Jump to content

odmulanie turbodziadka


smejdzioch
 Share

Recommended Posts

witam . chciałby rozruszac turbodziadka...legac do rally sprintów i kjs-ów.i mam kilka pytan:

 

-jakie jest seryjne doładowanie w 2.0 turbo?

-jakie są seryjne wtryski ile mają wydajnosci

-jakie jest bezpieczne podkręcenie poprzez MBC

-co można wszczepić jaką świnke żeby można było jeszcze wiecej podkręcić

-czy warto zmienić pompe paliwa po wszepieniu świnki?

- co oprócz wydechu warto zmienic zeby legac lepiej przyspieszał

- czy jest ktoś z okolic warszawy , łodzi, częstochowy kto wszczepia świnki i podkręca?

Link to comment
Share on other sites

-jakie jest seryjne doładowanie w 2.0 turbo?

0.7

 

 

-jakie jest bezpieczne podkręcenie poprzez MBC

-co można wszczepić jaką świnke żeby można było jeszcze wiecej podkręcić

jest kilka opcji - ja mam VOS chip, ale on nie oszukuje seryjnej odcinki na 1.17 - jak chcesz więcej to trzeba cos innego. Poszukaj w "nielegalu" tematu "upalarka" użytkownika Hubisubi - sporo się dowiesz.

 

-czy warto zmienić pompe paliwa po wszepieniu świnki?

Tak

 

- co oprócz wydechu warto zmienic zeby legac lepiej przyspieszał

krótsza skrzynia

Link to comment
Share on other sites

witam . chciałby rozruszac turbodziadka...legac do rally sprintów i kjs-ów.i mam kilka pytan:

 

-jakie jest seryjne doładowanie w 2.0 turbo?

-jakie są seryjne wtryski ile mają wydajnosci

-jakie jest bezpieczne podkręcenie poprzez MBC

-co można wszczepić jaką świnke żeby można było jeszcze wiecej podkręcić

-czy warto zmienić pompe paliwa po wszepieniu świnki?

- co oprócz wydechu warto zmienic zeby legac lepiej przyspieszał

- czy jest ktoś z okolic warszawy , łodzi, częstochowy kto wszczepia świnki i podkręca?

 

Wtryskiwacze to 380tki.

Boost cut jest przy 1.18 bar. Do tej wartości można podkręcić doładowanie, ale bezpieczniej przez EBC.

Świnka - ciężko. Łatwiej poprzez zmianę eprom lub standalone.

Pompę paliwa i tak warto wymienić na wydajniejszą, czy przy serii, czy przy zwiększonym doładowaniu. Zakładam, że nie wiesz jak wydajną masz pompę teraz...

Oprócz wydechu naprawdę warto zainwestować w skrzynię biegów z RA. Seryjna jest o wiele za długa.

Link to comment
Share on other sites

co to jest eprom jak to wymienic , gdzie to jest?

 

Procesor w ECU. Jedną z opcji jest VOSchip.

 

jaki koszt skrzyni RA

 

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=gearbox+sti&_sacat=14239&_odkw=gearbox+ra&_osacat=14239

 

Przełożenia skrzyń masz tu: http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20Transmission%20Chart.html.files.hidden/Subaru%20Tranny%20Chart.pdf

Link to comment
Share on other sites

czyli eprom tylko znosi blokade doladowania która jest przy 1,18 bara. a czy np. ecumaster nie ominie tej blokady bez eproma

ponieważ zwiększając doładowanie trza by kompa tez poprzestawiac zeby silnik nie wybuchł...

Link to comment
Share on other sites

smejdzioch, wspomniany VOS nie zniesie blokady. Co więcej jest pod konkretną turbinę więc zmieniając turbine teoretycznie powinieneś zmienic chipa. U mnie mimo że mam "zestaw" były problemy z przeładowaniem i trafiałem boost cuty na 4 biegu przy mocnej klepce przy wyprzedzaniu co ani miłe ani bezpieczne nie było ale można sobie z tym poradzić.

 

ztcw ecumaster daje znacznie większe możliwości za przystępne pieniądze ale kiedy sie zaczynalem w to pakować VOS był jedyną sensowna opcją. A Apexi wciąż czeka na montaż i strojenie... albo go sprzedam bo i tak nie mam czasu jeździć :evil:

Link to comment
Share on other sites

smejdzioch, pogadaj z house_1.

 

U mnie dziad smigal na MBC+FCD na 1.3 bara (wiecej juz chyba turbo nie pompowalo). Zaliczyl pare pojezdzawek (Ulez, Torun, NMnP), zero problemow... a dziad smigal jak dziki.

Link to comment
Share on other sites

smejdzioch, pogadaj z house_1.

 

U mnie dziad smigal na MBC+FCD na 1.3 bara (wiecej juz chyba turbo nie pompowalo). Zaliczyl pare pojezdzawek (Ulez, Torun, NMnP), zero problemow... a dziad smigal jak dziki.

 

Na zablokowanym westegate, turbo dziada jest w stanie zapompować 1,8 bara w lecie. Jest sporo różnych modyfikacji pozwalających zwiększyć osiągi antyków, tylko ten ich wiek. I przebieg.

Trzeba z głową, żeby nie zabić staruszka, który jest mega wytrzymały w porównaniu do np wrx-a.

Link to comment
Share on other sites

nie no wiem że to antyki ,dlatego dopytuje sie żeby zrobić tak aby było miło i bezpiecznie, jest opcja na ecu mastera czy jakąś inną swinie ...i dopytuje czy sie oplaca wydać ok 2tysie ze swinią i strojeniem ,czy nie bedzie jakiś problemów po drodze ,ponieważ każdy dziadek ma swoje bolączki .

Link to comment
Share on other sites

no właśnie ,ktoś mi powiedział że ten co mam ponoć nie da sie z remapować, dlatego mbc,swinie i ine bajery próbuje wymysleć...oczywiscie na seryjnej suszarce...

 

-- Pn sie 06, 2012 12:53 pm --

 

czyli nie warto świni zakladac bo nie daje efektów i wystarczy tylko podkrecic doladowanie do 1,18max mbc i nie warto stroić silnika? bo juz nie wiem nic jednoznacznie sie nie moge dowiedzieć :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Kup EBC (elecktronic boost controler), zamontuj i ustaw 1,1 bara.

Jak chcesz więcej, musisz zamontować FCD, które niejako oszuka compa, nie dopuszczając do boost cutów.

Wg. mnie bezpieczne doładowanie to 1,3 bara. Więcej to już loteria.

 

poproszę pomuka :D

Link to comment
Share on other sites

Fuel Cut Defencer. To taki mały "okłamywacz" sterownika dzięki któremu nie ma fabrycznego obcięcia paliwa przy przeładowaniu.

Link to comment
Share on other sites

czyli nie warto świni zakladac bo nie daje efektów i wystarczy tylko podkrecic doladowanie do 1,18max mbc i nie warto stroić silnika? bo juz nie wiem nic jednoznacznie sie nie moge dowiedzieć :?: :?:

 

 

Bo nic na świecie nie jest jednoznaczne :mrgreen: .

Nic nie napisałeś o tym co chcesz robić z tym autem. W trasę, czy do upalania?

Jak szybko chcesz się rozstać z silnikiem? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

house1 napisałem w pierwszym poscie :win :wink:

 

Uważam, że mądrze zalożona świnka da bezpieczeństwo dla silnika,znam to z autopsji (mam MAzde GTR 323 z SMT6 strojoną przez Coobcia ,wieksze wtryski,ebc,wydech,pompa, doładowanie 1.0-1,2 bara/295ps silnik do tej pory smiga a przelatałem PPAIK na tym setupie od 2005 do teraz choc od 2009 nie jezdze pełne sezony)

 

Tommo...Wole najpierw dopytać sie na forum ..bo znawców jest dużo i a uczciwych znawców/wykonawców niewiele , nie lubie przepłacać za coś niepotrzebnego.

 

sam tego też nie bede robił ...ale wole sie dowiedziec co można a czego nie można robić

 

jestem z Tomaszowa Maz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...