Jump to content

regeneracja amortyzatorów samopoziomujących


Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Swego czasu Koper oferował amortyzatory regenerowane, 1900 z montażem za obydwa. Teraz przy cenie około 1099 brutto za sztukę nowych SLS nie bardzo się opłaca regenerować.

Byłam dziś u mechanika, który stwierdził, że źle zrobiłam wymieniając amortyzatory tylne na tzw. zestaw Niedzwiedzia.

najważniejsze, żebyś kupiła te śruby, a potem jedź do "Pana Sylwka" który umie ustawić geometrię:

viewtopic.php?p=1385384#p1385384

 

 

Przecież "Tam" gdzie zakładali amory, też potrafią robić geometrię.

Link to post
Share on other sites
Byłam dziś u mechanika, który stwierdził, że źle zrobiłam wymieniając amortyzatory tylne na tzw. zestaw Niedzwiedzia.

najważniejsze, żebyś kupiła te śruby, a potem jedź do "Pana Sylwka" który umie ustawić geometrię:

viewtopic.php?p=1385384#p1385384

 

 

Przecież "Tam" gdzie zakładali amory, też potrafią robić geometrię.

 

 

Nie sądze, bo jej nie zrobili. Generalnie amory zakładałam w Wawie plus wymiana filtrów, olejów itp, ale panowie np. nie wiedzieli, gdzie sie wlewa olej do skrzyni, wiec.... nie wymienili :shock: Generalnie masakra. Wiec tam już nie pojadę niczego ustawiać. Ani w ogóle.

Link to post
Share on other sites
Nie sądze, bo jej nie zrobili. Generalnie amory zakładałam w Wawie plus wymiana filtrów, olejów itp, ale panowie np. nie wiedzieli, gdzie sie wlewa olej do skrzyni, wiec.... nie wymienili :shock: Generalnie masakra. Wiec tam już nie pojadę niczego ustawiać. Ani w ogóle.

 

 

:lol:

i już sobie odpowiedziałaś na pytanie... czy aby coś jest nie tak... skoro szpenie polegli na takim "gwoździu" to już chyba kumam załamkę Carfita...

 

 

P.S Amortyzatorów nie wymienię (notabene jest to polecany na forum zestaw Niedzwiedzia kupiony w 4T), śruby zapewne tak, ale musze to zrobić w Warszawie, więc jeśli ktoś zna dobry namiar to poproszę. A nie będe już nikogo nazywać "mechanikiem" :D

 

myślę iż będzie w tym dziale jeszcze temat "...POMOCY -"dupa" mnie wyprzedza, czy coś jest nie tak" :lol:

Link to post
Share on other sites
i jeszcze jedno , żeby całkiem Cię nie dolowac :wink: , to to auto ma szanse sie lepiej prowadzić , jeśli :

Będziesz mieć full paliwa

Będziesz mieć full gazu w zbiorniku

najlepiej z kompletem pasażerów

Najlepiej z obciążonych bagaznikiem

Zrobionymi negatywnymi

 

czyli będą chwile , że będzie przyjazne dla kierowcy i prawie bezpieczne.... :wink:

Link to post
Share on other sites
Może byłoby inaczej, gdybym właściwie od drzwi nie dowiedziała się, że łagodnie mówiąc montowanie czegoś innego niż SLS- y to głupota, a ci, którzy zamontowali zamienniki są głupimi łosiami, i - skoro wpakowali w to kasę - nigdy nie przyznają się do tego, że są niezadowoleni, lub coś jest nie tak. :?

 

No cóż , może kobiecie powinienem to bardziej delikatnie powiedzieć :D :wink: , ale ja już taki jestem że jak mam coś do powiedzenia , to mówię wprost bez owijania w bawełnę, jak zobaczyłem to auto, nawet nie wiedząc co tam jest i od kogo zestaw , od razu wiedziałem że z tego nic nie będzie , i sie potwierdziło jak wykonałem krótką jazde próbną. Nie wiem co tam jest założone i jak , ale widziałem i jezdziłem na róznych non sls, i było znacznie lepiej ( i wygladowo i prowadzenie ) , choć oczywiście nie zmienię swojego zdania na temat tej przeróbki :D

A z autopsji wiem (zarówno przy tym samochodzie, jak i poprzednich), że jak panowie specjaliści widzą kobietę, to od razu chcą wymieniać pół samochodu co najmniej. Więc sie troche na to wyczuliłam i dlatego Carfitowi - niesłusznie - dostało się za "mechaniczną brać".

Dlatego pewnie doszło do " braku chemii " :wink: , bo Ty na dzień dobry nie ufasz mechanikom , a ja na dzień dobry jestem bezpośredni i mówię co zostało źle zrobione i powstał miedzy nami klasyczny mur berliński , ale jak historia pokazuje , łatwo go zburzyć :lol::mrgreen:

pozdrawiam serdecznie. :D

Ja również pozdrawiam :D

Link to post
Share on other sites
na oko kat pochylenia koła ta max 0 st. Jak nie lekki pozytyw

no właśnie jeden z głównych powodów dla którego sobie tego nie wyobrażam. Obecnie mam ładne negatywy pomimo brak śrub -0,55 czy jakoś tak. Trochę wyżej i robi się pozytyw.

 

w drodze springi STi (nareszcie...) więc co nieco się zmieni ale to nadal będzie jakaś seria.

 

Pozdrawiam

 

-- 01 sie 2012, 09:58 --

 

jak regenerujesz serie to masz taki jak seria.

Potwierdzam :!:

 

-- 01 sie 2012, 10:03 --

 

TObie zależy żeby sie dobrze prowadziło, i pewnie tak jest

Jeździłem z tzd i Jego forek jeździ zupełnie jak nie forek, tzn jest bardzo precyzyjny i sztywny. Wg mnie super.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wygląda na to, że finał mojej wymiany amorów będzie następujący. W Mysiadle wymienią mi sprężyny na inne, bo ponoć te, które mam zamontowane, są z jakiejś felernej serii. Tak mi właśnie powiedział pan z 4T. Uff:). Dzięki, Carfit :D:D:D

Link to post
Share on other sites
W Mysiadle wymienią mi sprężyny na inne, bo ponoć te, które mam zamontowane, są z jakiejś felernej serii.

 

Cudownie :roll: Dziwne, że po odjechaniu z serwisu okazały się felerne, a nie od razu po montażu.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czyżby w 4T tak bardzo pogorszyły się standardy, żeby geometrii nie ustawili? Napisz cyranka jak auto zachowuje się po wymianie sprężyn. Sam rozważałem wymianę na zestaw 4T ale po lekturze wątku mocno zwątpiłem. Rok temu regenerowałem jeden w Gdańsku i jak na razie jest OK.

Link to post
Share on other sites
Nie wiem czyżby w 4T tak bardzo pogorszyły się standardy, żeby geometrii nie ustawili? Napisz cyranka jak auto zachowuje się po wymianie sprężyn. Sam rozważałem wymianę na zestaw 4T ale po lekturze wątku mocno zwątpiłem. Rok temu regenerowałem jeden w Gdańsku i jak na razie jest OK.

 

 

Nie montowałam zestawu w 4T. Zamówiłam go tylko, a zakładał inny "specjalista", któremu wydawało się, że jest dobrze :roll: :( . No ale już jestem umówiona w Mysiadle, gdzie zapewniono mnie, że dobiorą takie sprężyny, żeby było dobrze. Konkretnie i miło, więc mam nadzieję, że moja saga odcinek 3256 :wink: dobiegnie końca :lol:

Link to post
Share on other sites
więc mam nadzieję, że moja saga odcinek 3256 :wink: dobiegnie końca :lol:

 

Twoja saga do pięt nie dorasta "Modzie na sukces" :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Sam rozważałem wymianę na zestaw 4T ale po lekturze wątku mocno zwątpiłem.

 

w jednym z wątków 'zawieszeniowych' jest wyraźnie napisane:

zestaw z 4T, czy tam irony, montuje się tylko w komplecie przód/tył inaczej są cyrki.

Link to post
Share on other sites

Carficie, czy już na te testy mogę się zjawiac :?: :?:

 

Bo już mam dosc jazdy na tych wylanych amorkach i zastanawiam sie czy nie udac sie nad morze(Gdansk), czy czakac na info z gór :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Carficie, czy już na te testy mogę się zjawiac :?: :?:

 

Bo już mam dosc jazdy na tych wylanych amorkach i zastanawiam sie czy nie udac sie nad morze(Gdansk), czy czakac na info z gór :mrgreen:

 

W Warszawie przecież też wstawiają regenerowane.

Link to post
Share on other sites
W Warszawie przecież też wstawiają regenerowane.

 

Dzwoniłem niedawno do ASO Koper. Regenerowane sls-y z wymianą 1600 zł - o ile dobrze pamiętam ;)

Link to post
Share on other sites
W Warszawie przecież też wstawiają regenerowane.

 

Dzwoniłem niedawno do ASO Koper. Regenerowane sls-y z wymianą 1600 zł - o ile dobrze pamiętam ;)

 

Dobrze pamiętasz :) Z kolei ja o ile dobrze pamiętam to 6 miesięcy gwarancji dają.

Link to post
Share on other sites

Panie Andrzeju, zapisze Pan w zeszycie, że zrobiliśmy reklamę z RoadRunner. Przyda się do uzyskiwania rabatu :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Panie Andrzeju, zapisze Pan w zeszycie, że zrobiliśmy reklamę z RoadRunner. Przyda się do uzyskiwania rabatu :mrgreen:

O właśnie właśnie ! Bo ja na czwartek jestem już umówiony :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
ps. jak do tej pory żadnych zgłoszeń reklamacyjnych

Naprawia je kolega kolegi :mrgreen:

Podobno wkładają coś lepszego niż seria bo za serię należy się japończykom granat. Nie ma prawa sie nie zepsuć. No ale czas pokaże ile wystarczają te regenerowane.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...