Skocz do zawartości

szarpanie, boostcut, brak CEL i złe paliwko ?


radeklwh

Rekomendowane odpowiedzi

no i po wymianie pompy...

i dalej to samo.. jak by ktoś chciał mogę sprzedać 2 pompy paliwa walbro

dalej problem z ciśnieniem paliwa :shock: i powyżej 3000rpm. nie chce jechać.. zbiera się leniwie i jak wcisnę gaz do oporu to słyszę strzał pod maską (za dużo powietrza za mało benzyny)

benzynę spuściłem i zalałem BP Ultimate 98

no i jak już pisałem przy zaciśnięciu powrotu nie rusza się prawie strzałka dojdzie leniwie do 3.4 bara i to wszystko..!!!!

O co chodzi? jak to jeszcze sprawdzić? może podpiąć pompę na stałe do AKU i zobaczyć wtedy co i jak? może to problem z napięciem na pompie?

 

-- Pt sie 10, 2012 4:35 pm --

 

http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... iew=unread może posłużę się tym wątkiem ozaphanym układzie paliwa?.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie podpiąłem na krótko pompę i dalej ciśnienie takie drgające 2,5-2,7... i co raz bardziej jestem przekonany że to przetkany przewód paliwowy... cholera jak nie urok to sraczka.... tyle już zrobiłem w nim i zdawało by się że to już koniec udręk a tu znowu...jeszcze trochę a się poddam i te jęki to po tamtym przeczytaniu też mi tak się coś zaczęło zdawać że to może być jęk niemożności przetłoczenia paliwa ...

 

-- Pt sie 10, 2012 6:05 pm --

 

...właśnie przedmuchałem układ paliwowy i dalej to samo ciśnienie takie jakie było jest dalej....

plus jak wracałem od kolegi to jeszcze zgasła mi bestia na dwupasmówce

 

-- Pt sie 10, 2012 6:23 pm --

 

jeżeli to jest istotne to mam wersję ze stanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przepływka? Objawy takie jak u mnie. Wymieniłem dwie pompy paliwa, kable zapłonowe, świece, filtr paliwa, nawet kupiłem octan booster'a i nic. A wszystkiemu winny był padnięty przepływomierz. Auto na początku przerywało co jakiś czas, potem nie chciał się wbić na więcej niż 3tys obrotów, strzelał, prychał, szarpał. I gasł zaraz po odpaleniu albo w czasie jazdy.

Jedź na jakiś porządny serwis to Ci powiedzą z czym masz problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wie ktoś może jak sprawdzić przepływomierz? i czym? ja dysponuję tylko tym

http://www.astrofiz.pl/dnifizyki/8dnifizyki/prezentacje/pojemnosc/foto/woltomierz.jpg

czy można za pomocą tego sprawdzić przepływkę? albo w jakiś inny sposób nie jadąc do serwisu??

 

-- Pt sie 10, 2012 8:27 pm --

 

Może przepływka? Objawy takie jak u mnie. Wymieniłem dwie pompy paliwa, kable zapłonowe, świece, filtr paliwa, nawet kupiłem octan booster'a i nic. A wszystkiemu winny był padnięty przepływomierz. Auto na początku przerywało co jakiś czas, potem nie chciał się wbić na więcej niż 3tys obrotów, strzelał, prychał, szarpał. I gasł zaraz po odpaleniu albo w czasie jazdy.

Jedź na jakiś porządny serwis to Ci powiedzą z czym masz problem

a miałeś takie coś z ciśnieniem paliwa może? mierzyłeś je i też miałeś takie słabe?

 

-- Pt sie 10, 2012 8:56 pm --

 

chciał bym sprawdzić czujnik położenia wału i przepływomierz...

tylko czy da się sprawdzić przepływomierz omomierzem/woltomierzem/amperomierzem?

wiem że na wolnych coś w okolicach 3,5 g ale jak to się przekłada na omy czy ampery?

http://www.archiwum.vectraklub.pl/1/members/porady/34-przeplywomierz_x18xe_x20xev.htm

szukałem czegoś takiego jak to ale coś nie idzie... może wie ktoś coś w tym kierunku? i przy okazji dla czujnika położenia wału też by się przydały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz jakiegos znajomego to podmien przeplywomierz i zobacz jak jedzie. Co do cisnienia to moze sprobuj od pompy paliwa pociagnac nowy wezyk do filtra pod maska i zobacz. Sam filtr paliwa tez zmien jesli tego dawno nie robiles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie mam nikogo znajomego z subarką i nie mam nic na podmianę i tu się zaczyna problem... dla tego chciałem sprawdzić te 2 rzeczy. Jutro skoro świt skoczę i kupię 3 metry przewodu paliwowego i tak zrobię z przewodem co podaje i z tym co wraca, sprawdzę oba :) oby coś dało radę bo już wariuję.. powoli mam już dość tego auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8mm średnica :) tylko ja to kombinowałem żeby pierw sprawdzić doprowadzenie a potem odprowadzenie dla tego tylko 3 metry ale 5 nie zaszkodzi

to tylko 5€ za metr :shock:

no a przewód oczywiście czarny zbrojony gruuby bo tam przecież ciśnienie spore idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niezła niezła.. jak holendrzy zobaczą co ja robię to się za głowę złapią bo oni tu ze świecami jadą do warsztatu.. o wymianie oleju albo klocków zapomnij... i kasują ich z uśmiechem na ustach za każdą godzinę 60€ (najbiedniej)..

z chęcią pobawił bym się jeżdżąc a nie na postoju z amperomierzem i przewodami paliwowymi.. o innych gratach nie wspomnę.. jeszcze trochę a całkiem ten samochód rozkręcę ....

 

-- Pt sie 10, 2012 10:33 pm --

 

a co do tych wartości przepływomierza i czujnika położenia wału to nic nie wiadomo..?

 

-- Pt sie 10, 2012 11:32 pm --

 

a naszła mnie jeszcze taka myśl

Cały czas zakładam że subaru dostaje za mało paliwa... a jeżeli te niskie ciśnienie w przewodach benzynowych spowodowane jest nadmiernym zużyciem paliwa? że wtryski za dużo pobierają czy jakoś tak? tylko jest jedna sprzeczność, wtryski chyba by aż tyle nie zabrały chyba bo pompa pompuje o wiele więcej niż im trzeba i benzyna jest w ciągłym obiegu... hm dziwna myśl naszła mnie... i znów coś mi chodzi po głowie że to może zawór trzymający ciśnienie paliwa.. nie wiem jak jest z nim do końca bo jak przekręcę kluczyk i pompa nabije ciśnienie 3 bary i zostawię tak bez odpalania na jakiś czas to ciśnienie schodzi powoli...

zaobserwował ktoś takie coś u siebie?

dodam że jak w czasie jazdy np. na 2 z 4000rpm. zacznę hamować silnikiem, to tak schodzi z obrotów i strzeli czasami... (za dużo paliwa dostaje?)tak jak to wrc potrafią,z tym że ja przelotowy wydech mam 3" bez kata..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem gdzie są te regulatory.. szukajka mi też nie pomaga ich znaleźć. Może ktoś wstawić fotkę ze strzałką "TU" i "TU" bo inaczej nie dam rady tego sprawdzić

 

-- So sie 11, 2012 8:55 am --

 

Dzisiaj ostatni dzień napraw tego auta.. moja przygoda z Subaru dobiega końca, jeszcze nigdy nie miałem aż tylu problemów z autem, nigdy nie utopiłem tyle pieniędzy... jak sam nie podołam temu to wysyłam samochód do Polski na lawecie, tam naprawią za rozsądne pieniądze (1/4mniej) i sprzedaję. Nie mam już siły, chyba auto mnie nie lubi że się tak psuje w moich rękach... jeszcze trochę a połowa części będzie w tym aucie z 2012roku :lol: w sumie auto ma służyć do jazdy a nie do napraw. Biję o zakład że to coś głupiego padło... ale chyba się zniechęciłem.

Sprawdzę tylko jeszcze przepływomierz, czujnik położenia wału (lecz stawiam że są ok bo inaczej CEL by wyskakiwał), zrobię obejście dla przewodów benzynowych i jak dowiem się gdzie jest regulator ciśnienia paliwa to też sprawdzę... potem laweta i PL :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie panikuj, też miałem dość swojego Subaru. Po prostu mamy trochę więcej pecha niż inni :P i tak ciesz się, że nie musisz remontować silnika :mrgreen:

Na pewno padła Ci jakaś pierdoła, ja stawiam na przepływke. Znajdziesz źródło tego problemu, naprawisz i fura będzie Ci śmigać. Co miałeś wymienić, to wymieniłeś i masz nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jedź do kogoś kto się na tym zna i zlokalizuje usterkę , ale Nowych części w aucie nigdy za wiele :) To , że coś wymieniałeś nawet niedawno nie oznacza , że już nie padło . Podłącz pompkę bezpośrednio z bańki do silnika i sprawdź jaki będzie rezultat , jeśli będzie to samo szukaj usterki w regulatorze ciśnienia . W polsce nie są takie drogie , może bardziej się opłaca kupić tu i wysłać do Ciebie . Powodzonka i więcej determinacji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest jakaś różnica pomiędzy podpięciem do bańki a podłączeniem na krótko w baku?

bo już podłączałem na krótko pompę paliwa pod akumulator i dalej to samo..

 

-- So sie 11, 2012 11:35 am --

 

a jak sprawdzić regulator ciśnienia? i gdzie on jest? można fotkę? szukałem na google ale nie idzie znaleźć.. serio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...