Skocz do zawartości

Blok ej207 głowice ej20k


bigu00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanko jak wygląda sprawa złożenia silnika na kompletnym bloku ej207 z głowicami z ej20k z sti v3? Domyślam sie ze stopień sprężania można bedzie dobrać poprzez odpowiednią uszczelke (ktoś może wie jaką) ale jak wygląda sprawa z resztą tj, z mocowaniami osprzętu, rozrządem itd. Czy mogę przełożyć cały osprzęt z ej20k na blok ej207 bez żadnych konfliktów? :) ej207 pochodziło by z sti 2003 rok.

Jeśli ktoś kombinował coś takiego i chciałby sie podzielić wrażeniami to byłbym wdzięczny :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko z zewnątrz jest 100% kompatybilne, zmierz komory spalania w głowicach przy zamkniętych zaworach strzykawką z podziałką w cm sześć.,jak nie będzie różnicy, zakładaj uszczelkę jaka była, podejrzewam, że pewno jakieś 0,6 albo 0,8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko z zewnątrz jest 100% kompatybilne, zmierz komory spalania w głowicach przy zamkniętych zaworach strzykawką z podziałką w cm sześć.,jak nie będzie różnicy, zakładaj uszczelkę jaka była, podejrzewam, że pewno jakieś 0,6 albo 0,8mm

 

EJ20K ma uszczelke 1,6mm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...