Jump to content

Budowa Rajdowej Imprezy WRX do startów w KJS


jaskol_87
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów .

Mam pytania odnośnie imprezy wrx ( druga generacja GD 2001-2007) i przygotowanie jej do startów w KJS.

 

-Pierwsze pytanie jak zachowują się budy , czy się nie rozpadają ? na dziurawych trasach KJS? Czy konieczne jest jej obspawanie przed zamontowaniem klatki ?

- Czy seryjne zawieszenie w zupełności wystarcza ? Jeśli nie to czy znacie jakiś zawias godny polecienia za w miarę rozsądne pieniądze ? w granicach do 7 tys zł ?

Moje pytania mogą okazywać się dla was denne , ale próbuję ustalić koszty i na wszystko co z tym związane . Pozdrawiam wszystkich forumowiczów .

Link to comment
Share on other sites

jaskol_87, nie chcę Ci zniechęcać i straszyć, ale do intensywnych startów w KJSach to WRX się raczej słabo nadaje. Buda jest ok, jak nie była spawana po dachowaniu to sporo wytrzyma, ale seryjne hamulce, zawias, skrzynia .... głownie skrzynia, nie wytrzymają intensywnego ścigania ;-)

 

PS. na początek zapraszamy tu:

viewtopic.php?p=139515&f=1#p139515

 

a o "rajdówkach", dyskutujemy tutaj i TUTAJ :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...