Pitz Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Wyszło, że praktycznie nie ma żadnej różnicy w drodze hamowania Między OEM i ceramicznymi było 0,9 metra różnicy, czyli długość maski. W praktyce albo odjeżdżasz sam, albo na lawecie. Robi to różnicę ? Z drugiej strony na mokrym wyszło im, że różnicy nie było wcale,odległość była identyczna na wszystkich klockach, a na suchym między kaszanką a OEM chyba 0,4 metra.. Stąd wniosek, że jak by przyczepność była super dobra, różnica mogłaby być. Przy standardowym, zabrudzonym asfalcie różnica będzie praktycznie żadna. Ja tam na klockach i tak nie będę oszczędzał, bo nie tylko o drogę hamowania chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Bez badań strzelam, że bardziej opłacają się lepsze opony, niż lepsze klocki. Opony robią różnicę w każdych warunkach i nie tylko przy hamowaniu. Podejrzewam też, ze przy hamowaniu oponami zrobi się większą różnicę niż klockami... Po prostu sprzeciwiam się inwestycjom w "brembulce z STi" i szukanie następnie "najtańszych" opon, które na to wejdą. Jeśli nie przegrzewa się/gnie hamulców to uważam, że inwestować trzeba pierw w opony, następnie amortyzatory i przyległości, a dopiero później w klocki/tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się