smejdzioch Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 witam . chciałby rozruszac turbodziadka...legac do rally sprintów i kjs-ów.i mam kilka pytan: -jakie jest seryjne doładowanie w 2.0 turbo? -jakie są seryjne wtryski ile mają wydajnosci -jakie jest bezpieczne podkręcenie poprzez MBC -co można wszczepić jaką świnke żeby można było jeszcze wiecej podkręcić -czy warto zmienić pompe paliwa po wszepieniu świnki? - co oprócz wydechu warto zmienic zeby legac lepiej przyspieszał - czy jest ktoś z okolic warszawy , łodzi, częstochowy kto wszczepia świnki i podkręca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 -jakie jest seryjne doładowanie w 2.0 turbo? 0.7 -jakie jest bezpieczne podkręcenie poprzez MBC-co można wszczepić jaką świnke żeby można było jeszcze wiecej podkręcić jest kilka opcji - ja mam VOS chip, ale on nie oszukuje seryjnej odcinki na 1.17 - jak chcesz więcej to trzeba cos innego. Poszukaj w "nielegalu" tematu "upalarka" użytkownika Hubisubi - sporo się dowiesz. -czy warto zmienić pompe paliwa po wszepieniu świnki? Tak - co oprócz wydechu warto zmienic zeby legac lepiej przyspieszał krótsza skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 witam . chciałby rozruszac turbodziadka...legac do rally sprintów i kjs-ów.i mam kilka pytan: -jakie jest seryjne doładowanie w 2.0 turbo? -jakie są seryjne wtryski ile mają wydajnosci -jakie jest bezpieczne podkręcenie poprzez MBC -co można wszczepić jaką świnke żeby można było jeszcze wiecej podkręcić -czy warto zmienić pompe paliwa po wszepieniu świnki? - co oprócz wydechu warto zmienic zeby legac lepiej przyspieszał - czy jest ktoś z okolic warszawy , łodzi, częstochowy kto wszczepia świnki i podkręca? Wtryskiwacze to 380tki. Boost cut jest przy 1.18 bar. Do tej wartości można podkręcić doładowanie, ale bezpieczniej przez EBC. Świnka - ciężko. Łatwiej poprzez zmianę eprom lub standalone. Pompę paliwa i tak warto wymienić na wydajniejszą, czy przy serii, czy przy zwiększonym doładowaniu. Zakładam, że nie wiesz jak wydajną masz pompę teraz... Oprócz wydechu naprawdę warto zainwestować w skrzynię biegów z RA. Seryjna jest o wiele za długa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 pompa jest zmieniona. a nie podejdzie jakiś ecumaster? co to jest eprom jak to wymienic , gdzie to jest? jaki koszt skrzyni RA , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 co to jest eprom jak to wymienic , gdzie to jest? Procesor w ECU. Jedną z opcji jest VOSchip. jaki koszt skrzyni RA http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=gearbox+sti&_sacat=14239&_odkw=gearbox+ra&_osacat=14239 Przełożenia skrzyń masz tu: http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20Transmission%20Chart.html.files.hidden/Subaru%20Tranny%20Chart.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 czyli eprom tylko znosi blokade doladowania która jest przy 1,18 bara. a czy np. ecumaster nie ominie tej blokady bez eproma ponieważ zwiększając doładowanie trza by kompa tez poprzestawiac zeby silnik nie wybuchł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 smejdzioch, wspomniany VOS nie zniesie blokady. Co więcej jest pod konkretną turbinę więc zmieniając turbine teoretycznie powinieneś zmienic chipa. U mnie mimo że mam "zestaw" były problemy z przeładowaniem i trafiałem boost cuty na 4 biegu przy mocnej klepce przy wyprzedzaniu co ani miłe ani bezpieczne nie było ale można sobie z tym poradzić. ztcw ecumaster daje znacznie większe możliwości za przystępne pieniądze ale kiedy sie zaczynalem w to pakować VOS był jedyną sensowna opcją. A Apexi wciąż czeka na montaż i strojenie... albo go sprzedam bo i tak nie mam czasu jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 smejdzioch, pogadaj z house_1. U mnie dziad smigal na MBC+FCD na 1.3 bara (wiecej juz chyba turbo nie pompowalo). Zaliczyl pare pojezdzawek (Ulez, Torun, NMnP), zero problemow... a dziad smigal jak dziki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 smejdzioch, pogadaj z house_1. U mnie dziad smigal na MBC+FCD na 1.3 bara (wiecej juz chyba turbo nie pompowalo). Zaliczyl pare pojezdzawek (Ulez, Torun, NMnP), zero problemow... a dziad smigal jak dziki. Na zablokowanym westegate, turbo dziada jest w stanie zapompować 1,8 bara w lecie. Jest sporo różnych modyfikacji pozwalających zwiększyć osiągi antyków, tylko ten ich wiek. I przebieg. Trzeba z głową, żeby nie zabić staruszka, który jest mega wytrzymały w porównaniu do np wrx-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 nie no wiem że to antyki ,dlatego dopytuje sie żeby zrobić tak aby było miło i bezpiecznie, jest opcja na ecu mastera czy jakąś inną swinie ...i dopytuje czy sie oplaca wydać ok 2tysie ze swinią i strojeniem ,czy nie bedzie jakiś problemów po drodze ,ponieważ każdy dziadek ma swoje bolączki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 odpuść sobie świnię i inne chipy, seryjny comp jest bardzo dobry do mocy rzędu 260-280 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 no właśnie ,ktoś mi powiedział że ten co mam ponoć nie da sie z remapować, dlatego mbc,swinie i ine bajery próbuje wymysleć...oczywiscie na seryjnej suszarce... -- Pn sie 06, 2012 12:53 pm -- czyli nie warto świni zakladac bo nie daje efektów i wystarczy tylko podkrecic doladowanie do 1,18max mbc i nie warto stroić silnika? bo juz nie wiem nic jednoznacznie sie nie moge dowiedzieć :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Kup EBC (elecktronic boost controler), zamontuj i ustaw 1,1 bara. Jak chcesz więcej, musisz zamontować FCD, które niejako oszuka compa, nie dopuszczając do boost cutów. Wg. mnie bezpieczne doładowanie to 1,3 bara. Więcej to już loteria. poproszę pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 sorry ze dopytuje ale nie znam fachowych skrutów Co to FCD?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Fuel Cut Defencer. To taki mały "okłamywacz" sterownika dzięki któremu nie ma fabrycznego obcięcia paliwa przy przeładowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 czyli nie warto świni zakladac bo nie daje efektów i wystarczy tylko podkrecic doladowanie do 1,18max mbc i nie warto stroić silnika? bo juz nie wiem nic jednoznacznie sie nie moge dowiedzieć :?: :?: Bo nic na świecie nie jest jednoznaczne . Nic nie napisałeś o tym co chcesz robić z tym autem. W trasę, czy do upalania? Jak szybko chcesz się rozstać z silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 smejdzioch, skąd jesteś? Może warto podjechać z tym do kogoś, kto się zna i nie zrobi kuku autku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 house1 napisałem w pierwszym poscie :win :wink: Uważam, że mądrze zalożona świnka da bezpieczeństwo dla silnika,znam to z autopsji (mam MAzde GTR 323 z SMT6 strojoną przez Coobcia ,wieksze wtryski,ebc,wydech,pompa, doładowanie 1.0-1,2 bara/295ps silnik do tej pory smiga a przelatałem PPAIK na tym setupie od 2005 do teraz choc od 2009 nie jezdze pełne sezony) Tommo...Wole najpierw dopytać sie na forum ..bo znawców jest dużo i a uczciwych znawców/wykonawców niewiele , nie lubie przepłacać za coś niepotrzebnego. sam tego też nie bede robił ...ale wole sie dowiedziec co można a czego nie można robić jestem z Tomaszowa Maz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 smejdzioch, jakoś nie ogarnąłem 1 posta . pogadaj z Darkiem, wie i widział wszystko... no prawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smejdzioch Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 a kto to jest darek, ?jakies namiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się