gryka Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT. Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MegasWRC Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Hm, jedna para powinna być rozłączona. Ja w swoim Type R bynajmniej tak mam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 Hm, jedna para powinna być rozłączona To ja wiem, tylko która powinna być rozłączona, bo jest tam kilka kostek i jakimś dziwnym sposobem wszystkie są połączone :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu Powinno być tak samo, tylko jak rozłączyłem właśnie taką to mi przestał klakson działać Poszukam jeszcze. Jeszcze jedno pytanie, mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Czy mogę sobie wymrygać błędy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Czy mogę sobie wymrygać błędy? Softem od Simteka/Alcateka I tez nie bardzo - nie ma wlasciwie takiej diagnostyki, jak seryjne ecu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 Czy mogę sobie wymrygać błędy? Softem od Simteka/Alcateka I tez nie bardzo - nie ma wlasciwie takiej diagnostyki, jak seryjne ecu. Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?: AMI :arrow: PW i pomuk do kolekcji Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT.Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli? Kostki jedno pinowe po jednym kablu z obu stron. Nie pamiętam kolorów kabli. Jeżeli połączone ze sobą to po przekręceniu kluczyka check powinien migać jednostajnie lub migać kodem błędu. Jeżeli tak nie jest, nie są złączone. Auto po przekładce pewnie więc ciężko powiedzieć gdzie szukać lub czy w ogóle są. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted August 3, 2012 Share Posted August 3, 2012 Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać? No, nie zmienia. Tyko tego faktu istnienia standalone nie mogę znaleźć w pytaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Panowie czytajcie ze zrozumieniem. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać? Jak może mu się zapalić check skoro ori kompa niema. Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?: Dokładnie tak,możesz je nawet związać w warkoczyk,trzymaj się wersji AMI, pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Standalone'y potrafią też wyrzucać błędy na lampce Check Engine, dlatego o to zapytałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 grysia napisał(a):mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Panowie czytajcie ze zrozumieniem. Nie doczytałem, w takim razie diagnostyki niet. A po co grysia szuka kostek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted August 4, 2012 Author Share Posted August 4, 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_20vt Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 Panowie...krotkie pytanko, czy jest jakakolwiek mozliwosc podlaczenia sie zwyklym PC do GT przed liftem? mam tu na mysli jakis kabel i soft do komputera bez bawienia sie w zwieranie kabli i mrygania bledow na desce, pozdrawiam, Pawel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 pawel_20vt, gdzieś kiedyś wyczytałem że imprezki do MY97 mają złącze dedykowane subarowskie i jest potrzebny specjalny adapter do SSM więc raczej bez szans. MY98 ma złącze ISO a 99 OBDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
siewcu Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 pawel_20vt, jak to GT99/00 to tak, starsze chyba tylko SSM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel_20vt Posted August 4, 2012 Share Posted August 4, 2012 ok....czyli zostaje mruganie , dziekuje pieknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 http://allegro.pl/przejsciowka-adapter- ... 98745.html kupujesz ten kabel i kabel do OBD (najtańszy jaki znajdziesz) i podłączasz do kompa,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
X69 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 lucza, jesteś pewien że zadziała? z SSMI (Uses TTL voltage levels)? tą dyskusję toczymy też w innym wątku.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza. A gdzie go można znaleźć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza. A gdzie go można znaleźć? W dolocie, w okolicach intercoolera, najpewniej od strony przepustnicy. Podlaczony wiazka od przeplywomierza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 .... Podlaczony wiazka od przeplywomierza. Nie ma przepływomierza, jest Mapsensor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 .... Podlaczony wiazka od przeplywomierza. Nie ma przepływomierza, jest Mapsensor. W seryjnym tez jest map-sensor. A dlatego wlasnie, ze nie ma przeplywomierza, przydatny/potrzebny jest czujnik temperatury - wpiety w wiazke przeplywomierza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.