gryka Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT. Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Hm, jedna para powinna być rozłączona. Ja w swoim Type R bynajmniej tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Hm, jedna para powinna być rozłączona To ja wiem, tylko która powinna być rozłączona, bo jest tam kilka kostek i jakimś dziwnym sposobem wszystkie są połączone :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Z tego co mi wiadomo w GT powinny być zielone i czarne rozłączone, nie wiem jak w type R. U mnie w MY97 czarne kostki jedno pinowe są koloru; męska czarna, żeńska czerwona z ciemnym paskiem, lub coś koło tego, przepraszam ciemno mam w garażu Powinno być tak samo, tylko jak rozłączyłem właśnie taką to mi przestał klakson działać Poszukam jeszcze. Jeszcze jedno pytanie, mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Czy mogę sobie wymrygać błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Czy mogę sobie wymrygać błędy? Softem od Simteka/Alcateka I tez nie bardzo - nie ma wlasciwie takiej diagnostyki, jak seryjne ecu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Czy mogę sobie wymrygać błędy? Softem od Simteka/Alcateka I tez nie bardzo - nie ma wlasciwie takiej diagnostyki, jak seryjne ecu. Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?: AMI :arrow: PW i pomuk do kolekcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jak rozpoznać czarne kostki do diagnostyki? (te od wymrygania błędów) Będą pewnie takie same jak w GT.Zielone mam rozłączone, a czarne wszystkie połączone. Czy można je rozpoznać np. po ilości lub kolorze kabli? Kostki jedno pinowe po jednym kablu z obu stron. Nie pamiętam kolorów kabli. Jeżeli połączone ze sobą to po przekręceniu kluczyka check powinien migać jednostajnie lub migać kodem błędu. Jeżeli tak nie jest, nie są złączone. Auto po przekładce pewnie więc ciężko powiedzieć gdzie szukać lub czy w ogóle są. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Co nie zmienia faktu, że na standalone błędów nie wymryga. Jak już ma być jak najbardziej kompatybilny to Apexi Power FC, ale raczej też nie ma funkcji mrygania błędów. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać? No, nie zmienia. Tyko tego faktu istnienia standalone nie mogę znaleźć w pytaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Panowie czytajcie ze zrozumieniem. Swoją drogą, check Ci się zapalił, że chcesz mrygać? Jak może mu się zapalić check skoro ori kompa niema. Czyli to, czy te kostki są połączone czy nie to jeden pies :?: Dokładnie tak,możesz je nawet związać w warkoczyk,trzymaj się wersji AMI, pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Standalone'y potrafią też wyrzucać błędy na lampce Check Engine, dlatego o to zapytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 grysia napisał(a):mam Simteca i czy w ogóle ma to jakiś wpływ czy kostki są złączone czy nie? Panowie czytajcie ze zrozumieniem. Nie doczytałem, w takim razie diagnostyki niet. A po co grysia szuka kostek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Panowie...krotkie pytanko, czy jest jakakolwiek mozliwosc podlaczenia sie zwyklym PC do GT przed liftem? mam tu na mysli jakis kabel i soft do komputera bez bawienia sie w zwieranie kabli i mrygania bledow na desce, pozdrawiam, Pawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu555 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 pawel_20vt, gdzieś kiedyś wyczytałem że imprezki do MY97 mają złącze dedykowane subarowskie i jest potrzebny specjalny adapter do SSM więc raczej bez szans. MY98 ma złącze ISO a 99 OBDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 pawel_20vt, jak to GT99/00 to tak, starsze chyba tylko SSM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 ok....czyli zostaje mruganie , dziekuje pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 http://allegro.pl/przejsciowka-adapter- ... 98745.html kupujesz ten kabel i kabel do OBD (najtańszy jaki znajdziesz) i podłączasz do kompa,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 lucza, jesteś pewien że zadziała? z SSMI (Uses TTL voltage levels)? tą dyskusję toczymy też w innym wątku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza. A gdzie go można znaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A po co grysia szuka kostek? Od pewnego czasu mam przelane auto, raz po raz strzeli marchewa i jak sie rozgrzeje to sie dlawi ponizej 1,5 rpm. Myslalem ze moze Simtec tez wymryga cos. Check mi sie zawsze zapala pomiedzy 6 a 7 rpm, poprzedni wlasciciel twierdzi ze to shift light :?: :!: Nie moge zdobyc softu wiec szukam innego rozwiazania. grysia, a orientujesz się czy jest zamontowany czujnik temp. powietrza zasysanego?. Jest to dosyć istotny element w tym systemie, który nie bierze pod uwagę przepływomierza. A gdzie go można znaleźć? W dolocie, w okolicach intercoolera, najpewniej od strony przepustnicy. Podlaczony wiazka od przeplywomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 .... Podlaczony wiazka od przeplywomierza. Nie ma przepływomierza, jest Mapsensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 .... Podlaczony wiazka od przeplywomierza. Nie ma przepływomierza, jest Mapsensor. W seryjnym tez jest map-sensor. A dlatego wlasnie, ze nie ma przeplywomierza, przydatny/potrzebny jest czujnik temperatury - wpiety w wiazke przeplywomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się