym przebiegu silnik się zaciera bo gaz jest suchy a powinien być mokry.

 

to mam silnik zatarty już 80 razy :shock: :shock: :shock:

 

skąd się biorą ...... a zresztą .... :roll: :roll:

 

Wy tak na serio ? Przecież to był ŻAAART. Sam mam LPG i miałem już w wielu autach...

Link to comment
Share on other sites

qfinto, przecie ze nie o gaz chodzilo... tylko slusznie zauwazyles, ze suchy. Dobrze, ze o tym wspomniales, bo wiekszosc ludzi nie odroznia suchego gazu od mokrego i pozniej cala wine "na gaz" zrzucaja. Dlatego suchemu gazowi mowimy stanowcze NIE :twisted:

Link to comment
Share on other sites

A wiesz że w pierwszej chwili o tym nie pomyślałem ?

Z amerykańcami to jest różnie.

Niektóre przypłynęły jako nowe ze względu na dobry kurs dolara i dużą opłacalność, zwłaszcza w przypadku drogich aut.

W kwietniu 2008 czyli roku pierwszej rejestracji (zapewne w Polsce) omawianego przypadku, dolar kosztował 2.04 !!

Czyli przebitka w stosunku do polskiego importera była bardzo kusząca :)

Link to comment
Share on other sites

Na gazie w Subaru jeszcze nikt nie przejechał więcej niż 1002 km. Po tym przebiegu silnik się zaciera bo gaz jest suchy a powinien być mokry.

Quatro

 

 

Większej bzdury dawno nie słyszałem.

Masz jakiekolwiek pojęcie o LPG ?

Link to comment
Share on other sites

done, ile chcesz wydać na subaraka kasy ? na forum jest parę fajnych i pewnych aut za naprawdę śmieszne pieniądze (jak ja rok temu kupowałem to niestety tak różowo nie było) także polecam najpierw je sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

Mój ma na gazie 180.000 przejechane i wszystko jest ok.

Ostatnia kontrola luzów przy 136.000 nie wykazała potrzeby ich regulacji.

Nie odczuwam żadnej różnicy w jeździe na gazie (oprócz tej w portfelu).

Nie bój się gazu w Subaru :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...