radeklwh Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 no nie są nowe, nie wymieniałem przewodów paliwowych.. -- So sie 11, 2012 12:17 pm -- a MAF mam 5 pinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Oki,muszę spadać więc na chybił trafił podaję procedurę dla cztero pinowej. Sprawdź napięcie na akumulatorze przed rozpoczęciem pomiarów (stacyjka w pozycji wyłączona), Nie rozłączając wtyczki od MAF-a uzyskaj dostęp do pinów, Przekręć stacyjkę w pozycje "ON" ale nie odpalaj silnika, W takiej pozycji dokonaj pomiarów w następujący sposób: Kontrola uziemienia:1 do uziemienia = 0volt Kontrola napięcia zasilania:3 do uziemienia = napięcie z baterii 4 do uziemienia = 5volt (około) I teraz najważniejsze: Nie rozłączając wtyczki od MAF-a uzyskaj dostęp do pinów, Włącz silnik, Pozostań na biegu jałowym, Sprawdź napięcie dochodzące przed podniesieniem obrotów, Sprawdź napięcie dochodzące po podniesieniu obrotów, Dane muszą być następujące: 2 do uziemienia-silnik na wolnych obrotach= 0.8volt (około) 2 do uziemienia-silnik na 2000rpm = 1.1 volta (około) 2 do uziemienia-silnik na 3000rpm = 1.8 volta (około) 2 do uziemienia-silnik na 4000rpm = 2.2 volta (około) Uf ale się napisałem przy porannej kawie ,powodzenia i jakby co to pisz ja teraz spadam na piknik jak wrócę to ewentualnie zrobię korektę na inną ilość pinów,powodzenia i pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 to sprawdź tak jak ja sprawdzałem , weź 2 węże podłącz do zasilania i powrotu i oba do banki do zasilania pompa i na krótko do aku , odpal i sprawdź jaka będzie reakcja , suchą pompę przed odpaleniem należy zalać paliwem , jeśli to nie pomoże dłub dalej . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 a da się sprawdzić regulator ciśnienia paliwa? -- So sie 11, 2012 12:53 pm -- i jeżeli chodzi o pomiary przepływomierza to się różnią strasznie od tych podanych w opisie.. ale ja mam 5 pinów to pewnie dla tego. Nakręciłem film z pomiarów: http://youtu.be/fcKJEATBPgw może komuś coś powie bo mi nie za dużo nie sprawdzałem na odpalonym bo nie wiem pod którym.... -- So sie 11, 2012 5:44 pm -- Oki,muszę spadać więc na chybił trafił podaję procedurę dla cztero pinowej.Czyli reasumując co zostało zrobione:[/b] -benzyna spuszczona i jest 98 (w bagażniku 50L '95) -pompa paliwa nowa Walbro i dalej to samo -przewód zasilający listwę paliwową przedmuchany -czujnik położenia wału zmierzony opór -wstępnie przepływomierz też zmierzony -podłączana była pompa paliwa bezpośrednio pod akumulator -mierzone napięcie do pompy paliwa -wymieniałem sterownik pompy paliwa - Zostało mi jeszcze tylko : -zabawa z przewodami paliwowymi (czyli obejście dla przewodów paliwowych) -regulator ciśnienia paliwa (wymiana?) -no nie wiem... sprawdzę jeszcze ciśnienie paliwa w powrocie przed za zaworem trzymającym ciśnienie .. i jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł proszę bardzo.. z chęcią sprawdzę tylko siedzi mi w głowie jedno.... Nowa pompa paliwa ---> napięcie na pompie dobre --->ale ciśnienie paliwa przed wtryskami jest za małe... jak by coś stawiało opór to ciśnienie było by wysokie w układzie paliwowym--> więc odpada--> i tu jest sprzeczność bo ja nie wiem o co chodzi bo jak powrót paliwa zacisnę to powinno szybko nabić ciśnienie w układzie paliwowym... a tak nie jest.. to gdzie jest do cholery te ciśnienie? te paliwo? :? :shock: :?: :?: :?: :?: istnieje możliwość uszkodzonego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Pakuj furę i jedź do speców w PL bo takie kombinowanie, jak widzisz, na nic się zdaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 wrzucam jeszcze jeden film z pomiaru ciśnienia paliwa.. http://youtu.be/DXQ5ufptsaY jak nie znajdę rozwiązania do końca tygodnia to subaru do pl jedzie... i tak się kończy moja przygoda z tym autem.. fajnie było... oddam do mechaniorów a potem sprzedaję... to nie na moje nerwy i kieszeń mnie nie stać żeby wozić auto na lawecie po 400€ w jedną stronę... a ile mnie tam jeszcze skasują to bóg raczy wiedzieć... ale wsadziłem już z 15000pln... w same naprawy, pewnie gówno padło.. tylko jest jeszcze jeden problem.. takich gówien jest więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Jak masz kabelek to podepnij, odpal ecuexplorera na przykład i zobacz jakie wartości wskazuje przepływomierz. Na wolnych obrotach powinno być od 3-3,5 przy max obciążeniu do 180-200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 darmowy jest , tylko kabelek musisz mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 mam obd2 kabelek ELM327 i ecuexplorer nie działa pod nim tylko używałem PCMSCAN albo SCANMASTER ale chyba te nie odczytują wartości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 a stery miałeś odpowiednie ? jednak nie dziala :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 no i raczej nie bedzie działać kabelek ELM327 nie obsługuje protokołów dla ecuexplorera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Ile masz tej 95 w baku? Jeśli poniżej połowy, to żeby nie spuszczać możesz dotankować do pełna VPowerem Racing. Tak czy siak, jazda na 95 to zabójstwo dla silnika... :roll: pol roku kiedyś jezdzilem impreza GT MY95 na Pb95 i nic sie nie dzialo fakt ze byla seryjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 radeklwh, no niestety na 5 pinów nie mam rozpiski , a że tak nieśmiało zapytam,filtr paliwa sprawdzałeś? ,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 radeklwh, przecież każde auto może się zepsuć! Nie przesadzaj! Piszesz jakby z innymi autami nie było trudnych do zdiagnozowania usterek, a to absolutnie nie jest prawda!!! Sorry! jak nie chcesz się martwić o awarie to kup nowe auto z gearancją! (choć to i tak niczego nie gwarantuje) przepłacając ..... Ojro, Taka moja krótka historia mapraw i usterek nowych samochodów (z salonu): Skoda Octavia - po każdym godzinnym pałowaniu na autostradzie ECU "wyłączało" turbo i .... V max spadało do 90km/h, przyspieszenie do 90km/h ok 30 Sek!. Różne autoryzowane serwisy diagnozowały To prawie przez rok. Padł hydrauliczny siłownik sprzęgła - tak nagle w czasie jazdy pedał został w podłodze :shock: Audi A4: pierwsze łożysko w przednim kole padło po 50k km (lewe)!!!!!!, drugie (prawe) po 70k km!!!!!!, problem był z dostępnością tych łożysk w sieci Audi w Polsce :!: :shock: System audio (MMI) się zawiesza. Amortyzatory mają dość po 80k km (stukają na dziurach). Koszty? Gdyby nie gwarancja na oba autko.... brrrrrrr :!: :shock: Jak kochasz swoje Subaru to przestań się już szarpać i szukać po omacku, frustrując się coraz bardziej! pakuj autko na lawetę i zasuwaj do Polski. Tu napewno uda się wszytko naprawić dużo taniej niż w jakimkolwiek warsztacie w NL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 ..Witam Szanownych kolegów.. Ktoś kiedyś powiedział.. "najtrudniejsze są proste rozwiązania" Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie paliwa przed filtrem paliwa... B I N G O... filtr paliwa zawalony był.. spiąłem kable bez filtra.. mała przejażdżka i auto jak demon, rwie jak zwariowane.. a przy wymianie silnika wymieniali mi filtr.. chociaż nie widać tego po nim żeby był nówka.. :? pozostaje mi wszystkim użytkownikom życzyć bezawaryjnej jazdy autkiem sobie również Pozdrawiam Serdecznie i czekam do jutra i skoro świt siadam i tnę po nowiuteńki filtr 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 No pewnie zapchal sie rozwalonym przewodem. No wiec wlasnie zmieniaj filtr i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jest niedziela nie ma gdzie kupic, nawet takiego plastikowego.. a jazda bez niego jest raczej nie preferowana.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 B I N G O... filtr paliwa zawalony był.. spiąłem kable bez filtra.. mała przejażdżka i auto jak demon :roll: Dżizas,taka pierdoła a ile krwi napsuła,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Nie trać nigdy nadziei , iskra i paliwo jak któregoś nie ma to już d..a . Ważne , że dalej będziesz się cieszył jazdą twoim potworem , a skoro miota nim jak szatan to jeszcze nim pojeździsz . Nigdy nie trać nadziei Powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Haha, zawsze takie pierdoły najwięcej krwi napsują ! Zakładaj nowy i ciesz się autem! Bezawaryjnej jazdy życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 No sam doswiadczalem takich rzeczy ze pierdoly dawaly po dupie... a po naprawie jazda autem byla tylko czysta przyjemnoscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się