bigu00 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam mam takie pytanko jak wygląda sprawa złożenia silnika na kompletnym bloku ej207 z głowicami z ej20k z sti v3? Domyślam sie ze stopień sprężania można bedzie dobrać poprzez odpowiednią uszczelke (ktoś może wie jaką) ale jak wygląda sprawa z resztą tj, z mocowaniami osprzętu, rozrządem itd. Czy mogę przełożyć cały osprzęt z ej20k na blok ej207 bez żadnych konfliktów? ej207 pochodziło by z sti 2003 rok. Jeśli ktoś kombinował coś takiego i chciałby sie podzielić wrażeniami to byłbym wdzięczny Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Raczej nie spodziewalbym sie problemow - bloki sa w sumie wymienne i na tym poziomie raczej dosc podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 No raczej tak tylko pytanie gdzie są różnice bo pewnie są Na prawdę nikt nie robił takiego składaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Istotne roznice sa w srodku bloku. Glowice i osprzet od swojego na nowy blok spokojnie zalozysz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 A no i o to mi generalnie chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 wszystko z zewnątrz jest 100% kompatybilne, zmierz komory spalania w głowicach przy zamkniętych zaworach strzykawką z podziałką w cm sześć.,jak nie będzie różnicy, zakładaj uszczelkę jaka była, podejrzewam, że pewno jakieś 0,6 albo 0,8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 wszystko z zewnątrz jest 100% kompatybilne, zmierz komory spalania w głowicach przy zamkniętych zaworach strzykawką z podziałką w cm sześć.,jak nie będzie różnicy, zakładaj uszczelkę jaka była, podejrzewam, że pewno jakieś 0,6 albo 0,8mm EJ20K ma uszczelke 1,6mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 faktycznie, jest jeszcze na ..szmacie".... , sorki, przeoczyłem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigu00 Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Dokładnie uszczelka jest 1,6mm, rzeczywiście cały osprzęt elegancko podchodzi na blok ej207, jedyna większa różnica miedzy blokami to dodatkowa odma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się