Jump to content

Kostki do diagnostyki Type R v.4


gryka

Recommended Posts

Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT.

Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli?

Link to comment
Share on other sites

Hm, jedna para powinna być rozłączona

 

To ja wiem, tylko która powinna być rozłączona, bo jest tam kilka kostek i jakimś dziwnym sposobem wszystkie są połączone :?

Link to comment
Share on other sites

Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu :mrgreen:

 

Powinno być tak samo, tylko jak rozłączyłem właśnie taką to mi przestał klakson działać :lol: Poszukam jeszcze.

Jeszcze jedno pytanie, mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Czy mogę sobie wymrygać błędy?

Link to comment
Share on other sites

Czy mogę sobie wymrygać błędy?

 

 

Softem od Simteka/Alcateka :) I tez nie bardzo - nie ma wlasciwie takiej diagnostyki, jak seryjne ecu.

 

Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?:

AMI :arrow: PW i pomuk do kolekcji :D

Link to comment
Share on other sites

Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT.

Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli?

 

Kostki jedno pinowe po jednym kablu z obu stron. Nie pamiętam kolorów kabli. Jeżeli połączone ze sobą to po przekręceniu kluczyka check powinien migać jednostajnie lub migać kodem błędu. Jeżeli tak nie jest, nie są złączone.

Auto po przekładce pewnie więc ciężko powiedzieć gdzie szukać lub czy w ogóle są.

Link to comment
Share on other sites

Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać?

Link to comment
Share on other sites

Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać?

 

No, nie zmienia. Tyko tego faktu istnienia standalone nie mogę znaleźć w pytaniu.

Link to comment
Share on other sites

mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie?

 

 

Panowie czytajcie ze zrozumieniem.

 

 

Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać?

 

 

Jak może mu się zapalić check skoro ori kompa niema.

 

 

Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?:

 

Dokładnie tak,możesz je nawet związać w warkoczyk,trzymaj się wersji AMI, pozdro.

Link to comment
Share on other sites

grysia napisał(a):

mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie?

 

 

 

Panowie czytajcie ze zrozumieniem.

 

Nie doczytałem, w takim razie diagnostyki niet.

A po co grysia szuka kostek?

Link to comment
Share on other sites

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

Link to comment
Share on other sites

Panowie...krotkie pytanko, czy jest jakakolwiek mozliwosc podlaczenia sie zwyklym PC do GT przed liftem? mam tu na mysli jakis kabel i soft do komputera bez bawienia sie w zwieranie kabli i mrygania bledow na desce, pozdrawiam, Pawel

Link to comment
Share on other sites

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

 

grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza.

Link to comment
Share on other sites

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

 

grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza.

 

A gdzie go można znaleźć?

Link to comment
Share on other sites

A po co grysia szuka kostek?

 

Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. :oops: Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania.

 

grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza.

 

A gdzie go można znaleźć?

 

W dolocie, w okolicach intercoolera, najpewniej od strony przepustnicy. Podlaczony wiazka od przeplywomierza.

Link to comment
Share on other sites

.... Podlaczony wiazka od przeplywomierza.

 

Nie ma przepływomierza, jest Mapsensor.

 

W seryjnym tez jest map-sensor. :)

A dlatego wlasnie, ze nie ma przeplywomierza, przydatny/potrzebny jest czujnik temperatury - wpiety w wiazke przeplywomierza.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...