Skocz do zawartości

Kostki do diagnostyki Type R v.4


gryka

Rekomendowane odpowiedzi

Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT.

Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu :mrgreen:

 

Powinno być tak samo, tylko jak rozłączyłem właśnie taką to mi przestał klakson działać :lol: Poszukam jeszcze.

Jeszcze jedno pytanie, mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Czy mogę sobie wymrygać błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę sobie wymrygać błędy?

 

 

Softem od Simteka/Alcateka :) I tez nie bardzo - nie ma wlasciwie takiej diagnostyki, jak seryjne ecu.

 

Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?:

AMI :arrow: PW i pomuk do kolekcji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT.

Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli?

 

Kostki jedno pinowe po jednym kablu z obu stron. Nie pamiętam kolorów kabli. Jeżeli połączone ze sobą to po przekręceniu kluczyka check powinien migać jednostajnie lub migać kodem błędu. Jeżeli tak nie jest, nie są złączone.

Auto po przekładce pewnie więc ciężko powiedzieć gdzie szukać lub czy w ogóle są.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać?

 

No, nie zmienia. Tyko tego faktu istnienia standalone nie mogę znaleźć w pytaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie?

 

 

Panowie czytajcie ze zrozumieniem.

 

 

Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać?

 

 

Jak może mu się zapalić check skoro ori kompa niema.

 

 

Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?:

 

Dokładnie tak,możesz je nawet związać w warkoczyk,trzymaj się wersji AMI, pozdro.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

 

grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

 

grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza.

 

A gdzie go można znaleźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

 

grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza.

 

A gdzie go można znaleźć?

 

W dolocie, w okolicach intercoolera, najpewniej od strony przepustnicy. Podlaczony wiazka od przeplywomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...