Jump to content

regeneracja amortyzatorów samopoziomujących


Recommended Posts

Dzwoniłem niedawno do ASO Koper. Regenerowane sls-y z wymianą 1600 zł - o ile dobrze pamiętam

 

Pod warunkiem (pewnie), że ma się te padnięte sls'y. Ja swoje wywaliłem bo wyglądały jak artefakt z II wojny światowej :). Zostały mi tylko OEM sprężyny. Mam Irony + KYB na tyle (przód OEM - robione tylko końcówki drążka stabilizatora i gumy - oba elementy OEM). Zbieżności nie robiłem (tył nie jest z resztą dużo wyżej niż seria)- jeździ się znakomicie.

 

Całość operacji w ASO A. Koper ale to już ponad 2 lata temu.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Swego czasu Koper oferował amortyzatory regenerowane, 1900 z montażem za obydwa. Teraz przy cenie około 1099 brutto za sztukę nowych SLS nie bardzo się opłaca regenerować.

Panie Andrzeju, zapisze Pan w zeszycie, że zrobiliśmy reklamę z RoadRunner. Przyda się do uzyskiwania rabatu :mrgreen:

 

nie mam zeszytu :shock: ...ale proszę zglaszać , że z forum :mrgreen:

 

-- 5 sie 2012, o 08:58 --

 

Pod warunkiem (pewnie), że ma się te padnięte sls'y.

 

nie jest to warunkiem :wink:

Link to post
Share on other sites

Ja tam na razie cieszę się, że mój forek przed zakupem dostał komplet nowych sls'ów, więc na razie mam spokój na sporo km :P Ale gdy już w końcu padną, pewnie zdecyduję się na regenerację, bo jestem bardzo zadowolony z komfortu. Jak jechałem w trasę 1100km ze złożonymi tylnymi siedzeniami i załadowany po linię okien, tył nawet nie przysiadł i bardzo fajnie się jechało 8)

Link to post
Share on other sites
Ja tam na razie cieszę się, że mój forek przed zakupem dostał komplet nowych sls'ów, więc na razie mam spokój na sporo km :P

 

Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Kupowałem swojego forka 25 tys. km po wymianie sls-ów na nowe. Przejechałem 20 tys. km i powiedziały papa. Wytrzymały w sumie 45 tys. km. :wink:

Tym razem założyłem kyb ultra sr + sprężyny, zresztą sls-ów do S turbo chyba nie regenerują.

Link to post
Share on other sites

Nie. Wysokość mi odpowiada. Na kyb stoi równo i nie buja tak na zakrętach. Jest sprężysty i wg mnie prowadzi się dużo lepiej:

 

Fotka robiona bezpośrednio po wymianie:

2012-07-20%252012.48.05.jpg

Link to post
Share on other sites

ja swojego będę jednak chyba chciał mieć nieco niżej, przede wszystkim bardziej twardo

z moimi sls'ami wszystko ok, trzymaj tyłek w górze, nawet po konkretniejszym załadowaniu auta, nie rozlane, na ścieżce obydwa mają zbliżoną, dość wysoką siłę tłumienia

nie pasuje mi jednak taki typ prowadzenia auta stąd cały czas kombinuję, ale decyzja raczej podjęta

gdzie kupowałeś swoje KYB(może być priv.)

Link to post
Share on other sites
Ja tam na razie cieszę się, że mój forek przed zakupem dostał komplet nowych sls'ów, więc na razie mam spokój na sporo km :P

 

Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Kupowałem swojego forka 25 tys. km po wymianie sls-ów na nowe. Przejechałem 20 tys. km i powiedziały papa. Wytrzymały w sumie 45 tys. km. :wink:

 

No to mam jeszcze ze 30kkm do przejechania, bo do tej pory zrobiłem ledwo ze 13kkm od wymiany/zakupu 8)

Link to post
Share on other sites

Cyranka80 - moj brat też ma ten słynn zestaw z 4 liter - i niestety zestaw okazał się do 4 liter - właśnie ze względu na pogorszenie prowadzenia - a miało być tak pięknie itp. Po instalacji śrub i poprawnym ustawieniu geometrii przez znającego temat - poczujesz jakbyś jechała innym autem....

Link to post
Share on other sites

cena lepsza? ktoś testował?

p.s. i tak mam awersje do kyb. kupilem do fiata - dramat. siadly po roku, auto tatalnie sie prowadzilo, bylo nie stabilne. kupilem oem. auto jezdi fajnie ale pekaja. pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Hej co wstawic do TYLU forestera z 2001, wersja 125km, skrzynia manualna, z hakiem i instalacja LPG zeby zachowac przyzwoity przeswit.

 

Ma ktos sprawdzone, dobre rozwiazanie? Regenerowac czy wymieniac...a jesli juz to na co?

Link to post
Share on other sites

Hej co wstawic do TYLU forestera z 2001, wersja 125km, skrzynia manualna, z hakiem i instalacja LPG zeby zachowac przyzwoity przeswit.

 

Ma ktos sprawdzone, dobre rozwiazanie? Regenerowac czy wymieniac...a jesli juz to na co?

Toż cały wątek o tym właśnie.... :yellowcard:;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...
10 godzin temu, Lukasz Kuxon napisał:

Witajcie,

odświeżam kotleta :) gdzie w warszawie można zregenerować seryjne zawieszenie sls tył i jakie koszty, biorąc pod uwagę, że odświeżam post z 2012 :)

 

dziękuję za informację

 

Swego czasu Koper oferował amortyzatory regenerowane, 1900 z montażem za obydwa. Teraz przy cenie około 1099 brutto za sztukę nowych SLS nie bardzo się opłaca regenerować.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

dzięki, mam już od roku nowe sls'y... teraz czas na tuleje/gumy stabilizatory i wahacze, myślę o poliuretanie. next w kwesti zawieszenia (bo to temat na razie mniej priorytet) nowe twardsze sprężyny do serii (ale to już w innym wątku i temacie)

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Nagengastu raczej bym nie polecal. Ostatnio robilem u nich regeneracje i nawet 50 km nie przejechalem-amorek zero tlumienia. Sa jak najbardziej sympatyczni i udalo im sie dobrac pare czesci do mojego staruszka, daja 2 lata gwarancji, ale znam jeszcze inne osoby ktore byly rozczarowane jakoscia regeneracji amortyzatorow tamze. Oczywiscie skorzystam z gwarancji i zobaczymy co wtedy, ale poki co nie jestem szczegolnie zadowolony z jakosci uslugi.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...