Skocz do zawartości

Zmiana hamulców przód


wojto79

Rekomendowane odpowiedzi

Wyszło, że praktycznie nie ma żadnej różnicy w drodze hamowania

 

Między OEM i ceramicznymi było 0,9 metra różnicy, czyli długość maski. W praktyce albo odjeżdżasz sam, albo na lawecie.

Robi to różnicę ?

 

Z drugiej strony na mokrym wyszło im, że różnicy nie było wcale,odległość była identyczna na wszystkich klockach, a na suchym między kaszanką a OEM chyba 0,4 metra.. Stąd wniosek, że jak by przyczepność była super dobra, różnica mogłaby być. Przy standardowym, zabrudzonym asfalcie różnica będzie praktycznie żadna.

Ja tam na klockach i tak nie będę oszczędzał, bo nie tylko o drogę hamowania chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez badań strzelam, że bardziej opłacają się lepsze opony, niż lepsze klocki. Opony robią różnicę w każdych warunkach i nie tylko przy hamowaniu. Podejrzewam też, ze przy hamowaniu oponami zrobi się większą różnicę niż klockami...

 

Po prostu sprzeciwiam się inwestycjom w "brembulce z STi" i szukanie następnie "najtańszych" opon, które na to wejdą.

 

Jeśli nie przegrzewa się/gnie hamulców to uważam, że inwestować trzeba pierw w opony, następnie amortyzatory i przyległości, a dopiero później w klocki/tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...