bigu00 Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Witam mam takie pytanko jak wygląda sprawa złożenia silnika na kompletnym bloku ej207 z głowicami z ej20k z sti v3? Domyślam sie ze stopień sprężania można bedzie dobrać poprzez odpowiednią uszczelke (ktoś może wie jaką) ale jak wygląda sprawa z resztą tj, z mocowaniami osprzętu, rozrządem itd. Czy mogę przełożyć cały osprzęt z ej20k na blok ej207 bez żadnych konfliktów? ej207 pochodziło by z sti 2003 rok. Jeśli ktoś kombinował coś takiego i chciałby sie podzielić wrażeniami to byłbym wdzięczny Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Raczej nie spodziewalbym sie problemow - bloki sa w sumie wymienne i na tym poziomie raczej dosc podobne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigu00 Posted August 9, 2012 Author Share Posted August 9, 2012 No raczej tak tylko pytanie gdzie są różnice bo pewnie są Na prawdę nikt nie robił takiego składaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Istotne roznice sa w srodku bloku. Glowice i osprzet od swojego na nowy blok spokojnie zalozysz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigu00 Posted August 9, 2012 Author Share Posted August 9, 2012 A no i o to mi generalnie chodziło Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 wszystko z zewnątrz jest 100% kompatybilne, zmierz komory spalania w głowicach przy zamkniętych zaworach strzykawką z podziałką w cm sześć.,jak nie będzie różnicy, zakładaj uszczelkę jaka była, podejrzewam, że pewno jakieś 0,6 albo 0,8mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 wszystko z zewnątrz jest 100% kompatybilne, zmierz komory spalania w głowicach przy zamkniętych zaworach strzykawką z podziałką w cm sześć.,jak nie będzie różnicy, zakładaj uszczelkę jaka była, podejrzewam, że pewno jakieś 0,6 albo 0,8mm EJ20K ma uszczelke 1,6mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 faktycznie, jest jeszcze na ..szmacie".... , sorki, przeoczyłem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigu00 Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Dokładnie uszczelka jest 1,6mm, rzeczywiście cały osprzęt elegancko podchodzi na blok ej207, jedyna większa różnica miedzy blokami to dodatkowa odma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.