elias Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Witam, w czasie sobotniego odprężania się w garażu i drobnych zabiegów czyszczących pod maską znalazłem intrygujący mnie (luźnawy) wężyk... jest tego tam (wężyków) od groma i ciut ciut i chciałbym poprosić o poradę mądrych i mądrzejszych silnik: gc8 sti jdm 97 Poniżej podaję kilka fotek gdzie się ów wężyk znajduje, zapięty jest na dwu sztywnych rurkach na opaski zaciskowe ale jedna ta opaska jakaś taka luźna - że tak się wyrażę - istnieje ryzyko że ona może jak zamek we flincie samych swoich wylatać... pytania zatem są następujące: - do czego służy ta zawijka wężykiem gumowym z i nazad - czy ktoś może mnie oświecić? - czy dobrze kombinuję że to ma być jednak szczelnie zapięte na króćcach a nie na chudszym luźniutkie? - czy mogę użyć zwykłej opaski ślimakowej / cybanta w miejsce tej która nie trzyma ? Dzięki za info.. kilka fotek: gdzie jesteśmy: trochę bliżej - strzałka wskazuje na luźny króciec króciec goły i wężyk z opaską zdjęty sam króciec jeszcze i czy taki cybancik się nada ( jak znajdę taki malutki) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Witam, w czasie sobotniego odprężania się w garażu i drobnych zabiegów czyszczących pod maską znalazłem intrygujący mnie (luźnawy) wężyk... jest tego tam (wężyków) od groma i ciut ciut i chciałbym poprosić o poradę mądrych i mądrzejszych silnik: gc8 sti jdm 97 Poniżej podaję kilka fotek gdzie się ów wężyk znajduje, zapięty jest na dwu sztywnych rurkach na opaski zaciskowe ale jedna ta opaska jakaś taka luźna - że tak się wyrażę - istnieje ryzyko że ona może jak zamek we flincie samych swoich wylatać... pytania zatem są następujące: - do czego służy ta zawijka wężykiem gumowym z i nazad - czy ktoś może mnie oświecić? - czy dobrze kombinuję że to ma być jednak szczelnie zapięte na króćcach a nie na chudszym luźniutkie? - czy mogę użyć zwykłej opaski ślimakowej / cybanta w miejsce tej która nie trzyma ? Dzięki za info.. kilka fotek: gdzie jesteśmy: [ https://lh6.googleusercontent.com/-kt5dNNGImZ4/UBWvlJVMtKI/AAAAAAAAAYI/pQsfRguCtRY/w667-h500-k/2012-07-28%2B14.16.59.jpg ] trochę bliżej - strzałka wskazuje na luźny króciec [ https://lh3.googleusercontent.com/-wg1Dk6j4Mxs/UBWvmoMXDLI/AAAAAAAAAYQ/n63Q40c9_JA/s1016/2012-07-28+14.17.06.jpg ] króciec goły i wężyk z opaską zdjęty [ https://lh4.googleusercontent.com/-mrxd5rHPPzw/UBWvobjBWgI/AAAAAAAAAYY/5pS2Bo5yowo/s1016/2012-07-28+14.17.37.jpg ] sam króciec jeszcze [ https://lh4.googleusercontent.com/-iUGdghqPQX8/UBWvqVGKwmI/AAAAAAAAAYg/Kauv5WQxQTI/s762/2012-07-28+14.17.46.jpg ] i czy taki cybancik się nada ( jak znajdę taki malutki) ? [ https://lh4.googleusercontent.com/-gU0ShxdTC1U/UBW9x1fadTI/AAAAAAAAAY8/eBnsRhaAcxM/s506/cybant.jpg ] w oryginale te wężyki łączą pochłaniacz par paliwa, u ciebie go nie ma i ktoś to połączył na "krótko" Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Dokładnie jak kolega wyżej,pochłaniacz oparów paliwa usunięty a przewody po nim zmostkowane.Możesz użyć opaski ślimakowej i lepiej by było żeby to było dobrze połączone bo przewody te idą do baku a z tym nigdy nic nie wiadomo,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elias Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Dzieki chlopaki za pomoc i rozjasnienie. Pomuki rozdam jak bede na kompie zapytam jeszcze czy to pozbycie sie pochlaniacza to jakies klopoty moze sprawiac ( jak juz uszczelnie zwrotke) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Kompletnie żadnych,no chyba że ekolodzy cię zaczną po nocach straszyć ,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elias Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Kompletnie żadnych,no chyba że ekolodzy cię zaczną po nocach straszyć ,pozdro. hmmm - z kuli tych ..iuli to ja jednak śpię dobrze w skrócie identyfikuję się z podpisem Leona bardzo dziękuję za poradę i info. tak btw. ma ktoś foto jak w gc8 to wygląda jeśli tam jest? jeśli w jdm jest inaczej to najchętniej takie foto bym zobaczył. pomuki postaram się polecieć za chwilę - zapominam jak się te france podaje. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Jak na złość żadnych fotek nie mogę znaleźć.Ale nie jest to jakiś skomplikowany układ zwykła puszka z filtrem węglowym przez który przechodzą opary z baku i wpadają do kolektora ssącego,tak w skrócie,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Kompletnie żadnych,no chyba że ekolodzy cię zaczną po nocach straszyć ,pozdro. hmmm - z kuli tych ..iuli to ja jednak śpię dobrze w skrócie identyfikuję się z podpisem Leona bardzo dziękuję za poradę i info. tak btw. ma ktoś foto jak w gc8 to wygląda jeśli tam jest? jeśli w jdm jest inaczej to najchętniej takie foto bym zobaczył. pomuki postaram się polecieć za chwilę - zapominam jak się te france podaje. pzdr zerknij na zdjecie moze niezbyt dokładnie widać, ale jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof0430 Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Ale nie jest to jakiś skomplikowany układ zwykła puszka z filtrem węglowym przez który przechodzą opary z baku i wpadają do kolektora ssącego A pochłaniacz par paliwa daje jakieś wymierne korzyści w postaci mniejszego spalania? Czy są to tak małe wartości że nie da się tego zmierzyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 A pochłaniacz par paliwa daje jakieś wymierne korzyści w postaci mniejszego spalania? Czy są to tak małe wartości że nie da się tego zmierzyć? Raczej nie sądzę,zawór otwiera się tylko na wolnych obrotach,przy zamkniętej przepustnicy,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elias Posted August 4, 2012 Author Share Posted August 4, 2012 zerknij na zdjecie ... moze niezbyt dokładnie widać, ale jest. komancz dzięki - tera widze -- 4 sie 2012, o 01:48 -- Raczej nie sądzę,zawór otwiera się tylko na wolnych obrotach,przy zamkniętej przepustnicy,pozdro. np to już wiem że nie mam co po nim płakać dzięki chłopaki za info pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.